Hoe zie jij je leven over 5 jaar?

Discussion in 'De lounge' started by Fruitmoes, Oct 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

Jun 22, 2009
    847
    1
    18
  2. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ik hoop over vijf jaar toch eindelijk moeder te zijn van twee kindjes. Ook hoop ik dat ik nog steeds bij mijn huidige werkgever ben want ik heb echt een droombaan. Maar ik heb geen vast contract dus blijft het altijd wat onzeker.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    Oh heb er even doorheen gebladderd, maar ik heb toen niet gereageerd. (er staat dat ik in 2011 lid ben geworden, maar officieel zit ik hier al sinds 2008)

Maar mijn leven over 5 jaar.

- Ik hoop dan misschien nog een keer zwanger te zijn.
    - Mijn meisje is dan 5 pffff.. groot, ik hoop dat ze het naar haar zin heeft op school, en veel vriendjes en vriendinnetjes heeft.
    - Mijn leven zo is prima (met eens wens voor een 2e kindje) de kans is erg klein dat die er zal komen, maar goed. verder ben ik tevreden en over 5 jaar hoop ik nog steeds gelukkig te zijn met alles.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dan hoop ik nog 2 kindjes te hebben, dan hoop ik een huisje te hebben voor onbepaalde tijd. Inmiddels een reis te hebben gemaakt met een vriendin. En een leuke baan te hebben als uitvaartverzorger :D

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ik hoop over 5 jaar lekker met mijn mannetje in ons binnenkort op te leveren huis te wonen. Dat mijn dochter het naar haar zin heeft op de mytylschool en haar motorische ontwikkeling een stuk verder is dan nu! Daarnaast hoop ik dat zij dan inmiddels een broertje of zusje heeft en misschien zelfs wel 2 ;) dat mijn man een goede vaste baan heeft en ik zelf iets doe waarmee ik andere mensen kan helpen...
    Zoiets?

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik hoop dat we over vijf jaar twee of drie kindjes hebben, nog steeds gelukkig getrouwd zijn en allemaal (inclusief dieren) gezond zijn. En dat ik mezelf dan tot de gevorderden mag rekenen van de buikdansgroep :p

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Over 5 jaar

Ml een fijne vaste baan
    Ik een klein parttime baantje
    Onze gezondheid en die van onze familie goed mag blijven
    We 3 gezonde kindjes mogen hebben
    Onze kinderen ooit mee kunnen nemen naar Australië

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik hoop dat mijn partner en ik dan getrouwd zijn en 2 lieve kindjes hebben.
    Dat mijn vriend een goede baan heeft
    Ik afgestudeerd ben met een goede baan
    En een groter huis, meer wensen zijn er niet;)

9. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Ik zat hier toen echt nét en heb niet gereageerd, dus bij deze:

Ik hoop dat we over 5 jaar nog steeds gezond, gelukkig en samen zijn.

Verder verwacht ik niet nog bij mijn huidige werkgever te werken (onderbuikgevoel), hoop ik heel erg dat we dan een hond hebben en zou ik minstens een verre reis gemaakt willen hebben, maar het liefst meerdere ;)

10. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Leuk topic.

Ik was indertijd al heel lang meelezend. Kwam vooral in het 'miskraam' deel i.v.m. meerdere miskramen sinds 2005.

Juist toen dit topic gestart werd was ik zwanger van mijn zoontje (en zal eindelijk een goede echo hebben gehad), was juist onze flat verkocht, en was ons plan naar Frankrijk te verhuizen eindelijk concreet...

Ben pas ná de geboorte van mijn zoontje echt gaan meepraten, had voordien veel te veel een 'goden verzoeken' gevoel...

11. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Ik was 5 jaar geleden ook nog geen lid, maar kan bij deze natuurlijk mijn hoop uitspreken voor over 5 jaar *Hallo 2018!!!*

Over 5 jaar hoop ik dat...

- we 2 of mss wel 3 kinderen hebben
    - we nog altijd in dit huis wonen dat dan helemaal is ingericht en opgeknapt zoals wij dat willen
    - ik een leuke, gezellige parttime baan heb met een vast contract
    - ons meisje, dan al weer 5 jaar oud, gelukkig en gezond is
    - manlief en ik ook gelukkig en gezond zijn en heel veel van onze kids kunnen genieten

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    Ik hebe eigenlikk niet zoveel wensen behalve de standaard wensen.
    Een paar wensen heb ik wel. Ik wil relaxter in het leven staan en makkelijker met dingen kunnen omgaan.
    Ook wil ik graag mn 1ste boek uitbrengen en ik hoop dat dat tegen die tijd wel gelukt is.
    Het wordt dus aan mezelf werken de komende tijd.

13. simba32

simba32 Bekend lid

Apr 22, 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Over 5 jaar hoop ik dat er een broertje of zusje is voor ons zoontje ..
    Hoop ik dat mijn vriend eindelijk eens op zijn knieën is geweest en we getrouwd zijn.
    Dat mijn zoontje gelukkig is en vriendjes en vriendinnetjes heeft en gezond is.

Hoop ik dat voor mijn vriend zijn eigen bedrijf goed loopt en voor mezelf een leuke partime baan..,maar vooral gezond en gelukkig..

14. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    Toen dit topic aangemaakt was, was ik herstellende van een spoedkeizersnede en lag m'n kindje in de couveuse. Na tien dagen op 20 juli kon ik hem ophalen. Mijn relatie is nu over, ik ben verhuisd van buitenland naar Nederland en ik heb werk gevonden. Dit alles in een jaar...dus over vijf jaar?

Ik hoop m'n studie afgerond te hebben en een vaste baan te hebben. Me lekker te voelen in m'n werk, mijn zoontje zal dan acht zijn en ik hoop dat hij net zo gezellig, levendig en lief zal zijn en dat hij het goed doet op school. Ook hoop ik een huisje voor ons tweetjes te hebben en misschien heb ik tegen die tijd een leuke, lieve man gevonden, die helemaal voor ons gaat!

We zullen zien...

15. Soit

Soit Niet meer actief

Ik hoop dan 4 gezonde kindjes te hebben, still happy te zijn met mijn ma, gezonde familie en begonnen te zijn aan het realiseren van mijn droom: bezig zijn met de opleiding verzorgende en vervolgens aan de slag met bejaarden... Mijn doel!

16. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Over 5 jaar ben ik 40....

Dan hoop ik dat ik van mijn hobby mijn werk heb gemaakt

Dat mijn kinderen en mijn man gezond zijn en goed in hun vel zitten.

Onze hond is nu bijna 9 en ik hoop eigenlijk ook dat hij er dan nog is.

17. Smnee

Smnee Niet meer actief

Over vijf jaar hoop ik twee kindjes te hebben. En een leuke (parttime) baan :)
    Het liefst zou ik tbm worden, alleen kan dat financieel helaas niet.

18. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Jammer dat ik er niet op gereageerd heb. Maar dan nu: over 5 jaar hoop ik helemaal weer gezond te zijn en een lief kindje te hebben. Liefst meerdere maar dat is teveel gevraagd vrees ik.

19. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

-hoop op een 2e kindje
    -Dat mijn dochter het leuk heeft op school en het goed doet.
    -Een huisje
    -Dat mijn vrienden en familie nog steeds gezond zijn.
    -Financieel wat beter hebben.

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Oh leuk!!!!!

Ik heb mijn rea gevonden:

Over 5 jaar hmmmmm;)

*Dan hoop ik sowieso 1 gezond en gelukkig kindje te hebben.
    En misschien wel een tweede, maar daar wil ik nu even niet aan denken, eerst de ene.....
    En dat we dan terug kijken op deze stress volle periode, en denken tja, hier hebben we het voor gedaan.

Dit is helemaal gelukt!
    Beer is 15 maanden, en we zijn bezig voor een 2e!!
    En de hele klote periode is t zeker waard geweest, ik ben zo bewust van t geluk dat we nu in zn bedje hebben liggen!!!
    *Dan ben ik bijna 5 jaar gelukkig getrouwd met mannetje.:D

Check!
    *Hoop dan dat ik een beetje af ben gevallen, door die hormonen ben ik alleen maar aangekomen.:(

Ben nu lichter dan voor de zwangerschap + nog wat extra kilo's.
    Mag nog wel 10 kilo af, maar dat hoop ik na de 2e/3e zwangerschap nog te gaan halen.
    *Dat mannetje dan nog steeds dezelfde werkgever heeft.

Helaas niet t geval.
    Wel een betere baan, waar mn man onverwachts helemaal op zn plaats is!
    *Dat ik een baantje kan vinden om goed te combineren met de kindjes, en waar ze je niet na 3 jaar op straat knikkeren.

Vaste baan, weinig uur, leuke collega's, en goed te combineren met Beer.

*Het allerbelangrijkste is een gezond en gelukkig leven voor al mijn vrienden, bekenden, en familieleden.
    En dat mannetje en ik dan nog gelukkig zijn samen.(Niet dat ik daar aan twijfel hoor!!!!)

Het meeste is uitgekomen!
    Voor nu over 5 jaar hoop ik:

2e/3e kindje erbij, en allemaal gezond, meer wens ik niet.

Share This Page