Hey meiden, Misschien kunnen jullie mij helpen, want ik wordt er een beetje onzeker van. Ik ben net weer begonnen met Clomid 50 mg dag 3 tm 7 vd cyclus. Nu heb ik al 5 keer eerder clomid gebruikt. Ik had bijna altijd last van opvliegers, dus nu ook weer. Echt dat ik er snachts een paar keer van wakker wordt. Wat ik de afgelopen 3 dagen heb is dat ik in bed heel duizelig wordt. Als ik op wil staan en ik til mn hoofd iets op dan voel ik me of ik ga vallen en moet ik me aan het bed vasthouden. Echt alsof je heel veel rondjes hebt gedraaid en je verliest je evenwicht. Af en toe denk ik dan ook dat ik ga flauwvallen, best n beetje eng. Als ik eenmaal rustig ben opgestaan gaat het weer goed. Overdag heb ik af en toe wel een beetje een licht gevoel in mn hoofd, maar zo extreem als ik wakkeer wordt heb ik het niet. Nu heb ik gezien dat een bijwerking van clomid duizeligheid is, maar ik heb het nooit eerder gehad.. Heeft er hier wel eens iemand last van gehad?
Ook ik herken de duizeligheid maar niet in zo'n mate als dat jij het hebt. Ik had het overdag dat ik dan inderdaad wat licht duizelig was. Het hoort erbij maar ik zal het wel bespreken. Succes in ieder geval!
Nou wat jij hebt heb ik ook gehad. Ik had werkelijk waar alle bijwerkingen en dus ook de lichtflikkeringen. Toen zat ik ineens in de vangrail, dus ja... Hou het in de gaten, kaart het desnoods aan bij je gyn!
Ik heb twee jaar lang Clomid gebruikt. Ik had opvliegers en duizeligheid als bijwerkingen. Dus het kan zeker daardoor komen. Als je echt heel erg last hebt van bijwerkingen, dan kun je dit aangeven bij de gyn. Misschien dat een ander soort hormoon beter geschikt is voor jou. Sterkte & succes!
Heel herkenbaar, ik was ook zo duizelig. En had ook veel last van licht flikkeringen. Gek werd ik ervan. Had die flikkeringen vooral als ik bijvoorbeeld sávonds met de hond uit ging. Net of ik er meer last van kreeg als het koud was. Als ik klaar was met de kuur waren die bijwerkingen ook zo weer voorbij
In ieder geval goed te horen dat ik niet de enige ben. Nu weet ik ook dat het hoogstwaarschijnlijk gewoon daarvan komt... ik hou het in de gaten en de volgende keer bij de gyn kaart ik het zeker aan. Dank meiden!
Zou het zeker aankaarten als het erger wordt. Die duizeligheid moet je namelijk niet tijdens het auto rijden hebben. En desondanks de Clomid bij mij niet werkte, maar alleen bijwerkingen gaf ben ik aan het spuiten gegaan (een verademing(.
Ik vind het zo raar, omdat het bij mij niet de eerste keer is dat ik clomid gebruik en nu ineens deze bijwerkingen... Bij mij werkt het overigens wel... maar misschien is spuiten ook wel een optie... als het nu telkens zo gaat word ik niet vrolijk... Vannacht en vandaag heel veel last gehad.... ik durf bijna niet meer te gaan liggen.... ga maandag toch maar even naar de huisarts...
Pfffff die clomid, nou ik noemde het kloshit !!!! 50mg ook zware opvlieger, humeur wisselingen, misselijk, hoofdpijn en duizelig toen wou mr. de gyn over op 100mg nou ikke gedaan ook gewoon lichtflikkeringen, ovengeven en bijna nokkie gaan aantoe, moest er meteen mee stoppen! Dus zeker aan je fert. arts of gyn melden! Suc6!
Inderdaad Gabbel, ik zat dus door de lichtflikkeringen in de vangrail. Nou dat is geen goede zaak. Gelijk de gyn gebeld en moest accuut stoppen met de Clomid. Ben gaan spuiten, maar heb een giga naaldenangst, maar voor een beebje doe je alles. Dan niet te vergeten dat je injecties niet zomaar krijgt 432 per maand en Clomid is goedkoper, dus als het gewoon aanslaat geven ze meestal geen injecties. Gelukkig zijn er nog wel andere pillen e.d., maar ik zou dit probleem echt aankaarten. Liefs
Hoi Dames, Nou ik ben eruit hoor! Het heeft niets te maken met clomid... het is BPPD. een ongevaarlijke maar wel heel vervelende evenwichtsstoornis. Gekenmerkt door aanvallen die je krijgt vooral bij het gaan liggen en draaien in bed. Ik heb oefeningen gekregen daarmee moet het uiteindelijk verdwijnen. Die oefeningen zijn wel naar, want daar wek je het in eerste instantie mee op. Maar goed nu ik weet wat het is is het wel een stuk minder eng. Nu hopen dat ik niet te duizelig ben mn ei te benutten... dat zou zonde zijn van de clomid ! Liefs
Mag ik hier eventjes een vraagje stellen, want wil eigenlijk niet weer een nieuw topic openen. Heb vorige week Clomid genomen, en ben nu ongeveer een week gestopt, merkte er niks van, behalve nu al een paar dagen opvliegers, echt 1-2 keer per dag, heb ik nooit gehad, alleen nu dus, maar een paar dagen na de laatste pil is het pas gegonnen. Wat denken jullie ervan?? Is dat erg, of wat zou het kunnen betekenen?? De Clomid heeft niet erg veel gedaan, en weet uit de FM dat er geen EI groeit...
Hoi Nikita, Ik herken dat wel hoor, ben nu ook alweer een week gestopt, maar heb nog steeds opvliegers... volgens mij hebben die opvliegers gewoon te maken met de hormonen die je lijf aanmaakt, nadat het "voor de gek is gehouden" door de clomid. Dan gaat het extra hormonen aanmaken en kun je als bijwerking opvliegers krijgen. In ieder geval niets ernstigs... misschien juist wel goed omdat je lichaam nu toch iets gaat doen ondanks dat er geen ei is? Veel sterkte en ik hoop dat de clomid snel voor je gaat werken! Liefs
dank je wel... gelukkig maar dan dat het niks ernstig is, en snap idd. wel wat je schrijft. zeg het volgende week even tegen de gyn. maar maak me verder dan maar geen zorgen... XXX
Opvliegers is een veelvoorkomende en ongevaarlijke bijwerking van Clomid. Ik had er ook heel erg veel last van, erg irritant. Het zegt niks over het wel of niet aanslaan van de medicatie. Ik had opvliegers als het wel en als het niet aansloeg, het is een reactie van je lichaam op de toegediende hormonen. Succes!