Hoi meiden, Wij staan sinds half november op de wachtlijst voor iui voor een tweede kindje. Zijn er nog meer meiden die aan het wachten zijn totdat ze kunnen gaan starten met de behandeling? Bij ons zal het ongeveer 3 maanden duren totdat we aan de beurt zijn dus nu nog 2 maanden te gaan.
Hoi Dopey, Wat fijn dat jullie gelijk konden gaan starten, hier niet helaas maar goed 3 maanden zijn ook zo om he. Zit je nu in de wachtweken als ik je onderschrift zo lees?? Jullie hebben al een heel traject gehad dit jaar zie ik...Hopelijk is het nu goed gegaan!
Toen ik in 2006 voor de iui ging, althans in de MMM....moes ik ook gemiddeld 3 maanden wachten. Maar omdat ik nu een nieuwe vriend heb, waarbij een natuurlijke zwangerschap helaas ook niet wilt lukken....was ik in feite direct al aan de beurt, en mede omdat mn dossier nog bekend was bij mn ferti.arts. Maar voor je het weet zijn die 3 maanden zo om meid....Maar kan me zeker voorstellen in jou ogen dat die 3 maanden wel erggg lang duren, en mede omdat je het zo graag wilt. Liefs