duizelig moe en bijna flauwvallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door visitor, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi,

Ik hoop dat je me kunt helpen ik ben er helemaal doorheen, mijn zoontje is 6 weken en is voor zijn leeftijd fors geschapen. Daardoor drinkt hij ook meer dan gemiddeld.

Gisteren dronk hij bijvoorbeeld om de uur vanaf 15:00 tot en met 22:00 ik was echt kapot en was erg duizelig geworden en had 2 keer het gevoel dat ik ging flauwvallen.

Nu doet hij dit niet iedere dag maar er zijn regelmatig dagen waarin dit gebeurd.

Ik kan smiddags nog wel slapen , mijn vraag is , wat kan ik hier aan doen ik ben echt kapot.

Ik ben echt vaak moe overdag en duizelig ik hoop dat ik er iets aan kan doen. Ik heb ook genoeg melk iedere keer zie ik dat er echt melk uit mijn borsten schiet . Daarom wil ik hem ook geen flesvoeding geven

Veel liefs,
    Visitor

2. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    ik ben naar de arts gegaan ik heb een te lage bloeddruk weet alleen niet of ik dus borstvoeding kan geven naast een lage bloeddruk weet u er meer van?

3. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Speelt dit proble nog, of gaat het inmiddels beter.
    Goede voeding en zoveel mogelijk rust zal je goed doen.
    Af en toe een keer wat afgekolfde melk of kunstvoeding geven om kan ook veel rust brengen. Daarna kunje er vaak weer beter tegenaan.

groet
    Linda

4. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    bedankt linda voor je antwoord ik heb het probleem nog steeds sommige dagen beter dan de andere, pff op dit moment weet ik het niet. Ik heb ontzettend veel melk het schiet echt alle kanten op als mijn zoontje eventjes stopt om adem te halen.

Aan de andere kant wil ik meer rusten maar aan de andere kant wil ik hem zo graag enkel hem het gezonde te geven , door hem borstvoeding te geven. Ik vind het echt een moeilijke keuze.

Hihi ik weet het niet meer

5. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Als je het gevoel hebt dat de melkstroom in het begin te hard gaat kun je overwegen om eerst de borst even voor te kolven. (bv 40 ml) daarna verloopt de voeding meestal rustiger en dus fijner voor jullie allebei. Je baby heeft dan mogelijk ook wat minder krampjes.
    Als het wat leuker wordt zal het voor jou beter vol te houden zijn.

vr gr
    Linda

6. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Bedankt Linda voor je antwoorden het gaat nu gelukkig veel beter

Deel Deze Pagina