ketjap roerbak saus, Maar dan zelf maken graag

Discussie in 'De lounge' gestart door janna76, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Tja, de titel zegt het al.
    Ik ben al een tijdje opzoek naar een recept voor ketjap roerbaksaus. En dan niet kant en klaar uit een potje. Maar gewoon zelf maken.
    Ik kom wel een heleboel tegen voor gewoon een ketjap saus.
    Maar nou net niet voor ketjap roerbak saus.
    Heeft iemand voor mij mischien een recept? Of een link?

Alvast hartstikke bedankt voor de moeite.

Janna

2. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

mischien een rare vraag maar wat bedoel je precies met ketjap roerbaksaus?..wat maak je ermee?

ik ben een ketjapfan en kan er een hoop sausjes van maken maar ketjaproerbaksaus.......

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik lees mee. Dat klinkt erg lekker..

4. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Er zijn dus roerbaksausen met ketjap smaak. En ik heb verder voor van alles (Zoet zuur, teriaki etc.) al een receptje voor roerbak saus. Maar die met ketjap smaak kan ik dus nergens vinden. Dus vandaar. Wie zou me verder kunnen/willen helpen.

5. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

tja; wil je de ketjap dan ook zelf maken?? Dat weet ik niet

Hoe ik het zelf doe is met gewone ketjap manis

Olijfolie mengen met ketjap zout en evt wat kruiden en dan in de pan verhitten om vervolgens de groenten erbij te doen

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    ik doe vlees en groente roerbakken, en dan ketjap, olijfolie, ketchup, knoflook, zout en peper erbij. lekkerlekker
    maar hier marineer ik ook in, dus wij hebben wel altijd veel dezelfde smaken;)

7. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    hahaha, dank je wel dames. Ik denk niet dat ik het voor elkaar ga krijgen om de oficiele roerbak saus te krijgen. Maar voor de roerbakkers onder ons. Kijk eens op smulweb. En voer daar roerbak sausen in. Dan krijg je 4 op een rij. En persoonlijk vind ik deze erg lekker. Vooral de zoetzure.

Maar ik ga de ideeen die ik van jullie heb gekregen ook eens uitproberen. Mischien ben ik daar ook erg tevreden mee.

Danke.

Janna

Deel Deze Pagina