auw mijn borsten!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kiwi31, 24 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hallo iedereen,
    wij zijn al 10 maanden aan het proberen en tot nog toe geen succes, maarrr nu mijn vraag. ik had tussen 15 aug en 17 augustus mijn ovulatie. (getest met ovutesten) en op 22-8 begonnen mijn borsten wat zeer te doen. is normaal voor mijn menstruatie dus dit is wel erg vroeg.
    de volgende dag 23-8 wauw! wat een pijn! ze staan strak en doen me toch zeer!...
    normaal heb ik een paar dagen voor mijn menstruatie wat pijnlijke borsten en dit gaat van eenbeetje pijnlijk naar pijnlijk in een paar dagen, maar nu in een dag!
    ook voelen mijn borsten warm aan en volgens mij zie je de aders ook beter.
    heeft iemand hier ook ervaring mee? en bleek toen dat je wel of niet zwanger was...

2. Sonja839

Sonja839 Actief lid

30 okt 2012
    356
    0
    0
    Magazijnwerk en opvoeding :)
    Noord Holland
    Hi Kiwi!
    Nou dat komt mij heel bekend voor hoor! Ik had eigelijk nooit last van mijn borsten alleen tijdens zwangerschappen. Na mijn miskraam van vorig jaar kreeg ik ineens een week voordat ik ongesteld moest worden steeds pijnlijke borsten.Niet heel erg maar wel gevoelig. Dus je snapt dat ik elke maand dacht dat ik zwanger was.
    Tot de laatste keer...werd ik wakker met ook enorme pijnlijke borsten...en idd ook warm en ook de aders zag je heel duidelijk.
    Het is nu pas minder aan het worden. Ik ben inmiddels bijna 15 weken zwanger! :)
    Dus..... ;)

3. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oke dus jij had ook altijd voor je menstruatie gespannen en pijnlijk borsten, en nu met je zwangerschap al een paar dagen na je eisprong?
    als ik het goed begrijp.
    van harte gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

ik hoop dat het bij mij ook is!
    na 10 maanden voel je je toch wel hopeloos moet ik zeggen.

ik hoef pas 30 aug.. ongeveer ongesteld te worden (heb een vrij lange cuclus, altijd rond de 32 - 33 dagen)
    dus dat is nog best wel ff wachten :p

4. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat ik trouwens ook heb is vreetbuien...
    ik pak werkelijk alles uit de kast en prop mezelf helemaal vol...
    haha, echt niet normaal hoor!

5. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    He kiwi!
    Ik had het ook. Na mn menstruatie, 2 aug 1 dag, begonnen mn borsten al voor mijn ei erg zeer te doen. Zelfs lopen, auto rijden (hobbels) deden zeer! En groter, warmer, gespannen, duidelijke aders!
    Omdat ik ook erg misselijk werd en draaierig dacht ik misschien wel zwanger te zijn.... vorige week dond een test gedaan maar negatief helaas. Mn borsten bleven echt zwaar gespannen! Mn misselijkheid houd aan. Vanmorgen stond ik op en dacht... hmm ze zijn iets minder vol! Nog wel pijnlijk maar niet meer zo super super pijnlijk. Ik ben nog wel draaierig soms, en ook nog misselijk. Maar sinds vandaag meer trek in eten dan de afgelopen 3 weken!

Ook ik heb 30 aug mn nod. Al met al heb je geen bal aan mn verhaal maar ik herken er wel iets in. Ik ben nu minder overtuigd zwanger te zijn sinds gister terwijl ik ervoor het echt uitademde, zoveel ik er mee bezig was. Ik hoop het nog wel van ganser harte hoor! Ik hb trouwens wel al een week of 1.5 het idee ongesteld te moeten worden, krampjes enzo... loop ook geregekd naar wc om te checken.
    Anyway, ik leef met je mee, op naar een nod :) en een jnaller de 30 !

6. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    jaa! die krampjes herken ik ook ! alsof je ongi moet worden ,maar deze keer ook lage rugpijn erbij...
    ik hoop t voor je meid! en natuurlijk ook voor mezelf hihi ;)

en jij kunt dus ook blijven eten...ik heb geen honger maar vreet wat weg!

7. Merenwen86

2 apr 2013
    67
    0
    0
    Hoi Kiwi,
    Ik had toen ik gestopt was met de pil ook gespannen borsten, als ik dan van liggen naar zitten ging, ging er een pijnscheut door mijn borsten heen. Niet normaal. Vooral mijn tepels deden zeer. Ik bleek zwanger te zijn. Helaas ging die zwangerschap niet goed. Bij de tweede zwangerschap had ik ook zere borsten. Normaal had ik daar ook wel last van, maar eigenlijk pas vlak voor de menstruatie en niet al vanaf mijn eisprong. Weer zwanger, ook die zwangerschap ging niet goed. En nu weer heel veel last van mijn borsten. Vanaf mijn eisprong bleven ze gespannen en weer hele zere tepels. Ik heb nu weer een positieve test in handen, dus wie weet geldt dat ook voor jou!

8. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Voor mij geldt hetzelfde. . Ik ben enorm gevoelige borsten en ik ben nu vijf weken zwanger. Ook had/heb ik hele tijd lichte krampjes, dus misschien geldt het ook voor jou

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi zondags eisprong gehad en meteen pijnelijke borsten en kijk is hoe ver ik nu alweer ben en vreetbuien herken ik heel goed haha

10. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat leuk te lezen dat jullie allemaaal zwanger zijn met deze symptomen!
    gefeliciteerd!
    ik hooop dat het voor mij ook zo mag zijn! eindelijk!
    nog even wachten tot eind van de maand!

11. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    hier ook al vanaf ei zere borsten!
    maar geen vreet buien. sterker nog, helemaal geen eetlust!!!
    ik ben misselijk!!! vandaag tijdens het auto rijden echt kokhalzen dat ik twijfelde te moeten stoppen. ik eet nauwelijks,1 broodje en dan na de helft zit ik vol. ik kan enorm eten dus ik vind dit zo raar!

kiwi, ik duim he!!! :-D

12. Denik

Denik Nieuw lid

14 aug 2010
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook enorm pijnlijke borsten! Lage rugpijn etc! 17 aug was mijn eisprong. ... even wachten nog.....

13. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    hier ook 16/17 (misschien 15e) mn ei gehad (alhoewle ik nog steed ergens denk dat ik niet ongesteld geweest bend e laatste keer) spannend denik!
    lage rugpijn ok.
    Weetje, allemaal klachten die ik vaak voor nod heb. maar voor nod ja een dag of 3 / 4, niet al 10 dagen voor nod!!!

14. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Bij mij is het al 50 maanden iedere maand anders...
    De ene maand had ik verschrikkelijk zere borsten en de andere maand totaal niet...
    De 2x dat ik wel zwanger was deden mijn borsten niet bijzonder zeer of iets dergelijks... helaas is het die beide keren wel mis gegaan... de 1e met 6.4wk en de 2e met 11.3wk.

Suc6 met wachten en hoop voor jou dat het bij jou wel een goed teken is!

15. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    MMMmeisje, wat erg om te horen!
    ja ik ha dmeer verschijnselen intussen, maar die zijn nu alemaal weg...behalve mijn borsten en mijn mega gespannen buik...
    nog 6 dagen wachten tot ik kan testen.

ik hoop voor je dat het snel nog lukt, als jullie verder gaan met proberen!

16. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    @Kiwi: Meis ik duim voor je dat het gelukt mag zijn!
    Ik ben zelf nu weer in de opstart fase van een terug plaatsing van een cryo... dus hopelijk als hij/zij goed ontdooit heb ik halverwege september weer een tp.

17. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Bij alledrie mijn zwangerschappen erg veel pijn gehad in de eerste weken. Al ruim voor mijn NOD.
    Nu ook weer erg veel pijn, daarom denk ik dat ik misschien zwanger ben. Helaas zeggen de testen nog steeds iets anders momenteel en geen ongesteldheid te zien :(

18. almama

almama Lid

25 jan 2013
    43
    0
    0
    Breda
    Ik herken het helemaal deze verhalen. Heb normaal nrt voor en tijdens menstruatie pijnlijke borsten maar nu al sinds een paar dagen na de eisprong en krampjes. Tijdens mijn vorige zwangerschappen had ik ook pijnlijke borsten, maar verder helemaal geen symptomen. Toen voelde ik helemaal niets in mijn buik de eerste 12 weken, dus ben benieuwd! Over 8 dagen mag ik testen ;)

19. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Ook al spannend!
    T doet echt zeer gewoon. Lopen en springen is niet tof mar ik lig nu en zette de iPad ff op m'n Boobs om dichterbij te kunne lezen (zucht, nu al kippig) maar dat gaat dus gewoon niet!

20. almama

almama Lid

25 jan 2013
    43
    0
    0
    Breda
    Ik heb echt geen geduld om af te wachten of het deze maand raak is of niet. Pfffff.. de dagen kruipen voorbij

Deel Deze Pagina