Ik ben nu 12 weken zwanger en door de vele vrije dagen volgende week en onze vakantie erna kan ik pas 15 mei weer bij de verloskundige terecht. Ik vind het erg jammer dat we nu nog zolang moeten wachten om weer een teken van ons kleintje te krijgen. Nu hoorde ik van een aantal mensen dat ze de Angelsound hebben gekocht om thui shet hartje te kunnen horen. Twijfel nu om hem zelf te kopen. Aan de ene kant lijkt het me geweldig steeds even naar ons kleintje te kunnen luisteren maar stel je nou voor dat ik het hartje niet kan vinden..zou me misschien onnodig druk maken en dan ook nog op vakantie moeten. Wie heeft er ervaring met zo'n apparaat?
Ik heb zo een. Ik moet zeggen dat ik v.a. 12 weken altijd het hartje heb kunnen vinden, ik vond het een geruststellend idee. ( je moet eerst wel even ervaren waar je moet zoeken) Maar het blijft een afweging natuurlijk. Ik heb hem maar een week of 6 gebruikt, daarna kon ik hem iedere dag voelen bewegen dus had ik het voor de geruststelling niet meer nodig.
hey buikje Essie, 12 maart had ik mijn eerste verloskundige afspraak en een echo tot aan 22 april heb ik moeten wachten om ukkepuk weer te horen. dit waren 6 weken ze vlogen voorbij. mijn verlos vertelde mij datje beter geen angel sound aan kan schafen idd om de reden die jij noemt wat als je het hartje niet vind! luister goed naar je eigen lichaam dan voel je dat je zwanger bent rommelige darmen, misschien misselijk allemaal tekenen dat er een beebje in je groeid. suc6 en fijne vakantie
Ik heb er ook een en het heeft mij heel erg gerust gesteld. Ik heb hem gebruikt vanaf 13 weken en kon ( na een beetje zoeken ) het hartje toen al horen. Sinds ik hem goed voel bewegen gebruik ik hem bijna niet meer, maar in het begin was ik er echt heel erg blij mee!
Ik heb er ook eentje en vond het erg fijn ter geruststelling. /nu gebruik ik m vrijwel nooit meer omdat uk druk zat is.
Ik heb hem ook vanaf 11 weken, en de eerste paar x is het idd ff zoeken naar het hartje, maar ik vond het heerlijk om er naar te luisteren.... Nu gebruik ik hem nog 1x per week.....gewoon voor de leuk. Succes met je keuze, en doe wat je hart ingeeft.... LIEFS nony
ik heb hem vanaf 14 weken gekocht en best wat gebruikt. Ik was behoorlijk onzeker. En nu nog heel soms, want de beeb reageert eigenlijk altijd als ik ga liggen, maar heel soms dus niet en als ik dan echt al een paar uur niets gevoeld heb, haal ik (eens in de 2 weken hooguit) toch de angelsound er maar bij. Of als er iets gebeurd is waardoor ik naderhand denk van; shit... was dat wel zo goed voor ons ukkie? En als ik haar dan niet voel, dan pak ik hem ook nog weleens. Heel prettig. Maar ik kan me voorstellen dat als je het hartje echt niet hoort en je er druk om gaat maken (ondanks dat je weet dat het in het begin niet altijd even gemakkelijk is) dat het dan verstandiger is om het niet te doen. Ik was dus al 14 weken, dus dan moet je het hartje echt wel kunnen vinden (als je de angelsound goed gebruikt) . Dus dat scheelde wel.
hoi hoi, ik heb hem ook sins 2 weken voor mijn eigen gerust stelling. En moet zeggen in het begin was het even zoeken maar had goed opgelet welke plek de verloskundige ongeveer het hartje hoorde. En nu gebruik ik hem ook als ik denk van zal het wel goed gaan. Meestal heb ik het hartje binnen 1 tel. Vind het ook leuk voor mijn vriend word ie er ook nog een beetje bij betrokken hahah Maar er staat ook idd op de beschrijving als je denkt dat je in paniek gaat raken. dat je dus beter niet zo'n ding kunt aanschaven. Maar je moet zelf doen wat je goed lijkt.
ik heb er ook 1, en kon het hartje al luisteren met 10 weken! Het is nu bij mij een vast ritueel , om als ik s'avonds naar bed ga eerst mijn buik in te smeren met babyolie, en daarna eventjes naar het hartje te luisteren! Al is het maar voor 5 tellen. Goed voor je buikje en je bent toch weer gerustgesteld en het is natuurlijk een heerlijk geluid!
ik heb toevallig gisteraaf weer even geluisterd want ik voelde die kleine 2 dagen niet... hij/zij zat op een hartslag van 150 per minuut... echt helemaal super om te horen. ik hoorde het hartje met de AS voor het eerst met 10 weken. Je moet alleen inderdaad niet denken dat mocht je het hartje niet kunnen vinden (soms duurt het ff) dat er geen leven meer is... succes met je beslissing
ik heb hem ook, en vind het gewoon enorm leuk om even te kunnen luisteren, de 4 weken duren mij veels te lang, luisteren nu saampjes om de 4-5 dagen ongeveer... is soms nog even zoeken, maar wordt steeds duidelijker om te horen succes met je beslissing
Ik heb de Angelsounds ook, ik had hem al voor dat ik het hartje bij de vk had gehoord, dan is het best lastig zoeken, omdat je ook je eigen hartslag aan twee kanten hoort. En mijn placenta ligt aan de voorkant, dus ik heb hem pas echt gehoord met een week of 14. Ik hem 1 keer gehad dat het lang duurde voor ik hem vond, en daarna nog niet echt overtuigd was, en dat was echt even schrikken. Maar alle keren dat ik het hartje wel hoor is super!
Nou heb even staan twijfelen maar hem vanmiddag toch gekocht. Wilde hem vanmiddag meteen uitproberen maar kon niks vinden Wel een hartslag maardat was die van mij. Zoals ik al had gedacht raakte iklichtelijk in paniek zeker omdat ik van mijn andere 2 zwangerschappen wel wist waar je het ongeveer moest vinden. Na het eten op mijn gemak in bed en na 10 minuten zoeken, weer mijn eigenhartslag maar er kwam vaag iets doorheen en jawel een beetje opzij en daar was het! Zo geweldig ben zo blij! Bedankt voor jullie reakties!
helemaal super dat je het hartje gevonden hebt, lucht onwijs op he... ik heb ook een keer gehad dat ik na 15 miniten nog niets hoorde toen heb ik het die avond nog een keer geprobeerd en toen was het gelijk "raak" eigenwijsjes ook die kids van ons hahahhaha
Ik heb gisteren een Bellytalk gehuurd via een site. Heb gelezen dat je met dit apparaat het hartje van de baby eerder kunt horen dan met een Angelsound. Ben heel erg benieuwd.
Spannend hoor! Ikhoorde alleen van de verloskundige hier dat ze tegenwoordig geen harttonen mogen luisteren onder de 12 weken. Bij onze echo met 9w 2d zagen we het hartje kloppen maar legde ze uit dat de de golven om het geluid van het hartje te kunnen horen schadelijk kunnen zijn onder de 12 weken. Weet natuurlijk niet of dat waar is maar ze wilde het echt niet doen. Misschien is het handig dit toch even na te vragen.
de angelsound schijnt zonder die golven te werken, daarom hoor je het ooit nog niet zo vroeg! DE tip voor mij was om het met een volle blaas te proberen. Nu hoor ik het op ieder moment, maar de eerste keer alleen met een hele volle blaas! bij 12 en een halve week! En het zat hoger dan ik dacht...
Heb m ook. Veel gebruikt in mn zwangerschap en kon altijd het hartje vinden Mn zwangere schoonzus heeft m nu en ook zij heeft er prima ervaringen mee! Bij mn eventuele volgende zwangerschap gebruik ik m weer volop
Taliaa dat si lekkerdan ik elke keervan te voren eerst naar het toilet.....en zoeken zoeken hahahahaha Vanmorgen had ik het duidelijk echt heel mooi mijn moeder was er dus die kon mooi een meeluisteren. Je hoorde ook steeds de plopjes van het bewegen het lag dus echt heel erg aan de voorkant. Ik wet zeker dat het mijn darmen niet waren en dat was echt zo grappig. Vanavond wilde ik het vrienden laten horen maar toen kon ik het niet vinden. Ga nu maar even een paar glazen water drinken hahahah
Wat een uitvinding is die angelsounds hè?! Ik ben echt verslaafd aan dat apparaat hoor .... Ik luister op z'n langst maar een halve minuut ofzo per keer, maar geniet er dan ook met volle teugen van!