Hoe snel kwaaltjes na IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nikske89, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

De titel zegt het al. Ik zit vandaag op 4 dagen NA mijn IUI & ik vroeg me af wanneer jullie kwaaltjes begonnen te krijgen?

Krijg je na IUI sneller kwaaltjes dan gewoon?
    Ik weet natuurlijk dat het voor iedereen anders is, maar ik was toch wel erg nieuwsgierig :)

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Volgens mij niet sneller dan gewoon. En ik denk dat als je zwanger bent je pas rond je NOD iets zou kunnen merken.
    Erg hè, dat wachten ;)

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha ja dat wachten is killing!! Volgende week mag ik dan eindelijk bloedprikken :)

Hier in het ziekenhuis mag je al 12 dagen na je IUI bloedprikken, je hoeft dus niet tot je NOD te wachten. Dat is wel fijn :)

Jullie hebben ook al heel wat achter de rug zie ik. Hopenlijk mag het snel raak zijn!!!!

4. Hoi meis,

Dat wachten is echt erg.
    Wij hebben onze IUI gehad op 12 juli ben nu 1 week verder.
    Heb jij ook dat je alles denkt te voelen? Elk krampje enzo.
    Verder ben ik heel erg misselijk geweest (ik denk van de zenuwen) het is nu weer over.
    Wees blij dat je mag bloedprikken. Wij mogen dat niet. Moet wachten tot me NOD en dan testen.

Liefs XXX

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha ja ik denk ook vanalles te voelen vandaar ook mijn vraag of je bij IUI eerder dingen voelt. Kleine steekjes in mijn linker lies, urine rijkt vreemd naar mijn idee (sorry :)), misselijk met vlagen.....

Ik ben inderdaad blij dat ik bloed mag laten prikken. Aangezien mijn LF elke maand verschilde heb ik dus geen idee wanneer mijn NOD is. Dus dat bloedprikken 12 dagen na de IUI is wel ideaal.
    Nu maar hopen dat het gelukt is.

Succes met wachten!!

xxx

6. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hoi hoi,

Ik voelde ook vanalles bij mijn eerste IUI, was er heilig van overtuigd dat ik zwanger was.. maar helaas. Nu negeer ik alles wat ik voel, want mijn lichaam houdt me vreselijk voor de gek! Je kunt er dus niets van zeggen, tot je echt een positieve test in handen hebt.

Sterkte met wachten!!

7. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Ook ik heb een heleboel kwaaltjes wel eens gehad, maar nooit zwanger :( Je lichaam kan je zo vreselijk foppen. Afgelopen maand had ik bijvoorbeeld wat bloedverlies op 8 DPO, dat heb ik normaal nooit, dus dan ga je hopen op een innestelingsbloeding... maar helaas.... Ik zou dus proberen me niet teveel vast te klampen aan "kwaaltjes", want die kunnen vreselijk misleidend zijn. Dat is mooi gezegd, maar zelf blijf ik er ook steeds intrappen, hoor ;) Maar ik denk dat het eerste kwaaltje wat je echt serieus moet nemen is, als je ongi achterwege blijft. Maar zo te lezen weet jij de uitslag al daarvoor, aangezien je een bloedtest krijgt ;)

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik weet inderdaad dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden. Helaas ben ik daar wel achter na al die maanden.

Maar was gewoon benieuwd of je door de spuiten bij IUI enzo misschien heftiger of eerder kwaaltjes kunt krijgen.

Op dit moment heb ik alleen af en toe een steekje en af en toe wat misselijk. Maar ik weet dat dat niet is wat ik hoop dat het is!

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nikske, je hebt Pregnyl gespoten, dus daar kan je kwaaltjes van krijgen.

Ik had 3 dagen na de IUI (zonder hormonen) al steekjes.
    En vanaf die dag steeds meer kwaaltjes.

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@nikske: je kan inderdaad flink zwangerschapsklachten krijgen van de pregnyl jammer genoeg.
    Hopelijk blijven de klachten aan houden en ga je niet ongi worden! Mijn duimen draaien voor je meis :)

11. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Je kan helemaal nog niks zeggen over kwaaltjes inderdaad. De een heeft allerlei kwalen voor de nod, de ander pas na 6 weken zwangerschap.

En de hormonen, vooral de pregnyl geven ook allemaal kwalen die je op een dwaalspoor zetten. Dus is echt afwachten.

12. Lien1979

Lien1979 Actief lid

28 apr 2010
    450
    0
    0
    Wat zie ik nou, waren het bij jou dan wel de eerste tekenen?!
    Je bent zwanger zie ik, en nog wel van de eerste IUI !! Geweldig nieuws !! PROFICIAT en heel veel geluk gewenst !!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja ik ben inderdaad zwanger :D

Dankjewel voor je felicitatie !!!

14. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hey wat goed dat je het zo snel al aangevoeld hebt! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina