Vreemde menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Smurfin90, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op 17 Februari ben ik gestopt met mijn pil, 21 Februari werd ik ongesteld ik wou in eerste instantie mijn eerste cyclus afwachten om vervolgens bezig te gaan voor ons eerste kindje.
    13 Maart merkte ik cervixslijm op, en wij konden de verleiding niet weerstaan om toch al te beginnen met klussen in de avond had ik wat lichte krampjes zo ook de volgende morgen tevens was het dikkere slijm vervangen door waterige afscheiding.

Vrijwel had ik direct vreemde symptomen zoals zere tepels, steken in mijn borsten en in mijn liezen dit had ik niet eerder dus ik ging er van uit dat het wel eens raak kon zijn.
    Eind vorige week namen de symptomen wel wat af, en afgelopen Zaterdag kreeg ik menstruatie krampen, zondag bij het afvegen zat er een heel klein beetje bruin bloed op het wc papiertje (excuses voor de vieze details) tot vandaag is dat nog steeds het geval, soms veeg ik me af en is er ook even niks te zien.

Zou dit nu mijn menstruatie zijn of zal het nog los gaan barsten zoals ik het normaal gesproken gewend ben?

Vanmorgen heb ik trouwens toch voor de zekerheid een testje gedaan 12dpo, deze was omo wit.

2. Denise1991

Denise1991 Niet meer actief

Klinkt als een innesteling!
    Hcg maakt de een sneller aan dan de ander
    Dus kan zijn dat je over half weekje pas positief test!

Spannend!!

3. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Denise91!

Ben er wel bij vergeten te melden dat ik wel sinds Zaterdag met regelmaat menstruatiekrampen heb, het is dus niet steeds aanhoudend maar vooral bij inspanning etc. Eigenlijk gewoon zoals een normale menstruatie aanvoelt.

9 van de 10 keer veeg ik bruin bloed af maar heb ook een paar keer wat heldere wc papiertjes gehad.
    Dus gooi het zelf toch eerder op een menstruatie dan een innesteling vraag me alleen af of dit normaal is zo weinig.

Tijdens mijn pil gebruik had ik altijd een dag voor dat ik echt ging vloeien wat bloed verlies tijdens een wc bezoek gehad nu heb ik dat dus al 3 dagen. En dan nu in een hele kleine hoeveelheid.

4. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    kan ook ``ontpillen`` zijn
    Je bent net gestopt met de pil, je lichaam kan dan helaas rare dingen doen en je kan dan rare symptomen hebben wat lijkt op zwangerschap terwijl er niets aan de hand is, had ik helaas de eerste keer nadat ik gestopt was met de pil ook, het hoeft dus helaas niets te betekenen.
    Ik zou idd nog gewoon even afwachten, als er volgende week nog geen ongi is zou ik nog een test doen
    Ik hoop voor je dat het toch een innesteling is ! ik duim voor je!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik denk helaas ontpillen!

6. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    De symptomen die je direct had kunnen van je eisprong zijn.
    Wat dat bloedverlies betreft, ik heb voor mijn menstruatie steeds een dag of 4 bruinverlies. Dus je zult gewoon moeten afwachten.
    Maar relax, je zit pas in ronde 1 :)

7. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reactie's!
    Je hebt helemaal gelijk LinsyVH, ben al super blij dat mijn menstruatie nu op komt zetten, en ik toch een vrij normale cyclus schijn te hebben.

Vannacht is het echt los gebarsten gelukkig!
    Nu vraag ik me af begin ik mijn cyclus vanaf Zondag te tellen met enkel bruin verlies etc? Of nu vandaag?

Ik wil ook 15 ovulatie testen gaan halen, vanaf wanneer beginnen jullie daarmee?
    Aangezien mijn eisprong afgelopen maand toch best laat kwam 21 Februari begon mijn cyclus en vermoedelijk was 13/14 Maart mijn eisprong.

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    je begint te tellen met je cyclus als je helderrood verlies hebt ;)
    En wanneer je begint is afhankelijk van de lengte van je cylus ;) staat vaak wel op de gebruiksaanwijzing wanneer je ermee moet beginnen ;)
    vaak bij cyclus van 28 dagen beginnnen ze op dag 11 met testen ;)

9. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Lorreke, dan zal ik vd week een aantal doosjes in gaan slaan. :)

Ik ben van plan ze bij de action te gaan halen, is dit een aanrader of kan ik beter voor een duurder merk gaan?

10. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    ik bestel ze online via zwanger en kids, is even wennen maar worden thuis bezorgd in brievenbus je ziet niet waar het weg komt, ik heb er 25 voor 14 euro ;)
    ik gebruikte altijd van de trekpleister maar deze is goedkoper

11. Smurfin90

Smurfin90 Bekend lid

17 mrt 2014
    829
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je tip!
    Dat is inderdaad niet duur, ik zal ze eens opzoeken! :)

Deel Deze Pagina