Wie heeft er ook last van niet naar de wc te kunnen? Ik drink me eigen klem aan water . Ik kreeg vanochtend de tip om een glas lauw water te drinken nou sindsdien ben ik mega misselijk en heb lopen spugen ( lekker verhaaltje) Misschien hebben meer dames tips ?? Liefs Jet
Ik had d'r van de week ook last van.. Die van dat warme water heb ik ook gehoord.. en vanmorgen ook maar even geprobeerd.. Toen kwam het heel snel op gang bij mij.. Dus ik zou zeggen, probeer het nog eens...??
Ik heb er ook heel erg last van....bij mijn vorige zwangerschap ook. Ik heb van de huisarts zemelen gekregen en moet er heel veel water bij drinken. Maar echt helpen doet het nog niet
Heel veel zemelen eten en extra veel water drinken. Lichamelijke beweging (minstens half uur per dag) en fruit. Naar het toilet gaan wanneer je aandrang voelt er de tijd voor nemen en vooral niet gaan persen!!
Bedankt voor de tips. Helaas ook die dingen heb ik allemaal al eens geprobeerd. Ik had het bij mijn jongste zoontje ook al en toen kreeg ik een middeltje van de huisarts die ook niet super hielp maar toch een beetje. Pruimen eten heb ik nog niet echt gedaan mede omdat ik ze helemaal niet lekker vind. Een vriendin van mij kwam met lijnzaad aanzetten zij is namelijk 4 weken geleden bevallen en had toen het zelfde probleem dus gaan we dat maar eens proberen. liefs Jet
Ik weet niet of het ook help bij zwangerschaps obstipatie, maar bij normale obstipatie werkt het asoluut, echt een wondermiddel. Eet op je nuchtere maag 2 kiwi's. Doodsimpel, maar een beter middel is er niet..Zelfs mijn moeder heeft er baat bij, na jaren madderen en medicijnen en huistuinenkeukenmiddeltjes doet ze nu dit en het werkt!! Probeer het eens, het is zowiezo gezond...
Koffie op de nuchtere maag. Of ontbijtkoek en dan vooral de boven en onderkant. Veel fruit met schil! En heeel veeel water! ( vocht houd het zacht en je zweet nu veel natuurlijk ) Succes!
nou succes allemaal,ik heb er gelukkig geen last van drink nu ongeveer 2,5liter water per dag,heb ik me nu 3dgn aan geleerd want wat is water vies,maar nu met t warme weer gaat t wel makkelijk, vraagje:zijn er meer dame's die nergens last van hebben geen misselijk gevoel of zo,ik heb alleen last van mn borsten en af en toe zn opgeblazen gevoel verders GELUKKIG NOG nergens van!! groetjes krullieullie(esther)
Hoi Esther, Ik heb ook nog helemaal nergens last van... alleen mijn borsten idd maar verder NOG helemaal nergens last van. We zullen maar niet te hard juichen, voordat we het weten hangen wij misschien ook wel boven die pot hihi Kus Toys
Hoi Jet, Ik drink elke ochtend warm water op mijn nuchtere maag en dat help goed. Wat ook heel goed is noten eten. Je hebt nu zat dingen om het uit proberen Succes Ben benieuwd wat bij jou helpt laat het ons weten. Lover P.s.jammer genoeg heb ik altijd voor mijn ongi last van mijn borsten. Dus ben benieuwd wat voor tekens ik kan verwachten. Moet wel zeggen dat rond deze tijd mijn borsten erg gespannen zijn maar dit heb ik deze keer niet ze zijn heel soepel en voeld net of ik spierpijn heb. Maar moet nog 6 dagen wachten. Maar ben bang dat ik mijn kan gaan opmaken voor de derde ronden
* twee kiwi's op nuchtere maag * een appel MET schil net voor het slapen gaan * Pakjes Stimulance, te verkrijgen in de supermarkt bij de reformproducten. Soort sinaasappelsap met extra vezels.
2 kiwi's werken inderdaad zeker! en ja, teveel kauwgom werkt ook laxerend, maar of dat nu zo gezond is? 8) 'k zou voor de kiwi's gaan
nou die kiwi's ga ik meteen in huis halen want dat is ongeveer het enige dat ik nog nooit heb geprobeerd... Ik heb altijd al ontzettend veel last van verstopping in de laatste 2 weken van mijn cyclus en ben bang dat dat er niet beter op wordt als ik zwanger zou raken. Afgelopen weekend heb ik bijvoorbeeld minstens 3 uur per dag gewandeld (was een weekendje weg), heb liters maar dan ook liters water gedronken (waarvan 1 lauw glas 's ochtends vroeg) en ook veel fruit en vezels gegeten. En toch: hartstikke verstopt :x Dusseh: op naar de super voor de kiwi's. Thanx voor de tip allemaal!
Die kiwi's helpen bij mij ook en sindsdien ik dat weet, eet ik er elke dag 2 en mijn stoelgang gaat perfect. Dus proberen maar hé. Greetz Elsken
Echt ik heb er al sinds mijn vorige zwangerschap (werd mk) zoooo'n last van he.....Gekmakend.. Standaard snachts om 2 en 4 uur wordt ik wakker met intense darmkrampen en ook overdags gebeurt het een keer, soms denk ik echt dat ik naar het ziekenhuis moet zo erg.. maar het zakt wel iedere keer.. Zeker op het moment zelf wil een glas lauw water wel helpen tegen de pijn..maar ik ga er niet van naar de wc. Anyway ik ben bij de HA geweest gister en nu moet ik een eet/ontlasting dagboek gaan bij houden Ik eet en beweeg verder gewoon goed. Als aanvulling heb ik ook zemelen. Het schijnt dat groene appels ( 3 per dag!) ook goed zijn dus dat doe ik er ook nog bij eten.
Nou lady´s ik heb dan eindelijk een goedje van de huisarts gekregen en dat werkt wel. Alleen heb ik zon pijn rechtsonder mijn ribben en nu denken ze dat ik iets aan mijn maag of galblaas heb. dat laatste zou goed kunnen aangezien alle vrouwen uit mijn familie er aan geopereerd zijn. Ik hoop maar dat het goed blijft gaan want aan acute dingen kunnen ze niets doen bij zwangere vrouwen. liefs Jet