Hey Hey, Wou alleen even zeggen dat ik nu voor het eerst ons meisje CONTINU aan de buitenkant al kan voelen schoppen. Eerder bleef het bij 1 of 2 schopjes en was ik vaak te laat. Nu is ze al een tijdje bezig.. Echt HEEEEERLIJJK!
Ooh wat leuk...! Ik zit ook al sinds kort te voelen maar ik voel jammer genoeg nog niks of ik ben te laat ja.. Maar hoop mijn meiss ook snel te kunnen voelen schoppen en mijn vriend wil haar ook voelen hahaa.. Echt leuk voor je..!
heerlijk gevoel is dat he! ik ga er soms echt voor liggen de kleine reageerd sinds 2 weken echt goed op me handen dus kan ik t voelen wanneer ik maar wil heerlijk
Je moet eens op je zij gaan liggen, dan wordt het heftiger! Echt leuk! Heerlijk gevoel (dat had ik ook met 22 weken)
Ik kan niet wachten totdat ik haar kan voelen met mijn handen.. Lijkt me zo geweldig.. Ik voel haar wel schoppen maar zodra ik mijn handen erop leg dan houdt ze op haha. Dus ik heb de kans ook nog niet gehad om haar met mijn handen te voelen schoppen..
Ik hoop voor je dat je het snel voelt Maris, bij mij begon het ook zo.. Steeds net te laat, en nu... vandaag houdt ze ook niet meer op hahaha. GE-WEL-DIG!
Ik voel hem ook al heel goed van de buitenkant en mijn vriend gisterochtend in bed ook heel goed Word er elke keer zo blij van!
Heerlijk gevoel is dat he Mn dochtertje Yeline voelde ik met 18 weken schoppen aan de buitenkant zo geweldig. Voel deze kleine nu al kriebelen en al kleine plofjes in mn buik, kan niet wachten totdat ik deze over een paar weken echt kan voelen van de buitenkant.
Haha ja hoop ik ook.. Vandaag ook, hoef maar even te zitten en ze is druk aan het schoppen en doe mijn hand er heel gauw op en ze houdt op..haha heel erg appart. Ik moet er dan gewoon om lachen. Vindt het eigenlijks best wel grappig.. Maar vind het echt super voor je...
allemaal rond de 22weken wanneer jullie je baby van de buitenkant voelen. ik kan niet wachten! ben nu 21weken dus nog even geduld en ik zal het hoop ik ook snel voelen! Voor toekomstige vader natuurlijk ook heerlijk om zoiets te voelen, die heeft tot nu toe alleen nog van mij kunnen horen 'o hij schopt weer!' nu mag hij ook is vind ik
hallo, hier zwanger van twee kleine spruitjes en voel ze nog altijd niet, is dit normaal, wel hoor ik de hartjes met de dopller
Zwendy, weet je waar de placenta('s) ligt/liggen? Die van mij ligt voor en kon eerst alleen links en boven voelen schoppen (daar lag de placenta niet). Nu pas voel ik echt overal sinds vorige week ofzo echt duidelijk door de placenta heen. Daar kan het mee te maken hebben. Of misschien zijn jouw ukkies wel lekker rustig, of schoppen ze alleen elkaar
ik heb ook de placenta aan de voorkant, ik voelde hem vanaf week 17 van binnen, en vanaf week 21 van buiten. een week later voelde mn vriend hem ook! echt geweldig..
jaaa leuk is dat he! ik voelde het gisteren voor het eerst en kon maar niet stoppen met smilen ben zooo blij dat ik dat gevoeld heb! meestal is meneer savonds echt heeel actief.
ik voel mijn beebje als ik er rustig voor ga zitten best goed, maar idd als ik mijn handen op mijn buik leg houdt het op. maar dat is normaal dus, lees ik hier, kan niet wachten tot mijn vriend hem ook kan voelen!