Duizelig.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kissie, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Sinds een paar dagen ben ik erg duizelig als ik even sta, volgens de verloskundige was mijn bloeddruk een beetje laag. Nu heb ik er al de hele morgen last van en ook als ik zit, zijn er nog dingen die ik hier aan kan doen?

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Neem een paar dropjes (die zijn bloeddruk verhogend) en ook zoethout is verhoogt je bloeddruk.

Groetjes

3. Aquarius

Aquarius Bekend lid

13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dus dan moet je eerlijk gezegd nogal wat drop eten wil je bloeddruk verhogen.
    De mijn blijft ook laag, althans de onderdruk daar hebben we het dan over ik blijf schommelen tussen de 45 en 55.
    Maar dan kun je inderdaad behoorlijk duizelig van worden.

4. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Ja, ik heb ook een lage onderdruk. En je moet inderdaad zakken vol drop eten om je bloeddruk te doen stijgen en dat was ik nu net niet van plan haha, ik kom al genoeg aan!

5. peetje80

peetje80 Actief lid

26 jun 2006
    176
    0
    0
    Ik heb ook een lage bloeddruk en ben daardoor ook veel duizelig, kan niet lang stilstaan omdat ik me dan nog beroerder ga voelen. De vk vertelde mij dat je er maar weinig aan kunt doen. Alleen regelmatig eten en ik neem dus een dropje als ik echt niet lekker word, helpt wel bij mij.

Liefs Petra

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ja, drop eten, maar dan wel zeker meer dan 150 gram per dag, want dat zo veel drop mag je gewoon eten als je zwanger bent, zonder dat je bloeddruk te hoog zal worden.

Rustig opstaan, een beetje langzamer dan normaal zou ook al helpen.

Groetjes,
    Nikki F

7. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    hoi
    ik heb ook een te lage onderdruk ook kan nog weg gaan zei de vk, maar anders dropjes eten, kilo meer of minder maak ook niks meer uit (haha)aan komen doen we toch veel liefs mariska

Deel Deze Pagina