hallo allemaal, ik word ondertussen echt helemaal gek! ik voel me steeds beroerd,zere borsten,buik,rug,oftewel alle kwalen. ik heb een dochter van nu 9 maanden oud dus je zou zeggen je moet het dan toch weten? nou ik weet het dus gewoon echt niet meer. ik ben niet meer aan de pil en mijn man en ik klussen wat af aangezien ik ok steeds moe ben en hoofdpijn heb had ik zoiets van ik ga testen. ik heb eerst vanmorgen met ochtendurine een test-point test gedaan en daarvan is het 1e streppje duidelijk maar het hcg streepje licht,heel licht maar ik zie hem wel. maar werd erg onzeker dus heb daarna een clearblue gedaan. en die was negatief al moet ik zeggen dat mijn urine ook gewoon een waterkleur had vergeleken met sochtends.. nu weet dus niet meer of ik nu wel of niet zwanger ben. word er erg onzeker van,helemaal in combinatie met alle kwalen. kan iemand mij helpen? ik zal ook wel even een foto van beide testen maken. liefs en alvast heel erg bedankt! _________________
ik krijg het iniet goed op de foto.met flits zie je helemaal niks en zonder flits is het weer wazig..zal nog wel verder proberen maar ben dr bang voor dat het niet lukt.
laat ik het zo zeggen je ziet hem wel hoor,hoef hem niet in het licht te houden of gekke dingen te doen ervoor haha! alleen is ie gewoon een heel stuk lichter dan de 1e streep.
Zonder flits en je moet het bloempjes logo'tje aanzetten, dat is om dingen van dichtbij scherp te kunnen fotograferen.
Jammer dat het niet gelukt is. Heel veel succes morgenochtend! Jammer dat ik het resultaat niet meteen kan zien aangezien de site niet beschikbaar is het weekend. Maar hopelijk zie ik maandagochtend een positieve test van je. Succes
ja hoop het ook,idd balen dat het vant weekend dicht is.. maar ja is niet anders! hoop maandag op goeie test al moet ik zeggen dat de 1e test van vanmorgen ok duidelijk zwanger was,er was gewoon een streepje en die staat er nu nog! ik ben gaan twijfelen omdat de andere negatief was.. dus erg dubbelzinnig zeg maar. maar ja de kwaaltjes liegen er ok niet om.
tja ik weet het niet.. ik heb de test vanmiddag aan me mannetje laten zien toen ie thuis kwam en die zei ok meteen ik zie 2 streepjes. dus het is niet zo dat ik hem me gewoon verbeeld haha! maar waarom is de c dan negatief.. en zit nu ook te twijfelen of test point wel betrouwbaar is zeg maar... daarom voe ik me ze dubbel.. pff als ik mezelf teruglees lijk ik wel wanhopig haha
Ik vind je helemaal niet wanhopig klinken hoor! Ik begrijp het helemaal, ik zou ook niet weten waar ik het had als de ene test positief is en de andere niet. Daar heb je toch ook niets aan. Test point testen ken ik niet, dus zou niet weten of die vaker vals positief geven. Clearbleu heeft wel iets meer HCG nodig volgens mij. Je zou het weekend nog een test van Kruidvat kunnen proberen, die goedkope van 2 voor 5 euro testen al heel vroeg positief. Ben benieuwd. Succes!
ik heb nu nog 3 cb liggen.. als hij morgenvroeg en zondag nog negatief geeft haal ik maandag die van de kruitvat. of misschien dat ik ze morgen haal..pffff.. ik ben steeds beroerd,sochtends en savonds,al weken een heel vervelende last van mijn rug,niet echt pijn maar een irritand gevoel,dat ik steeds weer anders moet zitten om het te verlichten. bloedend tandvlees,ook een irritand gevoel bij mijn borstten. verschrikkelijk! oh en duizelig! ook nog... vind het zo moeilijk..
Jij moet haast wel zwanger zijn met zoveel symptomen! Als je nog drie CB hebt dan zou ik die gewoon doen hoor, ik dacht als je toevallig toch nog nieuwe testen moest halen dan zijn de van KV goed en goedkoop. Vind het zo jammer dat de site het weekend uit de lucht gaat, kan ik niet volgen hoe het verder gaat. Ik zit maandagochtend meteen aan de laptop geplakt om te kijken hoe is gegaan hihi