duizelig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mecha, 13 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

dag dames ik heb een vraag
    ik heb als het goed is 9 mei me ei gehad..geklust natuurlijk..

nu had ik gister een soort menstruatie pijn, best ernstig maar niet lang ... ik dacht misschien innesteling?

maar ik ben ook vanaf eergister avond .. steeds behoorlijk duizelig het soort duizelig dat je bent als je te snel opstaat of als je niet hebt gegeten. dit is niet van toepassing ik heb gewoon gegeten en het is niet alleen met opstaan maar ook als ik gewoon stilzit of loop

kent iemand dit als een symptoom? ik ben er verder niet bekend mee

groetjes iemand met heel veel hoop =D>

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi
    dit kan wel zijn.ik heb vandaag dnk ik ook een innesteling gehad en ik voelde me duizelig misselijk,krampen,steken,gebroebel in de onderbuik. en een druppeltje roze bloed echt superklein vlekje
    heb men ei de 4 de gehad en gistere moest men innesteling kome dus klopt mooi.
    meestal is het tusse de vier en zeven dagen dat je het krijgt na je ei
    dus zou best kunnen

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

bedankt voor je reactie .. maar vraagje
    ben je nu nog steeds duizelig dan??
    ikke namelijk met vlagen wel :S heel appart ik ken het ook niet maar ik ben ook erg gestressed dus ik vraag me af waar het door komt
    en hoop natuurlijk op een klein wondertje
    wil ik al zo lang zucht... ;)

4. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    idd het werkt bij mij ook met vlagen.
    ik heb juist wat fruitpap genomen voor veel vitaminen en voel me al wat beter dus ik raadt je aan iets te eten helpt goed ;)

xxx

5. Lein80

Lein80 Lid

16 mei 2009
    5
    0
    0
    Amsterdam
    Ik weet sinds 5 dagen dat ik zwanger ben,en ik ben ook steeds met vlagen duizelig.
    Normaal gesproken heb ik hier nooit last van,dus in mijn geval was het zeker een symptoom.

6. penelopea

penelopea Bekend lid

31 jul 2008
    993
    1
    0
    twente
    Ik ben ook net zwanger en heb er ook last van! Misselijk, duizelig en dan echt met vlagen.

7. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi

ik heb nu al 3 dagen last van bruine afscheiding met soms wat donkerrood.
    Niet veel hoor gewoon een veeg of twee per dag.
    als dit men ms was zouden ze allang zijn doorgekomen,maar ze willen precies niet doorkomen...en een maandverband is overbodig want zo fel is het niet.

ik heb ook geen mskrampen echt totaal niets,wel soms misselijk en duizelig en dan echt weinig eten want ben 2.5kilo afgevallen!wel wat last van men rug gekregen en soms kleine mini steekjes en gebroebel.en voel me echt super!raar want normaal bij men ms ben ik superopgeblazen,kom ik 2 kilo bij en ben ik loom maar nu voel ik me echt super goed!

raar :)

dinsdag ofzo testen ;)
    xxx

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

spannend!! ik hoop het voor je anais..

ennuh de rest ja ik heb juist dat ik me heel erg vol vreed dus ik kan me niet voorstellen dat ik duizelig zou zijn door te weinig eten.. wel heb k alleen maar trek in junkfood.. niks voor mij zovaak

en ik voel me totaal niet zwanger wat ik me wel voelde met me vkm afgelopen december
    spannend zeg .. ik ben ook nooit duizelig moet ik zeggen
    en nu inderdaad met vlagen van ongeveer 30 seconden ...

ennuh anais heb je al getest?

Deel Deze Pagina