radeloos en erg emotioneel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door esther1984, 16 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, heb een vraag ben een beetje radeloos, ik heb van de week 3 licht positieve testen in handen gehad, maar nu dit, heb eigenlijk al een paar daagjes echt hele licht roze helder bloedverlies geen oud bloed, en alleen bij het afvegen, nu zat ik vanmiddag op de w.c. en toen liepen er ineens wat druppeltjes bloed uit, dus ik dacht ik wordt ongesteld, maar niet dus weer maar een beetje bij afvegen, wat is dit toch, had dit al eerder gevraagd, en iemand zei dit kan een adertje zijn, omdat het gewwon helder is, geen stolsels, niet donker.
    heb ook geen menstuatie buikpijn, alleen wat steekjes in rechter zei, maar dat zijn mijn darmen, want die zijn de afgelopen dagen erg opgezet, mijn borsten doen ook nog erg zeer, en zijn ook wat opgezwollenen duidelijke zichtbare blauwe aders, ik snap het niet meer, dacht echt dat het raak was, of heeft misschien iemand ook zulk bloedverlies gehad, die toch zwanger is??

veel liefs

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    en nu heb ik weer niks, ik snap het niet meer, dit is toch geen menstruatie, normaal ben ik het altijd gelijk heel hevig, en moet vanaf de eerste dag tampon gebruiken

3. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    is er niemand die me gerust kan stellen???

4. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Een paar druppels zonder heftige pijnen hoeft niks te zeggen, maar ik snap dat je je druk maakt, zou ik ook doen. (Je baarmoeder kan flink doorbloed zijn, ken veel vrouwen die licht bloedverlies hadden en prachtige babys op de wereld hebben gezet)
    Ik had vorige zwangerschap ook af en toe wat licht bloedverlies, op een gegeven moment zetten dat door en ging het mis, maar dat hoeft dus zeker niet. Ze zeggen dat de kans bij bloedverlies 50% 50% is dat het goed gaat.

Ik had mijn eerste bloedverlies een paar dagen voor mijn NOD, toen gaf arts aan dat het een innesteling kon zijn maar ook dat het mis gegaan kon zijn en ik mocht toen pas na 2 weken weer testen om te kijken of de test nog positief was (duurt een tijdje voor dat hcg uit je urine is in dat geval).
    Dat is het enige wat ik je kan aanraden, nu een test doen en als die nog positief is dan misschien nog over 1,5 week een x. Ze kunnen op een echo nu toch nog niks zien.

Sterkte met de onzekerheid deze komende weken!!!

5. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hoi, bedankt, ik vind het zo raar, gisteren had ik dus een paar druppeltjes en vanmorgen alleen weer bij het afvegen, maar nu nog iets, heb lichte steekjes, bij bepaalde bewegingen, aan mijn linker kant, naast mijn heupbot onderin, en als ik daar voel, voel ik een bult, is dat mijn baarmoedermond?? heb dat nog nooit eerder gevoelt, het bloed wat ik verlies, blijft licht roze, zonder stolsels, zo raar, en menstuatie pijn heb ik totaal niet, gisteren had ik wel erg veel hoofdpijn,mijn borsten doen nog steeds zeer, en gisteren avond erg misselijk.

ik doe gewoon volgende week weer een test, want denk dat nu testen weinig zin heeft, heb er gisteren wel weer een gedaan, en nog steeds licht positief.

veel liefs

6. Mecha

Mecha Niet meer actief

ester ik ehb je test gezien en ik vind ze niet positief :(
    niet om je voor je hoofd te stoten maar ik kan het streepje eigelijk niet zien als ik met me ogen knijp dan zie ik een soort van penstreep maar de streep behoord zover ik heb begrepen dik/ breed te zijn dus ik denk dat je misschien naar de huisarts moet gaan om daar een bloedtest te laten doen dan weet je zeker of je het hormoon in je lichaam hebt
    heel veel succes en ik ga heel hard voor je duimen ;)

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hoi ik heb ook even naar je testen gekeken en bij je tweede test zie ik ook een penstreepje....
    Ik zou gewoom morgen even de Huisarts bellen en kijken of je daar een testje mag doen, via het bloed.
    Ik ga voor je duimen! Het kan zijn dat je nog heel erg vroeg bent met testen...........dat je minder lang zwanger bent als je zelf denkt!

Deel Deze Pagina