Ik weet sinds een week dat ik zwanger bent, ben d'r echt super blij mee maar merk er zo weinig van. Tot nu toe heb ik alleen zere tepels en zijn m'n borsten aan het groeien/ze zijn voller. Verder voel ik me het zelfde, behalve dan dat ik heel erg snel moe ben. Misschien moet ik ook wel blij zijn dat ik (nog) geen last heb van misselijkheid enz maar nu twijfel is steeds of het nog wel goed zit..laatste tijd veel gehoord dat het niet goed ging in begin van de zwangerschap bij mensen in m'n omgeving dit maakt me erg onzeker! Wat ik in ieder geval probeer is om te genieten!!!!!!!!
Ik ken het helemaal! Hier ook weinig symptomen. Wel sneller buiten adem, halverwege de dag val ik om van de slaap en 's avonds ben ik niks waard. Ik was ook heel onzeker, omdat ik de eerste keer ook geen last van kwaaltjes had en heb toen bij 5 weken een mk gehad. Maar ik ben nu 12 weken zwanger en ik heb morgen weer een afspraak bij de vk om het hartje te gaan luisteren!!!
Ook bij mij heel herkenbaar hoor! Ik heb ook nergens last van, ik zeg tegen iedereen ik groei en ik ben moe en verder niks! Helemaal niks om je zorgen over te maken en trouwens.....die zorgen maken is ook een symptoom Dat hoor erbij. @ladyXochi: gefeliciteerde met je 12wkn! Geweldig!
Ik dacht ff dat ik een onderwerp had geplaatst, maar het zelf vergeten was! Hoe bedoel je herkenbaar?! Ik heb vannacht dus zo lang wakker gelegen, omdat ik bang ben dat het over is. Een vriendin van mij heeft 2 miskramen gehad, allebei bij 6 weken, dus vandaar dat het voor mij een enge week wordt... Hopelijk is het doemdenken morgen weer over, want dit is niet leuk!
Hier nog zo één.. Heb ook nergens last van.. Dacht dat ik ochtendmisselijkheid had sinds vanochtend, maar dat kwam gewoon door te laat ontbijten haha. na het ontbijt voelde ik me weer kiplekker.. Bij mijn vorige zwangerschap ging het mis na 5/6 weken.. Toen had ik echt ongelofelijk veel kwaaltjes.. Dus het zegt niet zoveel.. Kan me voorstellen dat je daarom zo'n rare/enge week hebt.. zou ik ook hebben denk ik.
hoi, zo herkenbaar. Mijn buurvrouw is zwanger en misselijk vanaf het begin en ik .... ? Bijna hetzelfde als jij. Vollere gevoelige borsten, gerommel onder in de buik en verder eigenlijk niet veel bijzonders. En ook mij brengt dit aan het twijfelen. Wel heb ik sinds deze week ook 's middags last van hoofdpijn. We wachten af en zullen zien. Spannend is het wel.
Goh, eigenlijk best wel fijn jullie reacties te horen. Ik merk er ook weinig van, alleen gevoelige tepels, snel buiten adem en vermoeider dan anders. Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook erg misselijk en voelden mijn borsten volgens mij anders. Maarja, ze zeggen dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is..... Die onzekerheid is inderdaad erg lastig want ik pieker er vaak over merk ik. Wil zo graag dat het goed gaat. Heb 7 mei as. mijn eerste echo. Liefs Lisacar
Hallo allemaal, Ook ik heb niet echt symptomen. Ben soms wat moe, mijn borsten zijn gegroeid (en wat gevoeliger). Ook mijn buik begint te groeien sinds een week of 3 maar heb nu het idee dat mijn buik kleiner is geworden. Heb met 7 weken een echo gehad en toen klopte het hartje. Helemaal te gek natuurlijk. Maar als je dan weer zoveel weken verder bent en je voelt je verder prima dan begin je echt te twijfelen of alles wel goed is. Maandag de 12 weken echo, dus ik moet nog even geduld hebben. Ben blij te horen dat meer mensen niet echt symptomen hebben.
Ik had ook geen enkel symptoom. Tot ik ineens met 8 weken ontzettend misselijk werd. Dit heeft tot de 16e week geduurd. Ik dacht in het begin ook de hele tijd dat het niet goed zou zijn. Ook omdat ik allemaal verhalen om me heen hoorde, maar ik ben inmiddels al weer 24 weken Geniet er van zou ik zeggen!
uhm, Groeien, moe zijn en pijnlijke borsten zijn toch echt duidelijke zwangerschapsymptomen. Wees blij dat je nog niet misselijk bent. Dat komt snel genoeg. Ik snap wel dat je bevestiging wilt maar vertrouw op je lichaam. Ook ik was onzeker en had 'weinig' last. Achteraf had ik genoeg symptomen om het zeker te weten. de psyche van de vrouw doet soms erg raar als je zwanger bent. ik kan er helemaal over mee praten.
Hey meiden, Zooooooooooooooooooooo fijn om te lezen dat er meer meiden weinig tot geen kwaaltjes hebben. Ik heb de eerste 5 weken eigenlijk nergens last van gehad en het afgelopen weekend werd ik wel opeens heel moe en af en toe misselijk en sinds gisteren zijn die kwaaltjes ook weer weg.... ik werd/word er zo onzeker van! Eigenlijk moeten we met z'n alle heel erg blij zijn dat we zo weinig last van kwaaltjes hebben mijn vriendin heeft in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen omdat ze zo veel moest overgeven toen ze zwanger was!
Ben nu ruim 14 weken en heb nog steeds weinig last van symptomen. Nog steeds wel snel moe en buiten adem, maar dat kan ook door de hooikoorts komen (heb ik al 28 jaar). Ik vraag me nog steeds regelmatig af of het allemaal wel klopt.
Hahaha...ja, Elmo'tje bevindt zich ook weer in de fase: onzekerheid! Inmiddels 5 testen gedaan *ja, je wilt het zeker weten of niet he...* inclusief 1 van MvM..op de echo was al een wazig vlekje te zien (5.3 wk) maar ik kan niet wachten tot we woensdag een knipperlichtje zien! Sinds een paar dagen eindelijk wat zere, soms gezwolle, borsten! Tepels ook al wat dagen gevoelig....pfieuwwww...dat je daar om staat te springen he!
kzie nu pas dat je weer zwanger bent elmo... gefeliciteerd zou zoooo willen ruilen, mijn symptomen tegen die paar van jullie ... gelukkig maar dat symptomen niet bepalen of je wel of niet zwanger bent.. enige wat ze doen is er voor zorgen dat je een heerlijke roze zwangerschap tegenmoet gaat... of een zwangerschap uit hel zoals ik het ervaar. dus dames, ik hoop voor jullie allemaal dat symptomen wegblijven.. en dat ze jullie over aantal maanden van die roze suikerspin moeten aftrekken
hallo meiden , hier nog zo eentje die weinig "last" heeft. Een last kun je het niet noemen , we hebben tenslotte wel een wondertje bij ons. Alleen wat pijn aan tepels , als je ernaar kijkt doen ze al pijn ( dit had ik met 1e zwangerschap ook ). Heb wel een trekkend gevoel in onderbuik ( zit litteken van keizersnee ). Verder niet echt heel moe , niet misselijk . Hopelijk blijft het hierbij , eigenlijk is er niet veel anders dan bij de 1e . Is er iemand die ook een keizersnee gehad heeft en nu weer zwanger is en hebben jullie ook zon trekkend gevoel?? Maandag gaan we langs de huisarts , deze kleine zal goed in de gaten gehouden worden omdat de 1e met een hartafwijking geboren is. Geniet allemaal lekker van het wondertje en de veranderingen aan ons lichaam . greetz bambi
Hey Bambi, Ik heb ook een ks gehad bij de eerste (spoedsectio) maar heb hier nog geen last van. Ook ik ben wel erg benieuwd hoe dit verder gaat...eigenlijk wil ik er niet te veel over lezen. Ervaring zal het leren. Er zijn zoveel vrouwen die een ks hebben gehad en daarna nog een zwangerschap mogen meemaken Als je er erg onzeker over bent, zeker je vk of gyn raadplegen hoor! Het is toch een litteken!
Ik heb gisteren mijn 12 weken echo gehad en alles zat er op en er aan. Dus weinig symptomen zegt blijkbaar toch niet veel.
Meiden hier ook iemand met geen symptomen. Nou ja ik weet niet of duizeligheid een symptoom is. Maar dan zou dat het enige zijn. Ik ben niet misselijk of moe. Geen vollere borsten..... Het is zoo anders als bij mijn eerste zwangerschap (en dat mis ik ook niet)
Ik heb eigenlijk ook nergens last van,alleen soms wat duizelig..net als m'n voorgangster. Bijna jammer hoor,haha..ik wil me wel zwanger voelen eigenlijk! Zal je zien dat ik over een paar weken de longen uit m'n lijf kots,dan zal ik nog spijt krijgen van deze uitspraak.