Hallo dames, Wie kan mij helpen?? Ik heb een vraag: Wij zijn nu ong 5mnd bezig met zwanger worden en ben altijd op tijd met mijn ongesteldheid, nu was ik de vorige x wel 4dagen later dan anders en veel lichter ongesteld ,maar goed ik moest eigenlijk gister ongesteld worden en nu heb ik al een dag of 3-4 last van behoorlijke misselijkheid s'morgens en s'avonds ben dan ook gewoon echt beroerd!! Heb ook vrijwel geen honger en een opgeblazen gevoel in mijn buik Zouden dit tekenen kunnen zijn van een mogelijke zwangerschap?? Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties.. groetjes
Ik hoop het ook, het zou wel mooi zijn het is dan verwekt in ons favoriete vakantieland Kan ik het morgenvroeg dan al testen??Is dat niet te snel al omdat ik eigenlijk gister ong moest worden??
ja je zou er een testje aan kunnen wagen en mocht die nega zijn en je nog steeds geen ongi krijgt over 2 dagen weer 1
Dank jullie wel. Heb net snel een testje gedaan was negatief helaas wel balen hoor!! Heb wel testen via ebay besteld uit china ,weet niet hoe betrouwbaar deze zijn... Wel raar want ik voel me nu toch ook echt behoorlijk beroerd/misselijk en heb hier anders nooit last van.. Anders toch maar een echte test ophalen..
Je zou eens kunnen kijken voor een test bij de kruidvat, die kosten per 2 maar 5 euro en vond die zelf erg goed werken. Moest op woensdag ongi worden en op vrijdag ochtend getest en heel erg positief . Dan weet je zeker dat je een betrouwbare test hebt. succes en we horen het wel.
Hallo, Ik heb nog niet weer getest, ik ben inmiddels 2dagen ongesteld geweest nou ja ook weer niet echt dus weet niet wat ik er van denken moet.... Had niet het gevoel dat ik ong was en van de 2 dagen was er maar 1dag met een beetje bloed(sorry niet zo lekker maar ja) normaal ben ik gewoon 4a5 dagen ong...... Verder ben ik nog steeds wel misselijk bij vlagen heb ook een vol gevoel steeds en ik hou veel vocht vast weet niet of dat door het weer komt ofzo.. iemand ervaring hiermee???? groetjes
Hoop ook dat het een nestelbloeding was maar heb gistermiddag getest en helaas... nou lees ik steeds dat het kan zijn dat die waarden nog niet aanwezig zijn ofzo??.. zal ik na een paar dagen weer testen?? Hoeveel dagen na de gemeenschap kun je die bloeding krijgen dan?? Bij mij zou het dan ong 1.5 week na tijd zijn.. kan dat dan nog wel??? ben benieuwd na jullie reacties.. dank je liefs emni
Hey lezers... Ik zit met het volgende: vorige maand heb ik mijn regels gehad op ongeveer 13e van de maand juli. ben het elke maand rond die tijd. wat er nu is anderhalve week geleden had ik enorme buikpijn steken in mijn buik ook tijdens sex het deed verschrikkelijk pijn. rond 11,12 augustus heb ik 1 dag lichtroze verlies gehad! ik denk namelijk dat mijn regels moest komen. sinds gisteren heb ik enorm last van mijn borsten voelen aan als blauwe plekken zwaar hard zijn ze niet. tepels zeer gevoelig. en heb mijn regels deze maand nog niet gehad. Mijn vraag is kan het zo zijn dat ik dan idd zwanger ben? zou iemand mij hiermee kunnen helpen?? xx
Ik zou jullie heel erg graag het antwoord willen geven maar er is helaas niemand die dat kan....... Je zou gewoon moeten testen en/of afwachten. Meer kun je niet doen!
@ Emni Ben je pas geleden met de pil gestopt? Ik had 2/3 maanden na de pil ook 2x super lichte ongie, twijfelde steeds. Als je blijft twijfelen misschien je huisarts raadplegen
@emni: Ik herken de symptomen wel een beetje. Ik wilde graag zwanger worden en iedere keer rond mijn menstruatie was ik misselijk, opgeblazen buik, etc. Mijn menstruatie kwam ook steeds maar niet. Ik denk zelf dat ik mezelf een beetje gek zat te maken en dat daardoor mijn lijf mij ook voor de gek ging houden. Pas toen ik na de vierde ronde alles losliet en ervan uit ging dat het "toch niet zou gebeuren deze ronde" werd ik veel rustiger en voelde ik mijn normale menstruatie weer aankomen. Oké... het heeft bij ons tweeëneenhalf jaar geduurd, dus ik geloofde helemaal niet meer dat er überhaupt nog een kind zou komen (ik zat er ook niet echt mee eigenlijk). Mijn advies is dus om er niet te veel mee bezig te zijn. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat kan. Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is. Temperaturen (en bijhouden op fertilityfriend.com) is een heel handig hulpmiddel om inzicht te krijgen in je cyclus. Succes!!!
Heb vanmorgen weer een test gedaan maar helaas weer negatief.. En toch blijft die misselijkheid bij vlagen komen.... snap d'r niks van..
Dank jullie voor jullie reacties!! Ik ben in maart gestopt met de pil dus nu zo'n 5mnd aan het proberen... Vind het wel raar idd dat je lichaam je misschien zo in de maling neemt.. Maar stel dat ik nu dan niet zwanger ben moet ik dan wel weer vanaf die 2 dagen ongi tellen?? Normaal ben ik altijd vanaf maandag ongi en nu dus vanaf donderdag (en was dus eigenlijk maar 1 dag ongi)??? Liefs emni
zet je ongi nu niet door doe dan voor de zekerheid over een dag of 4 nog een test neem dan anders een gevoelige test die nieuwe van predicor of kv 2v5 weet dat die nieuwe van predictor vanaf 12 hcg waarde is dus dan zou die zeker aan moeten slaan mocht je zwanger zijn .. succes