Hallo meiden, Ik ben nu al 3 dagen af en aan duizelig. Vanmorgen was het toppunt: ik ging bijna van mijn stokkie bij de bakker! Gelukkig was mijn zusje mee, zodat ik even kon gaan zitten en zij terug kon rijden naar huis. Het zweet brak me aan alle kanten uit en voelde me echt heel naar. Is dit iets wat bij een zwangerschap hoort, of is het verstandig om de vk morgen even te bellen? Liefs Minya
Ik zou het even aankijken maar het is op zich een bekend verschijnsel doordat er meer bloed naar de baby stroomt heb je soms zelf wat minder bloed in je hoofd! Maar als het veel is of erger wordt zou ik zeker even je vk bellen
Het kan zijn dat je bloeddruk wat te laag is, als het aanhoudt zou ik het zeker even aankaarten bij je vk. Succes en sterkte ermee, want het lijkt me heel vervelend.
Ik denk ook dat je bloeddruk te laag is. Kan opzich geen kwaad hoor, een lage bloeddruk schijnt erg gezond te zijn. Wat je kan doen om je niet meer zo dizzy te voelen is zoute dropjes meenemen en als je ergens bent waar heet water in de buurt zou hebben, die opkikkertjes van knorr/maggi nemen. Ik heb 2 weken terug ook gebeld omdat ik bijna van me stokkie ging en voelde me erg raar in me hoofd. Na 1 zo'n opkikkertje voelde ik me aanzienlijk beter.
Bedankt voor jullie antwoorden. Naar mijn weten is mijn bloeddruk goed, maar goed, een extra controle daar op kan geen kwaad lijkt mij. Ik bel gewoon voor de zekerheid de VK vandaag, en ik zie wel wat ze melden haha.
Ik kreeg het ook zo rond de 20 weken. Vanuit het niets mega duizelig. Was bij mij ook de bloeddruk. Was steeds keurig 100/70 en vanaf toen steeds 90/45.. Getsie wat was ik er naar van. Mocht toen ook niet meer douchen als ik alleen thuis was omdat ik dan van mijn stokje kon gaan. Droppies en chips eten, jammie Maar idd even laten checken voordat je gaat schransen
lijkt mij ook een lage bloeddruk , ik ging met de zwangerschap van mijn dochtertje wel eens van mijn graadje ......Alshet een lage bloeddruk is , mag je wat meer zout eten ..maar ik zou het eerst f laten checken ..
Ik heb het ook al een aantal keren tijdens de zwangerschap gehad, waarschijnlijk heeft het met een lage bloeddruk te maken. Zorgen dat je wat zout binnen kijgt, dit kan vaak helpen.
Ik heb dat ook gehad, van die bloeddruk-dipjes. Ook ongeveer vanaf jou tijd. En wachten in een rij was echt typisch zo'n situatie waarin het mis ging. Bij mij ging het vaak direct na een maaltijd ook mis (veel bloed naar de darmen). Gelukkig nooit helemaal van mijn stokje gegaan. De VK raadde me aan om iets meer te gaan drinken, en wat zoute dropjes op zak te hebben. En ik ben iets meer zout gaan gebruiken in huis, omdat we zelf redelijk zoutvrij koken. Het hielp wel iets, maar echt 100% is het niet geworden.
Ik heb vanmorgen de VK gebeld, en ik kreeg als tip om elke 2 uur wat te eten (iets met zout en/of suiker) Dus ook dropjes inderdaad, naturel chips en veel drinken (thee en/of koffie met suiker, water) Op deze manier mocht ik het eerst aankijken, en terugbellen als het erger word.