hallo meiden ik had maandag een knal positieve ovu test en dinsdag negatief we hebben die dagen goed geklust nou had ik vanmiddag eventjes wat krampen aan de linkerkant in mn buik zou dit een innesteling kunnen zijn of is het daar nog te vroeg voor groetjes
hihii..heel herkenbaar hoor meis.. ik haal ook iedere maand alles weer lekker over hoop met een heel arsenaal aan kwalen, testen etc etc.... en dat terwijl het mijn tweede keer is.. liefs
o..voor jou ook zie ik..hahaha.. nou de wens wordt er niet minder op he? ook al is het dan voor een tweede kindje he?..
de vorige keer was het een verassing en heb het de eerste paar weken niet bewust meegekregen dus wat dat betreft is het allemaal nieuw
o, ja, dat scheeld natuurlijk ook wel weer... is dus alsnog een hele nieuwe ervaring... ik heb er de vorige keer 11 rondes over gedaan om zwanger te worden, dus reken daar nu ook een beetje op.. succes en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!
bij mij was t dus gebeurd in een wip haha..flauw tis allemaal heel erg spannend dus 11rondes is ook een aardig poosje hopelijk red jij het nu dik binnen de 11 rondes!!