ik ben naar mijn weten niet ongi,,beetjes bruin/bloed verlies... moet ik wachten tot ik niet meer verlies en dan testen ,of kan het eerder?! nog iets! ik heb een onr cyclus! de vorige was 45,,maar als ik nu uitga van 45 dagen kan ik pas 8 april testen dat zou dus 18 dagen na mn eisprong zijn en 21 dagen na mn pos ovutest! zou ik dan geen kortere cycl hebben deze keer
weet je misschein precies waneer je je eisprong gehad hebt? Zoja dan zou je vanaf 14 dagen na je eisprong kunnen testen....
heb zelf een nestelingsbloeding gehad, direct testen heeft geen zin, pas vanaf nesteling gaat HcG zich verdubbelen, houd rustig 2,5 week aan. Liever zelfs 3 weken na eisprong. Bij mij stipt op 3 weken sloeg de test (pas) uit -toen was ik wel al 3 testen en een smak geld verder. Succes!
Nou, dat had ik vorige maand. Ineens een andere cyslus, waardoor ei later kwam. Eerste keer voor NOD getest, kon niet wachten! Uiteindelijk wel ongi geworden..helaas... Heb zelf ook rond de 22ste mijn ei gehad nu. Net getest en negatief. Hoop dat ik gewoon te vroeg ben geweest Succes!
Als je je NOD niet weet, maar wel je eisprong, moet je 2 weken vanaf je eisprong rekenen als zijnde je NOD. 2 weken na je eisprong ben je 4 weken zwanger.