Ik zit 5 dagen voor mijn NOD en had net een licht positieve test! Ik heb alleen heel veel last van mijn eierstok, vooral met niezen, lachen of rare bewegingen. Is dit normaal??? Herkent iemand dit?? kan dit een bbz zijn? Ik durf nog niet echt blij te zijn met mijn posi test!
Ik had dat tijdens mijn eerste zwangerschap ook en ook nu voel ik het. Ik weet nog niet of ik zwanger ben. (zaterdag testen) Het is volgens mij niet gek hoor. Er gebeurt ook van alles in je buik. Probeer er maar vertrouwen in te hebben en ervan te genieten. Succes en natuurlijk nog gefeliciteerd!
hai ik weet niet hoe het zit met me nod, maar ik ben nu 4 wkn en 4 dgn en ik voel van alles!! misschien voel ik het alleen maar omdat ik de vorige keer een bbz had, maar ik begrijp hoe je je voelt ik word er ook niet goed van! maar bij mij zat vorige keer me bbz in mijn rechter eileider en nu voel ik het aan allebei de kanten. maar wat onelove zegt proberen niet te druk te maken en het over je heen laten komen en dat is idd makkelijker gezegd dan gedaan! suc6 en ik hoop dat het goed gaat!!!
Bedankt voor jullie reacties! @luvmyluver...Hoe voelde een bbz? Voel je dan ook wel een wat weeig gevoel in je baarmoeder? Of dan juist niet? Ben wel benieuwd hoe je zoiets kunt herkennen..
Hey, Ik heb zelf een bbz gehad en heb er niets van gevoeld. Bij mij kwam het aan het licht omdat ik door een ongeluk onverwachts geopereerd moest worden toen ik 7 wk zwanger was. Ze deden voor de zekerheid even een echo en er was in de baarmoeder niets te zien terwijl mijn hcg erg hoog was. Uiteindelijk is na 18 weken de zwangerschap vanzelf af gekomen. Doordat ik geen klachten had hebben ze me zo lang door laten lopen wat ik niet erg vond omdat ik niet nogmaal op een operatie zat te w8. Je bent gewoon onzeker nu en je weet ook niet wat je moet voelen. Geloof mij elke keer is het anders, ik heb nu 4 zwangerschappen gehad waarvan 3 miskramen. Elke keer was het anders en niet met elkaar te vergelijken. Ondanks dat alles heb ik er elke keer vertrouwen in! Dus meid geniet van je zwangerschap en heb er vertrouwen in!!! Groetjes
@ Vlinderr: ik snap even iets niet... Je hebt op 22 maart een IUI-behandeling gehad en je test nu al positief? Heb je ook een Pregnyl-prik gehad? Houd je er dan wel rekening mee dat je dan ook vals positief kunt testen door de Pregnyl? Ze (de gynaecologen) adviseren daarom altijd om pas 14 dagen na IUI te testen namelijk! Dat bruinverlies kan helaas dus ook heel goed duiden op een ongi. En je positieve test kan komen door de Pregnyl.
ik heb dat bij mijn eerste zwangerschap gehad,en nu weer! gebeurt ook het een en het ander in je lijf...schijnt normaal te zijn! maarrr als je hetnie vertrouwd , zou ik de vk bellen! succes! oja en gefeliciteerd!!!!!hihi
ik voelde vrij weinig van me bbz.. ik had erg veel last ter hoogte van mijn nieren,waardoor ik naar mijn dokter ging.ik kreeg toen bij 4 wkn en 3 dgn bloedverlies.. en na lang zeuren bij de ha toch doorgestuurd naar gyn,daar allerlei onderzoeken gehad en daar is mijn bbz geconstateerd. ik had daarna nog erg last van pijn ter hoogte van me nieren, maar dat heb ik nu weer, maar ik wil roch nog ff wachten met gyn bellen...ik ben al blij dat ik geen bloedverlies heb hahaha o en ik teste bij mijn bbz al positief toen ik 2 wekn 'zwanger' was (in hoevere je dan zwanger ben) en deze x heb ik langer gewacht ik moest eind vorige begin deze week ongi worden.. maar ik heb nu ondertussen al 7 testen gedaan en de eerste 3 waren licht maar de laatste waren echt knallende strepen! rustig afwachten maar
Ik heb Ovitrelle gespoten (gelijk iets als Pregnyl). Ik heb vorige week zondag was het al uit mijn lichaam, geen énkel streepje zichtbaar!!! Ik weet toevallig ook dat Ovitrelle ook eerder uit je lichaam is, dan Pregnyl. Dus het is zeer zeker geen Ovitrelle!
De steken e.d. zijn wel minder! Ik heb nu last van bruin verlies, dit is de derde dag al. De testen lijken minder duidelijk te worden, dus hoop dat het goed gaat!!!