Hoi Meiden, Kan het zijn dat je voor de eisprong last hebt van stekende pijn onder in de buik? Ik heb nl sinds gister veel "stekende" pijn onder in m'n buik, en ik verwacht mijn ei vandaag of morgen... En vandaag voel ik die pijn ook.. Herkennen jullie dit misschien? Gr. Jorietje
Yep, heb soms voor mijn eitje steken. Dacht altijd dat ik hem dan had, maar volgens temp en ovulatietesten heb ik hem de volgende dag en soms zelfs twee dagen later. Dus je weet wat je te doen staat
Hoi! Nou, ik wilde net een nieuwe topic aanmaken met een soortgelijke vraag! Fijn dat jij 'm al hebt gesteld! Bij mij begonnen de steken gisteren... Dit is onze eerste ronde nog maar, maar ben er gemakshalve ff vanuit gegaan dat de cyclus 28 dagen duurt en mijn eisprong dus de 14e dag plaatsvindt... Dus de steken kunnen ook al beginnen voordat je eitje "springt"? Extra vraagje nog trouwens, moet je bij het springen persé van dat rekbare doorzichtig slijm hebben...? Sorry hoor, dacht al veel gelezen te hebben hier, maar nu puntje bij paaltje komt ben ik eigenlijk maar een suffie op dit gebied.... Groetjes Chris
Het vruchbare slijm is wel wenselijk. Is beter voor de zaadjes. Maar volgens mij heeft niet iedereen dat (zoals ik bij sommige dames hier wel es gelezen heb) Ik heb het wel altijd een paar dagen voor de eisprong. Ook die steekjes beginnen bij mij al voor het ei springt. 1 of 2 dagen. Op het moment dat mijn ei springt voel ik enorme steken die lang kunnen aanhouden en een druk onder in mijn buik.
Dat gevoel heb ik dus ook... het wordt nu steeds iets minder... Heb ook een beetje een opgezette buik, vooral aan de kant waar het steekt... Heel apart om het dan nu zo te voelen... Ben al sinds mijn 13e aan de pil, dus nooit echt een eisprong gevoeld. Zal deze dagen ff in mijn agenda zetten en kijken of het dan over 14 dagen zover is dat de -tjes komen! Groetjes Chris
Thanx voor jullie antwoorden, ik dacht dat je alleen heel even pijn had kon hebben tijdens de eisprong, maar ervoor kan dus ook.. Nou we hebben zondagavond en gisteravond geklust en ik denk dat ik manlief vanavond ook nog een keer probeer te verleiden voor een vrijpartijtje...
Hahaha, gooi je charmes en verleidingskunsten in de strijd meid! Mijn manneke weet de laatste dagen ook niet wat hem overkomt! Ons libido was al aardig, maar sinds het stoppen met de pil is die van mij nog eens extra omhoog geschoten! Rond deze tijd van je cyclus kun je 't beter een keer te vaak doen dan te weinig, toch? Chris
Ja, precies, ik ben alleen bang dat mn manneke laat thuis is en hij moet morgen vroeg zn bed weer uit, dus of t lukt weet ik nog niet, maar ik doe mn best ... Het is mijn 9e cyclus sinds ik in februari gestopt ben met de pil, we zitten nu in de 6e echte ronde, dat we echt voor een ukkie gaan, de vorige cyclus was de eerste normale cyclus (29 dagen), t lijkt me leuk om met de kerst samen een geheimpje te hebben
Hoi! Wauw joh, ben ff aan het tellen gegaan in de agenda en jij kan al ruim voor de kerst testen! Ik hoop echt voor je dat het een hele speciale kerst voor jullie wordt! Zou toch heerlijk zijn om met dat gevoel het nieuwe jaar in te gaan..... Ga hard voor je duimen! Groetjes Chris
Hoi Jorietje! Hoor het inderdaad graag! Heel spannend! Wij hebben niet geklust gisteravond... M'n kereltje had er geen zin in, hoe erg ik mijn charmes ook in de strijd gooide... De steken zijn bij mij eigenlijk weg nu... zal mijn ei dan geweest zijn? Voel jij 'm nog steeds? Groetjes Chris
Hoi Chrisje, Ik heb vandaag ook geen last meer van steken, maar wij hebben gisteravond nog wel geklust Ik heb mn man gister heel weinig gezien, dus gisteravond hadden we wat in te halen en dat kwam mooi uit! Gr. Jorietje
Haha, bofferd! Misschien werken mijn charmes vanavond beter... of anders morgen...of overmorgen, haha! Het moet leuk blijven he! Toch geeft het "baby-maken-gevoel" een extra dimensie! Denk je dat het niet meer voelen van die steken betekent dat je ei is geweest? Chris
Hoi Chris, Sorry, erg late reactie, maar ik neem aan dat als ik die steken niet meer voel, dat mn ei geweest is... Maar ik hoef helaas niet te testen, ben zondag ongesteld geworden... Bij jou al nieuws? Gr. Jorietje
Hé Jorietje.... Wat balen... getver.. had het zo voor jullie gehoopt! Ik ga in ieder geval weer duimen voor de volgende ronde! Hier nog geen tjes te bekennen. Wel krampjes, maar die heb ik al sinds mij eisprong. Afwachten maar... vind ik echt moeilijk en dit is nog maar de eerste ronde! Ik laat het zeker nog ff weten en anders gaan we gezellig samen naar de volgende rond! Liefs Chris