Duizelig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door CVB, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Mijn duizeligheid was na een dag 5 over en een week later had mijn man er ook last van. Dus gewoon weer 1 van de vele virussen die er rond gaan.
     
  2. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Zou kunnen, ik merk het vanzelf! Tot nu toe nog niet ongesteld, dus blijf lekker nog even hopen! mocht het niet zo zijn, vind ik dat natuurlijk wel heel jammer, maar zal het niet supererg vinden. Is tenslotte pas ronde 5!
     
  3. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Spannend! Ik hoop voor je dat t raak is!
    Ook ik heb de laatste tijd wat last van duizeligheid, de HA hield het ook op m'n evenwichtsorgaan, daar kan de misselijkheid ook vandaan komen. Morgen is m'n NOD, dus dan zien we wel of het iets betekent of niet. Veel succes, ik duim voor je!
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik hoor veel mensen over duizeligheid de laatste dagen!
    mn vriend begon ook een beetje en die is niet zwanger ;)
    het kan goed met zwangerschap te maken hebben maar hou je hoofd koel,om telleurstelling te voorkomen.
    maar hoop dat het raak is!!!
    je bent 2 dagen overtijd zie ik :)
     
  5. Lilith

    Lilith Fanatiek lid

    6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ik ben ook snel duizelig sinds mijn zwangerschap. Vooral als ik in een winkel in de rij sta te wachten moet ik echt uitkijken dat ik niet in paniek raak. Zodra ik buiten ben gaat het dan meteen beter, dus het zal idd wel met extra zuurstof-behoefte te maken hebben?
     
  6. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ben nog steeds af en toe duizelig en nog niet ongesteld, ga morgenochtend een testje wagen!
     
  7. Patries

    Patries Actief lid

    22 feb 2006
    127
    0
    0
    Ik had het vanmiddag ook, ik stond te snel op en het werd zwart voor mijn ogen.
    Ben toen op de bank gaan liggen met mijn knieen naar mijn hoofd getrokken en toen zakte het weer.

    Weet natuurlijk niet of het met een eventuele zwangerschap te maken heeft ;)
     
  8. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik heb het al de hele zwangerschap bijna... een hele lage bloeddruk en ook nog bloedarmoede, waarvoor ik ijzertabletten neem.... Helaas is er niets aan te doen!
     
  9. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Succes Molly! Hoop op een positieve test voor je!

    Liefs,

    Moontje
     
  10. Molly

    Molly Fanatiek lid

    4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Als ik zwanger ben neem ik die duizeligheid er graag bij; Lijkt me echt een geweldig gevoel als je zekerheid hebt dat je zwanger bent. Morgenochtend waag ik er een testje aan, maar mijn onderbewustzijn zegt toch dat ie negatief zal zijn...
     

Deel Deze Pagina