Raar!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bertje, 21 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

Ik ben nieuw hier en laat ik mijzelf even Bertje noemen ;)
    Ik heb mijn vraag ook al bij de verloskundige neer gezet maar ben toch ook wel erg benieuwd naar jullie reacties en ervaringen hierin. Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen want ik word er toch wel een beetje zenuwachtig van van deze situatie. Ik zal het stukje die ik bij de verloskunde neer gezet heb hier even plakken. Als het zo zou zijn dan is het hartstikke welkom! Groetjes :)

Ik ben al sinds juni niet meer aan de pil en heb best een regelmatige cyclus van 28 dagen. Wij hebben seks gehad met condoom alleen was hij na zijn hoogtepunt iets afgegleden, hij had hem nog maar net om toen hij zijn deel uit mij haalde. Dit was in m'n vruchtbare periode. Nou had ik afgelopen vrijdag/zaterdag wel ongesteld moeten worden maar dit is niet het geval. Ik heb sinds zondag een heeeeel klein beetje bruin verlies, echt zo weinig dat het in m'n inlegkruisje een stipje van nog geen centimeter is op een hele dag. Ook zit het af en toe aan het wc papier maar ook niet bij elk toilet bezoek. Ik heb pijnlijke borsten maar ze zien er niet voller of anders uit. Ook heb ik met vlagen een licht menstruatie gevoel in m'n onderbuik en onderrug. Ik heb vanmorgen een kruidvat test gedaan maar deze gaf al heel snel en duidelijk een niet zwanger resultaat. Wat denkt u hiervan? Zwanger of niet? Morgen nog eens testen? Dokter? Gyn bellen? Of zouden de dokters van deze tijd mij in deze situatie niet serieus nemen en zeggen dat ik maar af moet wachten? Ik hoor het graag van u want word best een beetje zenuwachtig van deze situatie!

2. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    De zwangerschapstest was er één van kruidvat, zo'n 2 voor €10 pakketje ;) hoop dat dat een goede keuze is geweest.. Ik heb ook nog 3 gevoelige testen liggen van sensitest..

3. Bertje

Bertje Lid

27 dec 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij heb ik mijn vraag in het verkeerde toppie gesteld.. Als dit zo is dan mijn excuses, ik heb m even bij zwanger worden neer gezet.. Sorry! Ben hier echt nog niet zo thuis :s

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Over 2 dagen nogmaals testen....hcg verdubbeld zich om de 2 dagen...als de volgende test dan weer negatief aan geeft is de kans zeer klein dat je zwanger bent. Mocht je ongi er dan nog niet zijn na 10 a 15 dagen en de test blijft negatief dan is het verstandig even langs de ha te gaan.
    Je lijf kan rare trucjes met je uithalen en natuurlijk zijn er verhalen van mensen die negatief bleven testen of na 15 datgen pas positief testen maar dat is een realtief kleine groep. Gewoon over een paar dagen nog een testje doen als je nog niet ongi bent geworden en anders even bellen of langs de ha gaan.

Sterkte en succes!

Deel Deze Pagina