Hallo allemaal! Ik ben half februari gestopt met de pil omdat ik me er niet meer goed door voelde. Tot op heden ben ik nog niet ongesteld geworden, maar daar maak ik me geen zorgen over, want bij mijn vorige zwangerschap duurde het ook 3 maanden voor ik de 1e x ongesteld werd. Ik voel me de laatste tijd weer goed en omdat we nog niet toe dachten te zijn aan een 2e kindje (onze zoon is 15mnd) wilde ik toch weer aan de pil beginnen... Voor de zekerheid maandagavond maar een Predictor testje gedaan en ....een stip! Heel licht, maar hij zit er echt! Omdat ik het niet vertrouwde heb ik dinsdag ochtend een CB gedaan en...niets! 's Middags nog een poging gedaan met nog een Predictor, en ook deze keer nada.. Snap er helemaal niets van...erg frustrerend dit. En het ergste is: we dachten niet toe te zijn aan een 2e, maar nu begint het door dit alles toch weer te kriebelen! Ga morgenochtend nog maar eens testen, maar ben nu toch wel een beetje bang voor een teleurstelling. Stiekem hopen we allebei op een dikke vette roze stip! Spannend! Groetjes, Kris
Nou meiden...vanmorgen met ochtend urine getest en geen stip hoor! Ik heb een mailtje gestuurd naar Predictor en volgens hun kan het ook zijn dat er wel een eicel bevrucht is, maar dat mijn baarmoeder nog niet klaar was voor innesteling. (omdat ik nog aan het ontpillen ben) Dan is het dus een vals positieve test geweest. Als dat nou het geval is geweest betekent het dan ook dat ik een dezer dagen mijn menstruatie kan verwachten?