Nu heb ik eindelijk het recept gekregen want het maagzuur is gewoon te erg nu. Nu ging ik eens googlen ... Maar ik lees alleen maar dat het niet mag tijdens de zwschap? Hoe zit het nu dan? Waarom zou het dan niet mogen?
mag gewoon hoor! vorige zwangerschap gekregen en deze zwangerschap slik ik het ook al sinds 20 weken. Kan echt geen kwaad
Vindt het al een beetje eng en dan lees je dat ook nog.... Je slikt het gewoon elke dag? En is het echt zo'n superspul?
misschien heb je hier iets aan; stelregel tijdens zwangerschap; geen enkel medicijn mag, punt. Behalve als het in overleg is met een arts
Mag gewoon hoor! In de bijsluiter staat dat het gewoon gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap. Ik gebruik 1 pilletje van 40 Mg per dag, werelds!!!
Ik weet dat het mag maar mijn ha denkt er anders over. Maar werd laatst niet in een ander topic van jou verteld dat je het ook gewoon bij de drogist kan halen?
Nou ik heb ze binnen ... 20 mg. 13 euro lichter maar als het maar helpt. Mijn ha wilde ze ook niet geven maar de gyn wel na zelf uitzoeken of het wel of niet kon. @er14 ik had dat dus net gevraagd aan de apothekersassistent ... Ze gaf aan dat zij ook gewoon handverkoop hadden in de apotheek hiervan maar dat het een andere naam had. Deze waren 13 euro voor 15 stuks en nu heb ik er 30 stuks ... Dus waarschijnlijk kosten ze bij de kruidvat ook zoiets...
ik slik al jaren elke dag 40mg omdat ik anders een ontstoken maagwand krijg. Mijn vk heeft het extra nagevraagd want hij twijfelde of de dosering wel mocht. Maar het mag gewoon en ik zat nog ruim onder de toegestane dosering tijdens zwangerschap.
sorry, had even niet meer gekeken... maar heb idd ook de 20 mg. dat is standaard volgens mij. dus als het heel erg is gebruik ik 40mg.
Hmmmm nu een flink wat last en er staat ook in de bijsluiter dat het een paar dagen kan duren. Twijfel of ik nu ook wat antagel mag nemen?
Ik heb Omeprazol gekregen vanaf het moment dat ik zwanger wilde worden, aangezien ik iets gebruikte wat niet mag tijdens zwangerschap (Ranitidine, werkte wel beter). Ik heb de 20 mg. Antagel mag je er ook gewoon bij nemen.