Duizelig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door prinses, 22 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben vandaag 35 weken zwanger. Sinds afgelopen maandag heb ik regelmatig duizelingen. Afgelopen maandag had ik het gevoel dat ik flauw viel, de rest van de week niet zo erg gehad. Ik heb het vooral in de ochtend. Maar vandaag ook 's middags gehad. Iemand een idee wat ik er aan kan doen?
     
  2. Cammy

    Cammy Fanatiek lid

    24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Even je ijzer en bloeddruk laten checken bij de VK. Kan ijzer tekort of lage bloeddruk zijn
     
  3. Lovare

    Lovare Fanatiek lid

    12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Is je bloeddruk misschien niet te laag of je bloedsuiker?
     
  4. smarlicia

    smarlicia Niet meer actief

    Toevallig heb ik hier vanochtend met de verloskundige gehad.
    Ik ben namelijk ook duizelig.
    Als er niks aan de hand is met je suiker of ijzer komt dit doordat de placenta veel bloed krijgt waardoor je in eens licht in je hoofd krijgt.
    Het bloed kan moeilijker worden door gepompt door je hele lichaam omdat je meer bloed aanmaakt.
     
  5. jipje

    jipje Fanatiek lid

    9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Ik heb dat ook en heb vanmorgen nog een keer bloed geprikt. Mijn hb zat op t randje, maar gezien de duizeligheid krijg ik ferro tabletten.
     
  6. Melaniejj

    Melaniejj Actief lid

    11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    lig je ook nog op je rug snachts ?... ik had dit tijdens me eerste zwangerschap ook zeiden dat ik ( nadat alles gecheckt was) meer op me zei moest gaan slapen
     
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb toevallig gisteren een zelfde topic geopend, schijnt inderdaad met de bloed toevoer te maken te hebben.
    Ik heb hier soms last van nu en bij mijn zoon had ik er op t eind juist last van, ben bij de vk toen flauw gevallen tijdens een echo, lag toen op mijn rug en dan schijnt het inderdaad erger te zijn.
     
  8. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dankjewel! Ik ga proberen meer op mijn zij te slapen. Volgende week laat ik voor de zekerheid mijn hb controleren.
     

Deel Deze Pagina