Cervix slijm!! En nu?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tilleke, May 21, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden!
    Ik heb jullie hulp nodig hihi..
    Ik heb al een aantal dagen wat last van krampjes en steekjes. Woensdag, gisteren en vanmorgen seks gehad. Het was ook wel gevoelig tijdens de seks bij mijn baarmoeder en liezen. Net op de wc echt helder vruchtbare afscheiding ontdekt waar je draden van kunt trekken (sorry voor de details)
    Echter vanmorgen ovulatietest gehad en nog niet positief. Wel een branderig/stekend gevoel bij mijn rechter lies.
    Wanneer is het handig om nog door te seksen? Gewoon morgen en maandag ook nog voor de zekerheid?
    Zo ver ik weet heeft mijn vriend geen traag of slecht zaad. Bij de eerste zwangerschap ook snel zwanger geraakt.
    Ik hoor het graag meiden!

2. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Weet je zeker dat het vruchtbaar slijm was en niet wat euhm overgebleven spul van je partner? 😉 Aangezien je vanmorgen het nog gezellig hebt gehad?
    Hier al 3 dgn vruchtbaar slijm maar vandaag duidelijk het meest en vanmiddag ook knal ovulatietest dus ei is coming!

3. Zus9

Zus9 Bekend lid

Jul 25, 2014
    967
    688
    93
    Female
    Noord NL
    Inderdaad, zo snel na de sex kun je niks zeggen over je cervix slijm... Kan ook nog een restje van je man zijn ;)

4. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Ja ik zat dus al te twijfelen maar als ik ook kijk naar de rest van mijn 'symptomen' zeg maar.. En het was echt heel helder en rekbaar en dik. Ik weet niet of dat er ook zo uit ziet na de seks? Ik heb het in ieder geval nooit zo gehad of gezien na de seks haha. Het rook ook niet zeg maar..en bij sperma is dat zo af en toe wel toch..;)
    Normaal heb ik dan ook meer wit spul ofzo dat ook nog wat op zaad zelf lijkt zeg maar haha

5. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    elke dag is prima, om de dag is prima net waar je zin in hebt. Ik had trouwens pas een positieve ovulatietest de dag na de dag wanneer ik het meeste cervixslijm had!!

6. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Hmmm ik vind het Sims moeilijk peilen. Woensdag of donderdag avond had ik ook van dat eiwit Chtige rekbare slijm. alleen niet continu.
    Ik heb meestal ook voornamelijk dat rekbare slijm alleen is het dan meer wittig. Herkennen meer meiden dit tijdens of rond de vruchtbare periode?

Share This Page