Hoi meiden, Ik betrap me eigen erop dat als ik een dag even niet misselijk ben ik dan heel veel trek heb in kibbeling het water loopt me dan in de mond als ik er dan aan denk. Ik ga dan ook echt een bakje halen om mijn gigantische trek te stillen Wat eten jullie nu vaker dan voordat je zwanger was? Liefs Mariska
Ik heb sinds mijn zwangerschap nog helemaal geen trek gehad in speciale dingen..Eet eigenlijk zoals ik voorheen ook al at, dus (nog) geen pot augurken voor mij Liefs Jessy
alles wat mega zuur is, grapefruit, zure snoepjes heerlijk. en s'avonds laat nog cup a soup tomaat of champignons. dit zijn dingen die ik normaal nooit eet/drink.
Ik ben niet meer gaan eten nu ik zwanger ben, wel heb ik sinds het begin al trek in Turkse Pizza's. Heb er tijdens mn zwangerschap al meer gegeten dan al die jaren daarvoor. En ik snoep nu meer, terwijl ik voorheen eigenlijk nooit snoepte ( maarja toen rookte ik )
Ik ben opeens omgeschakeld van zout na zoet.. Anders luste ik savonds nog wel eens wat chips.. nu eet ik vaak snoep.. Soms opeens helemaal geen zin om te eten, soms onverzadigbaar..
In het begin at ik heel veel erwtensoep, terwijl het toen hartje zomer was, dus dat was een beetje vreemd. En vlees kon ik niet luchten of zien. Nu eet ik eigenlijk wel weer redelijk normaal.
Ik eet het nog niet zolang ik me nog kan inhouden maar ik heb al 2 weken zin in slagroom,mmmm... 'Maar niet goed,hihi. Had ik trouwens ook toen ik zwanger van Merel* was,gek he dat je dan zin in hetzelfde krijgt? Toen lustte ik veel minder koffie,nu wil ik wel heel de dag koffie drinken maar dat is ook weer niet goed -x-
Toen ik zwanger was van Sterre had ik vaak zin in volkorentoastjes met zure mayonaise (Belgische soort) en tuinkers erop! Ben benieuwd of dat nu ook zo wordt. Ik at toen sowieso de eerste 3 maanden veel meer, vooral hartige dingen.
Versgeperste sinaasappelsap! Verder eet ik veel minder dan voor ik zwanger werd. Het meeste eten staat me tegen, maar ik zou wel liters sinaasappelsap kunnen drinken.
ik ben verslaafd aan fruit.. liefst lekker zoet fruit.. sinasappels.. mandarijnen.. aardbeien.. hmmmm..
in het begin brood met pindakaas , heb wat potten leeg gegeten ,kan het kind later zeggen dat het groot is geworden met pindakaas. en tegenwoordig is het pepernoten , ik koop dan gelijk maar een kilozak want die kleine zakjes eet ik zo op
Alles wat zuur is vind ik lekker, zuurkool MMMMMMMMM ( gruwelde er van voor ik zwanger was) krenten brood vind ik ook geweldig.
Brood met pindakaas! Jaahh... en dan vooral wit brood! Vooral zoute dingen heb ik de laatste tijd trek in. en van die ranzige huzarensalaatjes (die kleine bakkies van 40 eurocent )
In het begin ook rare dingen gegeten die ik normaal nooit eet, zoals; Appelkruimeltaart Huzarensalade Normaal lust ik het eigenlijk niet. Moet zeggen dat het nu weer aardig stabiel is hoor
Haha wat grappig om allemaal te lezen zeg. Zo zie je maar weer dat je eetlust soms toch wel behoorlijk kan veranderen. Liefs Mariska
Pasta's. Ik kan niets anders verdragen dan pasta's Normaal eet ik dat dus heel weinig, eigenlijk alleen om de kinderen een plezier te doen. Ik heb nu een vreselijke afkeer voor kaas :-& en tomaten. De gedachten alleen al.......
Mandarijnen en Druiven K moet helemaal niets meer hebben van koffie, pepernoten ook niet terwijl ik dat altijd heel erg lekker vond. Zoveel eet ik niet, want ben nu al bijna drie weken hele dagen beroerd. Pas na het avondeten knapt het op