Rare onregelmatige menstruatie

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Kari, 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo dames,

Op 12 november 2007 ben ik bevallen van mijn mooie prinses.
    Begin januari ben ik aan de pil gegaan, omdat ik mijn ritme/cyclus weer terug wilde hebben. Ik ben 1 maand aan de pil geweest, maar ik merkte dat ik toch weer andere hormonen binnen kreeg waar ik last van had, dus na een maand alweer gestopt. Het gevolg was dat ik direct na het stoppen vreselijk ongesteld werd. De sluizen gingen letterlijk open! Dat duurde een week, maar na 1.5 week weer lichtjes ongesteld. Nu ben ik na 1.5 weer WEER ongesteld geworden en ik loop echt leeg, heb het nog nooit in mijn leven zo erg gehad. Is dit bekend bij één van jullie? Mijn bevalling is nu toch al bijna 4 maanden geleden.......

Liefs Kari

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik ben ook zo vreemd ongesteld, en toeval maar waar: op dezelfde dag als jij bevallen van onze dochter..

Ik werd op 31-12 weer ongesteld en eind januari weer netjes, op basis van die cyclus zou ik nu dus overtijd zijn (wel een beetje te snel hoor).

Maar het vloeien was al wel helemaal over bij jou toen je weer begon aan de pil? Ik neem aan van wel. Geen idee wat het zou kunenn zijn, misschien is je lichaam even van slag af?

3. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi Fem, het vloeien is in december ook al gestopt, vrij snel. Maar ongesteld werd ik niet, en wilde toch maar even de pil proberen. Was geen succes maar nu vloei ik echt om de 1.5 week en niet te weinig. Toch maar even naar de huisarts misschien?

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hm, ik zit even te denken wat ik zou doen, ik denk wel dat ik even naar de huisarts zou gaan (maar die van mij kennende, die zegt: Het gaat vanzelf wel over hoor.... :(), gewoon voor de zekerheid!

Deel Deze Pagina