hoi hoi heb sinds 4 weken duizeligen dan voel ik me gewoon zowat flauwvallen maar ook vooral als het warm is als het koud is gebeurt er niets en als ik dan een zout snoepje neem gaat het ook weer iets beter maar als het warm is helpt dat ook niet meer hebben meer mensen dit vind het zooooo vervelend liefs mij
Volgens de VK is dit een vervelend ding wat bij de zwangerschap hoort. Toch zou ik even je ijzer laten checken en je bloeddruk. Sterkte!
Is heel normaal had ik ook last van bij mijn vorige zwangerschap vanaf 28 weken ongeveer. Ik ben zelfs een keer flauwgevallen! Alles werd opnieuw gecheckt glucose, ijzer maar had een prima gehalte. Ik moest zelfs eerder stoppen met werken omdat het gevaarlijk werd en mijn collega's me steeds moesten ondersteunen. Gelukkig is het direct over na de zwangerschap!
hoi hoi ja ijzer is goed bloeddruk ook verder is alles in orde blij te horen dat ik niet de enige ben en dat het direct na de bevalling weer over gaat liefs mij
Ik heb er last van sinds de 10e week van mijn zwangerschap. Alles is goed wat gecheckt is. Ik werk ook al een tijd niet meer omdat ik werk in Rotterdam en de snelweg op moet. Het is bij mij niet minder geworden.
ik had t in t begin. op t werk hebben we na 2 uur pauze, als ik dan daartussen er last van kreeg at ik iets. een plakje ontbijtkoek of stukje brood. tegen mij werd er gezegd dat je bloeddruk heel erg kan schommelen tijdens de zwangerschap. dus extra eten meenemen of dextro of drop is ook lekker.
Hai, Tja, bekend probleem heb ik inmiddels begrepen. Heb er zelf ook in wisselende mate last van, met name bij warmte en moeheid neemt het bij mij toe. Ben nu 39,5 week zwanger en heb er sinds een week weer meer last van. Ik vind het een lastige kwaal want het maakt heel onzeker. Bij mij is ook alles goed (bloeddruk, HB), dus zal idd wel met wisselende bloedsuikers ofzo te maken hebben. Veel suc6 en het houdt mij op de been dat iedereen zegt dat het na de bevalling over is!
heej bedankt voor jullie reacties ik ga morgen even urine laten testen bij de dokter gewoon voor de zekerheid. maar ik heb het inderdaad ook als ik moe ben en warm heb dan komt het. liefs mij