duizeligheid en licht bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frederique30, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    #201 Lautje22, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    Ik hoop dat ie duidelijk is, want zie wel dat ie minder duidelijk is dan thuis! Was natuurlijk ook nog vroeg he ;)

Hmm zie nu dat ie het niet doet..... Ga nog even verder kijken of ik dat voor nu op kan lossen!

2. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    #202 Lautje22, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    Hij staat in mijn fotoalbum!

3. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ Bouwjaar1979 - Dank je wel! Ik hoop voor jou ook snel succes! *blaast wat hcg richting jou*

@ Lauwtje - Leuk, kom je ook bij de juni 2012 mama's kletsen? We gaan bijna gelijk op! Ik ben namelijk op 11 juni 2010 uitgerekend.

4. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ Arnou, waar staat die dan? Ja idd we schelen maar een dagje :D

5. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Heej meiden,

Zijn de HCG dipsticks van sensitest betrouwbaar?
    Ik heb net ff stiekum n stickje in wat urine ghouden maar helaas...geen dubbele streep zelfs al probeer ik er 1 bij te denken lukt t nog niet :x
    waarom heb ik dan wel het gevoel dat t zo is? gisterenavond pijn in mn buik en zo'n raar verkrampt gevoel onderin mijn buik, nu weer niks aan de hand maar wel nog steeds die dromen en zo licht in mijn hoofd telkens...k word er gek van! K denk dat ik mezelf maar ff voor ga nemen om tot na t weekend hier ff niet meer te komen, als dan de ongi er nog niet is dan kan ik volgende week nog wel weer eens testen.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik ken de senistesten niet, iedereen zweert hier bij de kv dus ik gebruik die.
    Balen colo, misschien is het wel goed om het weekend hier niet te kijken. Iedereen spreekt elkaar toch moed in :) Kun je niet wat leuks gaan doen dit weekend om even lekker je aandacht af te leiden?

7. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ colo ik heb ook geen ervaring met sensitest.
    Gebruik ook die van kv en clear blue. Maar kan natuurlijk ook zijn dat je hcg gewoon nog niet zo hoog is! Die van kv zijn gevoelig dus wie weet laten die wel iets zien?

En idd misschien zoals bouwjaar zei, misschien proberen wat leuke dingen te gaan doen dit weekend?

8. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hè colo wat balen! Misschien inderdaad even wat afleiding zoeken dit weekend, ga ik ook proberen te doen :)

9. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    thanks meiden, heb ook even een dipje nu :( en dan is t nog zulk vies weer buiten ook!
    Ja ik heb t weekend genoeg afleiding, sowieso als manlief thuis is denk ik er niet steeds aan :) en misschien moeten we t weekend maar gewoon weer aan de klus want ik merk dus door dat wachten op de ongi dat ik ook ineens geen zin in sex meer heb...herkennen jullie dit? t schiet er een beetje bij in...(niet te letterlijk opvatten nu hoor :D)

Over de testen: ik gebruik ook altijd die van het kv maar t loopt wel in de kosten met mijn testgedrag :) dus vandaar dat ik nu de sensitesten gebruik, ze zijn lekker goedkoop (6 hcg dipsticks voor 12,50, vanaf 1.69 p.st) en wat ik begreep op t forum is dat ze goed schijnen te zijn. Maar jullie gebruiken dus de kv.
    K gebruik ook de ovulatietesten van Sensitest, ook de dipsticks.
    Je hebt ook de gewone casette testen en de midstreams testen.
    Kijk maar ff op www.sensitest.nl

Ik denk dan maar als je zwanger bent geeft elke test het wel aan, toch???!!!

10. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ Colo, Ja dat zou je wel denken dat elke test dat dan doet maar ja je leest weleens verhalen waarbij de test het niet aangaf. Gelukkig dat je dit weekend genoeg te doen hebt! En dat van minder zin in seks herken ik wel ja! Heb er op dit moment ook geen zin of fut voor.

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Dat geen zin in seks hebben, heb ik ook last van. Ik raak gewoon niet in de stemming en daar baal ik wel van. Ik dacht dat t misschien door de hormonen kwam al was dat vorige cyclus niet zo erg.
    Dus meiden laten we allemaal maar wat afleidends gaan doen komend weekend :) (eens kijken of er ook nog binnen-dingen te doen zijn ivm de weersvoorspellingen)

12. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ Lautje 22 - Ik moest oof eventjes zoeken, maar hij staat hier:
    juni-2012-mamas

13. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    @bouwjaar1979: ja dat ging ik dus ook al denken dat t door de hormonen kon komen maar ik lees overal dat als je zwanger bent je vagina goed doorbloed zou zijn en dat je daardoor meer zin in seks zou hebben...Lautje22 is hier dus het bewijs dat dat niet zo is :D toch Lautje22?
    Jij heb zo je reden om geen zin te hebben ;) wij (nog) niet :p

14. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    wat bedoel je met al was dat vorige cyclus niet zo erg???

15. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Mijn vriend en ik hadden de laatste weken BEIDE niet zo'n behoefte aan seks. Vreemde is dat ik sinds gister een maansteen armband om heb (had hem hier niks over verteld, ook niet dat die voor vruchtbaarheid staat) en we hadden beide allebei een grote aantrekkingskracht tot elkaar hihi... Ben benieuwd!

Voor de dames onder ons die een mooi streepje zichtbaar hebben, gefeliciteerd en voor de dames die dat nog niet hebben, hopen dat de tests goed uit gaan pakken.

Het is gewoon iedereen gegund.

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Dat ik vorige cyclus in de afwachtperiode niet zo'n last van had dat ik niet in de stemming kwam. Maar als het iets hormonaals is zou dat 'geen zin hebben' door de cycli heen toch hetzelfde moeten zijn. Nou waren we toen wel op vakantie dus dat scheelt misschien :).

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Eerst regen ik nat als ik van het station naar huis fiets, ga ik naar het toilet zie ik ook meteen de 1e kleuring weer, oftewel morgen wordt ik ongi :x Vervolgens raak ik m'n boodschappenbriefje kwijt met boodschappen doen. Nu ben ik ff sjagi blegghhhh, gelukkig is vriendlief erg lief <3 !

18. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Hè bouwjaar wat een rotdag dan joh! Dikke knuffel vanaf hier!

19. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

"Wat een pech heb je vandaag" ook vanuit hier een warm hart.

20. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    jemig wat balen!!! hopen dat je volgende ronde meer geluk mag hebben meid!

Ik had mezelf voorgenomen om hier niet te komen maar ik ben er dus toch... :)

Nog steeds geen ongi te bekennen hier, wel nog rare krampjes,dromen en dizzy ;) en afscheiding met klontje...wat kan dat nou weer zijn??? gewoon doorzichtig overigens...kan echt niet mijn ei zijn want ik zit op dag 21, normaal ben ik al lang weer ongi!!! :( waar blijft ie dit keer???

Deel Deze Pagina