duizeligheid en licht bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frederique30, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Jeetje Kayleigh wat vervelend omnog steeds geen duidelijkheid te hebben! Ik hoop net als Essje dat je die snel zult hebben in de vorm van een positieve test.

Ik ga straks tussen 9 en 12 de vk bellen. Was gisteren te laat, omdat je dat alleen tussen deze tijden kunt doen. Dus ik denk dat ik dat dadelijk meteen maar om 9 uur ga doen!

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Tjee Kayleigh ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te testen :(. Maar had die Gyn dan geen verklaring of uberhaupt een idee over waarom je dan nu nog niet ongi bent? Of ideen over wat als het er over 2 weken nog niet is? Ik bedoel als er geen rariteiten te zien zijn als wel mooit natuurlijk, maar alleen de mededeling dat je al ongi had moeten worden kun je ook weinig mee (tenminste ik zou daar weinig mee kunnen).

@colo en nog getest?
    Ik heb heb 2 duimgewrichten voor je versleten :)

3. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Hihi hier hetzelfde :D

4. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Grr fijn zo'n vk die alleen maar in gesprek is als je wil bellen :p

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Hopelijk heb je een nummerherhalingsknop op je telefoon :)

6. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    haha ja gelukkig wel!

7. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    nou meiden: ik ben niet zwanger denk ik want ik heb net eens met ochtendurine getest en geen 2e streep :(...en wat denken jullie? mijn zus belde me gisterenavond om te vertellen dat ze 10 weken zwanger is van haar 2e kindje ...in de 1ste ronde was het raak.
    Kwestie van de vruchtbare dagen uitrekenen met de calculator, klussen en in 1 keer raak!
    Ik reageerde eigenlijk heel niet zo leuk terwijl ik onwijs blij ben voor haar maar wij zijn hier al 11 maanden bezig met ovulatietesten, temperaturen al bij de gyn geweest ervoor zonder enkel resultaat...
    Ik voel me nu echt ff k*t !
    Ik heb ook nog steeds vreselijk veel pijn boven mijn schaambot, vannacht kon ik me niet eens pijnloos omdraaien in bed :(
    Het is giteren einde van de dag begonnen, heb niks geks gedaan, zwaar getilt of gekke beweging gemaakt...(aangezien ik dit niet zwaar mag tillen)
    Het enige wat t nog kan zijn is mijn litteken (heb 2 jaar geleden een darmoperatie ondergaan en er zit daar een litteken van 15 cm lang ong.) maar daar heb ik eerlijk gezegd nooit last meer van gehad tot een jaar terug...
    Ik heb dit ook nooit eerder gevoeld, t lijkt een beetje op menstruatie zeurderige pijn en ik heb t vooral met lopen, buigen, hoesten (dus kracht zetten)
    Ook had ik vannacht vreselijk veel lucht in m'n darm...en krampen, nog steeds trouwens...

Ow ik word echt gek van mezelf...en ik ben er echt even helemaal klaar mee!!! K heb er gewoon echt even geen zin meer in in het hele proces kindjes maken...

Sorry voor het negatieve gezeur van me meiden maar t zit me allemaal niet zo mee de laatste tijd met van alles en nog wat...

8. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Och meid, nou kan je reactie wel ontzettend begrijpen! En ik denk als je uitlegt je zus ook!
    Wat dat betreft is het af en toe zo oneerlijk verdeeld in de wereld! En natuurlijk mag je dan best even balen!

En wat betreft geen tweede streep... Het is zo lastig, want ongesteld ben je ook nog niet maar je wil gewoon zo graag dat die streep er komt te staan! Ik blijf nog steeds hopen en duimen voor je! Want hoeveel verhalen zijn er van meiden die ook pas laat positief testen.
    En geen zin meer hebben in het hele proces kan ik me ook voorstellen, elke maand weer die teleurstelling is gewoon teveel op een gegeven ogenblik. En de goedbedoelde adviezen van je moet er niet teveel mee bezig zijn, zijn goed bedoeld maar oh zo lastig in de praktijk te brengen!

Ik wil je vandaag veel sterkte wensen en dat ik aan je denk!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Owh colo, ik sla virtueel ff m'n arm om je heen. Ik kan me zo voorstellen dat je wel kon janken toen je dat hoorde van je zus. Weet zij dat jullie bezig zijn?
    Ik kan me ook voorstellen dat je er ff helemaal geen zin meer in hebt. Tja zoals lautje al zegt er niet mee bezig zijn is gewoon lastig. Het zit in onze hoofden.

Hopelijk gaat die pijn gauw weg, maar als het aanhoud toch maar naar de huisarts? Sterkte vandaag en geef je zelf ook de gelegenheid om sjagie te zijn. (als ik echt heel sjagie ben zeg ik het wel eens tegen m'n collega's/vriend dan ga ik ook niet de moeite doen om de schijn op te houden)

Oja ik vind helemaal niet dat je zeurt, we hier toch ook om onze onzekerheden, teleurstellingen en blijdschap te delen. Het is juist een mooie uitlaatklep omdat de meesten dat niet in hun directe omgeven kunnen/willen.

10. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Thanks Lautje en bouwjaar, lief van jullie dat jullie zo met me meeleven, ik heb veel steun aan jullie. T is soms best vreemd als je er over na gaat denken dat ik jullie niet eens ken maar ik ben ow zo blij met jullie en dat dit forum bestaat!
    Mijn man reageerde ook heel lief gisteren en vanmorgen lag er een briefje op tafel waarop stond dat hij hoopte dat ik me vandaag beter voel dan gisteren :) de schat!

Ik ga voor de zoveelste keer proberen om mijn zinnen te verzetten maar dat is ow zo makkelijk gezegd, ik snap soms echt niks van mijn lijf, dacht dat ik m wel kende inmiddels maar elke keer als ik dat denk dan doet ie weer iets waarvan ik helemaal niks begrijp :x

Lautje je hebt gelijk ik ben toch nog steeds niet ongsteld dus er is nog hoop (al is ie ver te zoeken soms :()
    er gaan soms dingen door mijn hoofd, k heb al gedacht als t maar geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is of een ongi die naar binnen is getreden (dat kan, heeft mijn andere zus wel eens gehad) maar als het nog langer aanhoudt ga ik de ha maar eens bellen denk ik...moest van mijn man al vandaag , maar die is nog ongeruster als ik vaak als er wat met me aan de hand is ;)

Thanks meiden voor jullie steun!!!

11. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    #271 Lautje22, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Colo ik vind het fijn dat je het zo voelt dat we er voor je zijn! Ik denk dat ik namens bouwjaar ( en andere meiden) ook mag spreken dat we er voor je zijn voor zowel de leuke dingen als de minder leuke dingen. En we vinden daarom helemaal niet dat je zeurt!

Maar wat lief van je mannetje om dat te doen. Dat voelt toch goed, dat hij met je meeleeft en aan je denkt! Dat weet je natuurlijk wel maar des te leuker zijn die briefjes daarom.

En idd net wat bouwjaar zegt, gewoon toegeven aan het sjagie zijn. Scheelt vaak een hoop dan je voor te doen alsof het niet zo is!

Nou meid hoop dat je je zinnen een beetje kunt verzetten vandaag!

12. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    jeetje colo, ik begrijp je helemaal meis. het is ook zo'n narigheid allemaal als het niet lukt en dan ook nog geen ongi en dan óók nog eens je zus die wél zwanger is.. tuurlijk ben je blij voor haar maar ik snap de knauw die je zelf oploopt.:(
    ik hoop dat het heel snel raak is bij jou, ik gun het je echt zo!
    een heeeeleee dikke knuffel meis!!

13. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Hoe is het trouwens ook vandaag met jou Essje? Nog veranderingen?

14. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    nog steeds geen ongi, vanochtend getest met digi van cb.. niet zwanger..
    ik snap er helemaal niks meer van.. ik geef het op. laat mij maar snel ongi worden :(

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @colo ik sluit me aan bij wat Lautje zei. We denken aan je, hopelijk kun je je op iets compleets anders storten vandaag.

@ Essje, ik keek even naar je grafiek, je temp blijft hoog .. dat is hoopgevend. Misschien stijgt je HCG traag (en late innesteling ofzo?)

16. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ Essje ik zat aan hetzelfde te denken als wat bouwjaar zegt. Mijn strepen waren na een paar dagen pas echt duidelijker en paarser/roze!

17. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    ik weet het niet meer meiden.. ik hoop natuurlijk van wel dat het zo is. maar voel me zo oenig als ik dat hoop.. ik kijk het wel gewoon weer aan..

18. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    als jullie mijn grafiek bekijken, denken jullie dan een innestelingsdip te zien en waar?
    en hoeveel dagen na een innesteling kan je goed testen?

19. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Nou Essje ik denk dat het juist beter is om van het positieve uit te gaan ( wil niet zeggen dat je dat dan altijd moet overdrijven natuurlijk, niet dat jij dat doet).
    Ik vind dat je die hoop zeker nog wel mag houden! Ik hoop wel dat er snel duidelijkheid voor je is!

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @Essje Je zit vandaag dus op 16 dpo. Dat is al wel vrij lang voor een LF als het niks geworden is, aan de andere kant dat had ik dat ook in mijn langste cyclus. Maar jouw grafiek heeft een mooiere lijn.

heb nog even op die site vruchtbaredagen.nl gekeken. Daar staat bij een sprong op 25/9 een innesteling op 30/9 en dat je dan op zijn vroegst 9/10 kan testen en zelfs dan nog de concentratie HCG nog te laag is.

Stel dat je innesteling pas op 5/10 is geweest. Even met de datums gespeeld, dan zou je volgens die site pas op 14/10 kunnen testen (waarbij het HCG dan nog te laag zou kunnen zijn).

Als je het uit kan zweten en je niet ongi wordt zou je er zaterdag nog eens een testje tegen aan kunnen gooien?

@ Lautje, ik zie dat jij de vk bereikt hebt :)

Deel Deze Pagina