duizeligheid en licht bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frederique30, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ frederique wij zijn 1 september getrouwd :)

2. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Thnx Lautje en Frederique! Ik ook voor jullie hoor. Wanneer is je NOD Frederique? Jij mag ook al bijna testen Lautje? Hebben jullie nog niet geprobeerd te testen?
    Ik ben op 8 september getrouwd, maar wel in 2006:D

3. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ow, ik zie dat je NOD 8 oktober is;)

4. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Mijn nod is 4 okt. En jawel ik ben gezwicht voor een testje van de kv. Maar natuurlijk omo of robijn wit :p. Ik weet dat het natuurlijk erg vroeg is (5 dagen voor mijn nod) maar ja je blijft toch hopen he

5. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Ja inderdaad. Ik heb vroege zwangerschapstesten in huis, 6 dagen voor NOD. Maar ik durf het nog niet. Heb een hele late eisprong gehad, waarschijnlijk 21 augustus, dus ik vind het nog iets te vroeg!

6. Frederique30

24 sep 2011
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mezelf voorgenomen om pas maandag 10 oktober te testen (als ik dan nog niet ongi ben geworden). Anyway: geen idee of ik dat volhoudt hahaha

7. Frederique30

24 sep 2011
    48
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lautje: gefeliciteerd nog! Leuk he?! Dat getrouwde gevoel! Zo bijzonder!!

8. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ja met een kans dat ie je hcg nog niet meet. Er zijn genoeg dames hier die toch echt pas later positief testen. Ik moet zeggen dat ik mijn eisprong niet heb gevoeld, maar wel na de verwachte eisprong een week later fikse krampen gehad. Vandaag eigenlijk weinig op af en toe een zeurderig krampje na.

9. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Dat is mijn voornemen ook! Zal mij benieuwen of we het volhouden haha! :D

10. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @frederique dank je wel en jij natuurlijk ook he! Ja het is wel een heel fijn gevoel! Ook om te zeggen dat het nu mijn man is :D . Ik hoop dat jullie ook een hele mooie dag hebben gehad?

11. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ik denk niet dat ik het zolang volhoud :D . Maar wacht nu wel mijn nod af, want heb wel gemerkt dat ik met dat vroegtesten weinig opschiet :D

12. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik ben nieuw hier en vind het super leuk om te lezen dat er zoveel meiden met hetzelfde bezig zijn haha.
    Mijn vriend en ik willen ook graag een kindje. Deze maand heb ik ovulatietesten gedaan die was 10 dagen geleden positief, dus ik heb maximaal 9 dagen geleden mn eisprong gehad. 7 dagen na mn eisprong had ik een lichte, eenmalige bloeding. In eerste instantie schrok ik, maar later bedacht ik me: wie weet een innestelbloeding?!

Nu zit ik in hetzelfde schuitje.... namelijk dat wachten! Ik moet eigenlijk nog 4 dagen wachten, maar stiekem wil ik morgen al een (vroege) test doen!

P.s: alle getrouwde vrouwen nog gefeliciteerd! ;)

13. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Wat leuk dat al onze NOD's zo dicht bij elkaar liggen zeg.... Dit wordt echt spannend. Wat zou het leuk zijn om samen zwanger te worden zodat we samen van alles kunnen delen.

14. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    Nou inderdaad! Ik ben zo benieuwd naar iedereen z'n komende spannende dagen! haha.

15. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Nou dat lijkt me ook wel heel erg leuk! Net trouwebs gezien dat de aders op mijn (.) (.) Ineens heel erg zichtbaar zijn. Nu ook wat steekjes als ik plat lig....

16. Norge

Norge Fanatiek lid

29 jul 2011
    1.292
    0
    0
    Onderwijsassistente
    Haha toevallig.... Wij ontdekten dat vanavond ook op mijn borsten. Borsten zijn gewoon blauw van de aderen..

17. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    dat had ik vorige week heel erg. Elke keer als ik op bed lag, kwam de pijn en was ontzettend moe. Het gekke is dat ik nu helemaal nergens last van heb! Ik voel me eigenlijk wel goed. Bij mijn vorige menstruaties had ik nu juist ontzettende rug- en buikpijn :S

18. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Dat is toevallig! Bij mij zijn het er nog niet zoveel, maar wel genoeg dat het opviel!

19. happylady

happylady Lid

27 sep 2011
    94
    0
    0
    zichtbare adertjes heb ik trouwens niet... :(

20. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @happylady ik heb het nu ook met vlagen. Normaal pas echt net voor mijn nod last van.

Deel Deze Pagina