Hey meiden! Pff drukke dag gehad, dus nauwelijks tijd gehad om te komen kletsen vandaag! Hoe gaat het met jullie? @ Bouwjaar ja ik blijf zeker gezond eten! LIef dat je aan ons denkt @ Essje Jeetje meis wat ontzettend kl*te hoop echt dat de antibiotica snel aanslaat en je je snel weer wat beer gaat voelen! IK geef je bij deze een virtuele knuffel! Want zoiets is wel het laatste dat je wil hebben! Zeker nu jullie zo graag kindjes willen! @ Kayleigh hihi noou is toch niet toevallig dat ze met halloween geboren is Ik hou wel van die humor van jou en colo Ik zie haar al helemaal voor me, wij noemen mijn oma ook altijd de heks! ( gewoon omdat ze dat ook is ) En idd wat maakt het uit wie er eerste is? Het is toch geen wedstrijd, gaat erom dat jullie samen een heel mooi kindje krijgen! @ Colo hihi je bent erg poetisch bezig Maar idd mocht er dan nog steeds geen tekenen zijn, op naar de ha! Ik mag trouwens voor het eerst morgen uitslapen hoera! Mag naar een cursus van een paar uur en heb dan lekker de middag vrij! Daar kijk ik dan wel weer naar uit! Nou meiden allemaal nog een hele fijne avond!
Wat zal ik zeggen, zij is ook een echte heks!!! En der man der maar verdedigen. Vorig jaar hebben we besloten dit jaar niet meer met mijn vriend zijn kant op vakantie te gaan. Deden dat ieder jaar, maar telkens was er ruzie door haar. vorig jaar moest ze mijn vriend hebben. Toen waren we het beu. Ze kan de hond nog niet opvoeden, laat staan een kindje (sorry)... De hond luister net als in die reclame beter naar de buurman (dat is overigens ook de man van mijn oudste schoonzus, hun wonen puur toe val naast elkaar door loting)
He goede morgen meiden, Denk ik kom alvast even kijken. Heb een erg druk dagje vandaag. Nageltjes weer mooi laten maken, jurk helemaal op maat laten maken. Twee niet al te kort durende activiteiten. En dat terwijl ik heel erg misselijk ben. Gaat goed vandaag hihi. Misschien de spanning misschien iets anders. Ben even wat pendels af aan het wachten. Maar één zegt dat ik eind deze maand, begin volgende maand zwanger zal zijn. I hope so. (de andere aanvragen heb ik nog niet) Snel even mijn gravitamon in nemen haha. Fijne dag en kom af en toe tussendoor wel lekker spieken.
Is ze zo gemeen, of is ze een heks van beroep zal maar zeggen Vind dat altijd wel interessant. Aangetrouwde tante van mij houdt zich bezig met soort van hekserij.
@ kayleigh ontzettend veel plezier van daag en geniet ervan! En zij is gewoon in heel haar doen en laten zo gemeen en egoistisch dat ik haar ook geen oma meer noem. Ik heb helemaal geen contact meer met die kant, omdat ze na een ontzettend heftige periode voor ons, ze nog alleen maar aan zichzelf konden denken. Wij hadden het altijd gedaan! Gelukkig heb ik er een hele leuke familie van mijn stiefvader bijgekregen . Dit gaat namelijk over mijn vaders kant. Ik ben ze liever kwijt dan rijk. M Nou meiden ik ga naar de cursus. Veel plezier vandaag en ik kom af en toe eens spieken
Haha ik kan niet via mijn telefoon reageren... Wel lezen niet reageren. Oeps ben ik er weer even stiekem
@ Lautje22 en Kayleigh: wat zijn jullie heksig bezig zeg! haha, nee zonder dollen, ik heb hier zo'n overbuurvrouw wonen die noemen mijn man en ik "de heks" !!! Ze loopt altijd over iedereen te roddelen en nagatief te zeiken! En ze heeft een wrat met een haar erop hahaha, echt waar! Ik kom net uit dromenland (ja ja, ze gingen weer nergens over ) en ik ga zo lekker douchen want ik heb zo liggen zweten in bed vannacht! Verder was ik weer lekker draaierig in bed vanmorgen. En nog steeds geen ongi...wat zal het raar zijn als ik het wel word, ik ben er gewoon zo van overtuigd dat t niet meer komt... zo'n gevoel heb ik gewoon en meestal klopt mijn gevoel wel heel duidelijk! Dus nu alleen nog een positieve test ! Als ik echt wanger zal zijn nu dan mag ik in mijn beide handen klappen dat ik me zo voel, had verwacht dat ik me veel beroerder zou voelen. Hoor mij nou: alsof ik zwanger ben uberhaupt!!! wat erg ben ik! Ben ik niet schijnzwanger??? en wat is het verschil tussen schijnzwanger en er van overtuigd dat je zwanger bent???
Zo heerlijk uit geslapen. Nouja niet zo 'erg' al colo: 8.00 even journaal gekeken en daarna er uit, maar goed ipv 5.50 u de wekker is dat ook uitslapen. Ik had dus eigenlijk woensdag vrij maar wat een geluk dat ik m heb moeten ruilen: veel mooier weer en zie net dat ik trein-ellende gemist heb @kayleigh het is dan wel een druk, maar toch ook heel leuk dagje? Niet te veel nerden hè ondertussen @colo schijnzwanger? Hmm eens googlen. Maar ik hoop het niet voor je
Van wiki: "Schijnzwangerschap bij mensen Een vrouw die in de toestand van schijnzwangerschap verkeert, is in dat geval over tijd en ze heeft enkele van de vele zwangerschapssymptomen, zoals misselijkheid, overgeven, moeheid, behoefte aan extra slaap, gewichtstoename, opgeblazen gevoel, meer zin in andere soorten eten, vaker plassen, pijnlijke, grotere of gevoelige borsten of tepels, verhoogde temperatuur, verhoogde hartslag, of beter ruiken/meer dingen vinden stinken). De vrouw heeft een vermoeden dat ze zwanger is, maar een zwangerschapstest toont aan dat dat niet zo is. Een van de oorzaken van schijnzwangerschappen is het té bewust bezig zijn met zwanger worden (maar dat geldt niet voor iedereen die schijnzwanger is). Na verloop van tijd, maar later dan normaal, komt meestal dan toch de menstruatie. Als een zwangerschapstest geen zekerheid geeft (terwijl zo'n test een nauwkeurigheid van 99,9% heeft) doet de vrouw er verstandig aan om naar de huisarts te gaan."
ja ik had het ook al gelezen maar is het niet zo dat we er allemaal iets teveel mee bezig zijn stiekum? en dat we het heel graag willen? of ben ik daar gewoon wat gevoeliger voor ofzo MIsschien dan toch maar ff wegblijven hier.
Pff wat zijn die jurken toch zwaar. En dat dan een hele dag aan. Maar oh wat is hij mooi... En me nageltjes gaan ook heel mooi worden haha... Helemaal in mijn nopjes en was even helemaal vergeten te denken aan hoe graag we kindjes willen
dan moet ik ook maar weer eens gaan trouwen zodat ik het ook even vergeten kan ow ik ben zooooooooooooooo vreselijk moe, ik moet echt elke keer na t eten even op de bank ploffen k zal denk ik wel ongi gaan worden, die moeheid is niet leuk meer :x
Heel herkenbaar!!! Hoop geen ongi.... Enne je moet niet trouwen om alles te vergeten. Je moet trouwen om alles te herinneren
nog geen ongi hoor! enne...ik ben al 1 jaar en 4 maanden getrouwd hoor wanneer ga jij trouwen??? Leuk hoor! Het is zo gaaf!!!
Ik ben ook nog steeds niet ongi en mijn pendels zeggen allemaal dat ik in november zwanger ben van een jongetje... Ben erg benieuwd. Ik ga 11-11-11 trouwen, dus zou wel een mooi cadeau zijn natuurlijk. Mijn vriend is vandaag met moeders en schoonmoeders pak gaan kopen. Mijn jurk hoeft nog maar een keer opgemeten te worden de week van te voren. Spannend. Maar zou wel mooi zijn als dat me huwelijkscadeau zou zijn he!
Maare lieve Colo, als je toch al getrouwd bent kun je wel hertrouwen Om even ergens anders aan te denken ...
hoe werkt dat met pendels??? nou nee hoor, dan zoek ik wel een andere manier van afleiding. Ow nou hopelijk is het dan beetje mooi weer he want ze beloven in november al veel sneeuw wat heb je voor jurk??? ik had een ivoorkleurige met lichtrose kant er schuin overheen, k heb hem helemaal laten maken, hij is zo mooi geworden!!! waar is iedereen dit weekend? zeker van het mooie weer genieten? gisteren verjaardag gehad van mijn schoonpapa, vamiddag naar vrienden en dat was het weekend weer maandagmorgen weer werken...bleh... ow en noh steeds geen ongi hoop voor jou dat het ook weg blijft!!! ik begrijp er niks van, heb steeds wat slijmerige afscheiding (sorry voor de vieze praat), net alsof rond mijn ei zit ofzo terwijl ik op dag 29 zit nu...en al een week geen zin in sex nu
De pendelaarster pendelt meestal op zwanger/positieve test, heeft dan naam en geboorte datum en/of foto nodig. Bij zoek opdracht pendelen kom je er een aantal tegen. Ze geven zelf aan welke tijden dat zij pendelen en je kunt ze volgen door bij onderwerp tools een abbo te pakken. Ik heb een ivoor kleurige jurk en ga blauwe accenten aanbrengen in mijn haren etc. Lijkt me op zich wel mooi sneeuw, alleen zo koud. Ik heb zaterdag de hele dag moeten werken van half 8 tot half 6 savonds. En vandaag lamballen bij vrienden van ons. Zij gaan dinsdag op vakantie maar zij is er niet zo gerust op, zij is via IVF inverwachting en had al enkele complicaties. En morgen moet ik naar school!! Enne ik zit nu op 26 dagen overtijd. Zou technische gezien maandag of dinsdag ongi moeten worden als ik even door tel met mijn cyclus. heb ook wat slijmerig afscheiding en wat krampen in mijn buik. Rommel darmen en vooral de ochtenden misselijk. wie weet wie weet...