duizeligheid en licht bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frederique30, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Goeiemorgen meiden!
    Hoe gaat met jullie? Gelukkig niet al teveel gepost dit weekend :p
    Ik ben zelf dit weekend niet op de site geweest omdat ik me zo moe voelde! Er kwam gewoon niks uit mijn handen!
    Gelukkig gaat dat vandaag al een stuk beter!

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Met mij gaat het even helemaal niet goed.
    Heb nog steeds geen ongi, dat is niet zo erg.

Maar heb veel ruzie met mijn moeder de laatste tijd. En ik wil dat helemaal niet, maar ze zoekt het telkens op.
    Ze heeft al me dromen en al mijn goede gevoel over mijn huwelijk gister gewoon even uit me gedachten geschreeuwd, want zij vind alles anders. Ik hou zo veel van me moeder. Maar als ik al gespannen ben maakt ze het alleen maar erger.

3. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Jeetje Kayleigh wat heftig! Van je moeder is dat natuurlijk wel het laatste wat je wil horen. Zeker als jouw gevoel wel goed is! En schreeuwen haat ik zo... als ze dan gewoon een gesprek met je aan zou gaan met argumenten en naar jouw mening zou luisteren...

4. Infantem Amor

Tja als ik mijn moeder zo hoorde ben ik maar een waardeloze dochter. Kreeg te horen dat ze vertrouwen had in mijn vriend, maar ik... Denk nou en bedankt en daar heb ik 24 jaar bij gewoond?

Pff en dat geschreeuw, tja ik kan daar ook niet tegen en dan wil ik weg lopen maar dan word het nog erger. Zit nu op school en zou graag willen janken en gaan slapen. Maar ja moet verder en hopen dat alles goed komt.

5. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Nou dat vind ik heel erg! Vind dat je zoiets nooit tegen je dochter zegt! En zeker niet als er al spanningen zijn. Dat komt dan zo hard aan!

Ik kan me goed voorstellen dat je bij dat geschreeuw weg zou willen lopen zou ik dan denk ik ook willen. Kan daar ook helemaal niet tegen.

Ik vind het wel knap hoor je positieve instelling! Het is idd zoals je zelf zegt dat je verder moet. Je kunt helaas niet alles nu voorbij laten gaan door dit gebeuren ( klinkt misschien niet leuk, omdat je gevoel ander zegt). Ik hoop dat het toch een beetje lukt op school *dikke knuffel*

6. Infantem Amor

Nou ja ik zit eigenlijk voor de sier op school, want loop half jaar voor op mijn klasgenoten. Zit veel op de pc als ik op school ben. Normaal heb ik een hekel hier te zitten, maar vandaag ben ik redelijk blij.

En ja ik snap me moeder soms echt niet, gaat ze zaterdag met me vriend mee voor zijn pak en vervolgens ben ik nu de boeman en ben ik slecht en had ik meer geld moeten hebben en had ik een heel groot feest moeten houden terwijl ik dat niet wil.

7. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Nou jullie beslissen toch zelf wat voor een feest je geeft! En geld maakt absoluut niet gelukkig! Het is handig dat je het hebt, maar daar moet je geluk absoluut niet vanaf hangen.

Maar kan me wel voorstellen dat je naar school bent gegaan. Ben je toch in een andere omgeving en een beetje uit die nare sfeer...

8. Infantem Amor

Ja en misschien steek ik er toch nog wat van op. Ik werk en ga om de week 2 dagen naar school. Wel even een rustige plek ja.

En geld maakt ook niet gelukkig daar heb je zeker gelijk in.
    Pff ben wel iets rustiger nu.

9. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Gelukkig dat je nu al iets rustiger bent! Al die spanningen zijn voor jezelf natuurlijk ook niet goed!
    Ik kan alleen maar zeggen dat jullie je trouwdag moeten doen zoals jullie willen! Jullie moeten er immers met een goed gevoel op terug kunnen kijken en wat een ander daarvan vind doet er niet toe! Het is jullie dag!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Mijn mond valt open. :$
    Wat een uitspraken van je ma. Waarom zit ze zo negatief over je te doen? En je had meer geld moeten hebben?! Er zijn nog altijd geen bomen waar t aangroeit. Weet je waarom ze het niet kan accepteren dat jullie op jullie eigen manier vieren? Ze hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dat doet er (m.i.) niet toe, het is jullie dag. Klaar. (punt)

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    oja ik had ff geen zin in de pc dit weekend, had lekker wat afleiding van de kinderwens en vond dat wel prima.

@Essje, lees je nog mee? Ik vroeg me af hoe het met je gaat. Is de antibiotica al aangeslagen?

12. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    @ Bouwjaar niks mis mee toch? Je moet je ook af en toe van dat scherm los kunnen rukken, want anders zou dat ook niet goed zijn :D

Ik ben idd ook benieuwd hoe het met je gaat Essje!

13. Infantem Amor

Ja dat is ook zeker zo. Maar ja me moeder is vanaf mijn 16de een erg onstabiele factor geweest. Nu ging het sinds 2 a 3 jaar weer redelijk.
    Maar ja ik ga me even niet meer concentreren op haar.

Bouwjaar: Mooi zo dat je je gedachten en activiteiten even hebt kunnen verleggen naar iets anders. Ik gelukkig de rest van het weekend ook.

Essje: ook ik ben erg benieuwd. Je hebt gezegd dat als je test negatief was dat je dan even zou gaan. Misschien heb je dat gedaan. Zo niet hoop ik dat je dit leest en je je beter voelt.

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Pff nog een reden waarom ik er even niet was: vrijdagavond kneep ik m'n tepel en kwam er wat vocht uit. Verbaasd kneep ik wat harder in mijn hele borst en kwam er helder, wittig en zelfs een beetje groen vocht uit. Bij de andere borst idem dito. Daar schrok ik heel erg van. Het kan zijn dat het prolactine gehalte verhoogd is wat betekend dat je verminderd vruchtbaar bent. :( Nu kwam ik ook op het forum hier een zelfde verhaal tegen en die huisarts had gezegd dat ze zich helemaal geen zorgen hoefde te maken.

Net belde mijn huisarts even terug. Ze klonk heel aardig en zei dat het inderdaad wel vaker voorkwam maar dat het inderdaad kan duiden op een verhoogd prolactine. En als ik op prolactine wilde laten prikken dat goed was. Graag dus. Ze legt een labformulier klaar. Morgenochtend maar even heen, dan kan ik het meteen laten prikken daar.

Ik heb eigenlijk al een sinds juli zo'n sterk voorgevoel dat het bij ons niet vanzelf gaat lukken. Afgelopen keer voelde ik me na mijn ei-sprong echt anders dus dan heb je toch weer hoop. Maar eigenlijk denk ik echt dat er iets niet klopt bij ons.

Een van mijn beste vriendinnen is afgelopen vrijdag bevallen, we mochten zondag al meteen komen kijken. Mooi kindje, ik ben heel blij voor haar. Het is haar 3-dubbel en dwars toegewenst, ze in haar leven ook het nodige meegemaakt. Maar als ik dat zie denk je toch... dat wil ik ook...

15. Infantem Amor

He dat geloof ik helemaal, lijkt me dan ook moeilijk. Als je het zelf graag wilt zijn baby's nog mooier.

En dat is wel heel vervelend als je je zo voelt. En dat je dan ook nog zo'n last van je tepels hebt is ook niks.

Ik hoop dat er niks ernstigs uitkomt en je gewoon snel zwanger mag zijn.

16. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Nou ik hoop ook dat er niks ernstigs uitkomt! Wel fijn dat je ha zo aardig is en meteen een formulier voor je klaarlegt!

17. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    @Kayleigh: jemig wat lees ik nou toch allemaal over je ma, trek je er niks van aan hoor! (ook al is dat soms moeilijker dan het lijkt) maar het is jullie dag en jij bepaalt hoe je die invult, met of zonder feest! En wat zij er dan van zegt of denkt moet je gewoon proberen boven te staan meis! laat je dag (en de voorbereidingen) er niet door verpesten!!! is zo zonde! Kop op en sterkte meis!

@bouwjaar: jij ook heel veel sterkte meis,misschien valt het allemaal wel mee, probeer het positief in te zien, ik herken het van mezelf ook dat ik vaak van het ergste uit ga en dan valt het uiteindelijk altijd mee en heb ik me zo veel zorgen gemaakt om niks.
    Stay positive :) !!!
    Wel toevallig trouwens, ik heb altijd al geroepen dat ik geen kinderen kan krijgen op een normale manier en ik begin er langzaam ook aan te geloven...k heb natuurlijk ook mijn buikoperatie niet mee ( verklevingen :()...Hoop maar dat we allebei gewoon vruchtbaar blijken te zijn!!!
    Hier nog steeds geen ongi in ieder geval...;) durf ook geen test meer...

@Lautje: leuk dat je er weer bij bent!

18. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Nou ik had zelf ook weleens dit gevoel, maar nu blijkt dat je eigenlijk nooit dingen voor jezelf aanvoelt. Klinkt misschien allemaal heel spiritueel wat ik allemaal vertel, maar ik geloof sommigen dingen wel.
    Ik heb namelijk ooit met een vrouw zitten praten en die vertelde dat. Ik voelde dit dus ook, maar het bleek van toepassing te zijn op mijn broer en zijn vrouw.
    Ik vond het wel erg apart, heb nog 1 zo'n ervaring gehad dus ik geloof best dat daar een kern van waarheid in zit!

19. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    @Lautje: hmmm klinkt wel apart maar voor wie zou ik het dan denken??? mijn zussen zijn allebei zwanger geraakt en mijn man heeft geen broers of zussen, vriendin misschien??? :cool:
    k weet niet, k heb natuurlijk zo veel ellende met mijn buik meegemaakt dat ik het ook niet zou geloven dat er zo iets moois in mijn ellendige buik zou kunnen groeien :)
    ben zo bang voor verklevingen op mijn eierstokken bijvoorbeeld...

20. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Ja geen idee, dat kun je van tevoren ook niet bedenken. Zij zei ook pas dat dat naderhand uitkomt ( ja nogal logisch natuurlijk :D )
    Kan me voorstellen dat je daardoor weleens zo denkt, maar soms mag je echt van het positieve uitgaan! Het is ook niet zo dat als er 1 keer iets goeds gebeurt dat er dan meteen weer iets slechts achteraan komt, er kunnen ook positieve dingen elkaar opvolgen!

Deel Deze Pagina