Colo voor jou... Mijn buurvrouw heeft een hele zware baarmoeder operatie gehad en kreeg te horen nooit meer zwanger te kunnen raken. Dus hun hadden zo iets nou ja dan ook maar voortaan zonder pil. Pil heeft toch vele hormonen en narigheden. Uit eindelijk werd ze een 6 mnden later niet meer ongesteld en wat denk je? Mijn buurjongetje word 17 maart al weer 4 jaar oud. Ik heb goede moed!!!
ow kijk daar word ik dan weer blij van dus er is nog steeds hoop, hoewel, net een dipstick in mijn urine gehouden maar nog steeds geen 2e streepje
Alles kan nog... Ik zou als ik door tel vandaag of morgen ongi moeten worden... Ben er bang voor, heb wel krampen in mijn buikje... Dus ben bang dat ik nog niet zwanger ben.
ik weet niet meer vanaf waar en hoe ver ik moet tellen t is zo raar, mn cyclus is volledig de weg kwijt...en ik inmiddels ook een beetje hopenlijk dat jij meer geluk hebt
Nou ik snap je echt wel!!! Voel me ook zo... Ik weet het puur en alleen omdat ik het in mijn agenda heb geschreven. En het zo bij houdt en omdat mijn mooie banner me de weg wijst. Laatste keer ongi was 23 aug (eerste dag).
Kan het me helemaal voorstellen Colo! Op deze manier wordt je ook niet wijzer van je cyclus! Ik hoop echt nog steeds dat jullie beide straks een mooie positieve test in je handen houden!
hoe lang is jouw cyclus dan normaal? die van mij is zo verschillend, kan er niet van op aan en deze cyclus heb ik niks geen temp stijging gehad k snap er echt niks meer van
Zit allemaal lekker tegen vandaag. Maar mijn cyclus is tussen de 28 en 30 dagen... dus behoorlijk regelmatig... Ik heb verdorie al 2 dagen last van mijn ogen. Mijn HA zegt dat ik misschien toch wel zwanger kan zijn omdat ik hier last van heb.
Ja dat heb ik dus ook al een weekje of 2,5 ongeveer. Maar ik kan sinds 2 dagen me lenzen eigenlijk niet meer in... Moet straks echt mijn bril op zetten en dan mijn lezen over 2,5 weer in voor de bruiloft.
echt super toevallig dat jij dat ook hebt man!!! mijn oogwit is ook standaard elke dag iets rood, dat heb ik nog nooit gehad! Ben je bij je ha geweest ervoor? en zei hij dat echt? ow ik krijg ineens ook weer hoop ja lastig, ik heb geen lenzen, wel een bril, ik wil wel lenzen nemen maar wacht eerst even af wat mijn ogen doen.
Nee je foto is het zelfde. En ja mijn HA zei nou dan kan het toch zijn dat je zwanger bent. Dus alle hoop is er nog... Ik ben nog steeds niet ongi, dus kans is er zeker (word ik zeker morgen ongi)
ja maar waarom zijn onze testen dan negatief :x ik ga er in ieder geval niet meer van uit en ik denk dat ik morgen de arts ga bellen voor een afspraak...k ben er een beetje klaar mee. Ben wel benieuwd wat hij zal zeggen...
Ja daar ben ik ook erg benieuwd naar. Ik heb nu ook erg tintelige benen.. en als ik op sta en ga lopen steekjes in mijn benen... Mijn test was vorige week nog negatief... Ik weet het ook niet meer.. Word lichtelijk deprie van al die dingen die me over komen. Heb veel steun aan jullie.. Daardoor word ik er echt doorheen gesleept. Thanks lieve schatten..
Maar Kayleigh wilde je huisarts dan niet even bloed laten prikken op HCG? Dan kunnen ze t toch nog veel eerder zien? En colo, je schreef net ergens dat je temp helemaal niet gestegen was. Dat vind ik wel raar want hoe onregelmatig mijn cyclussen ook zijn, ik heb toch wel 4x een temperatuur stijging gezien. Weet je wel zeker dat je eisprong geweest is en deze niet om de een of andere vage reden zwaar verlaat is? Ik ben benieuwd wat je huisarts zegt. Nou ik ben weer weg welterusten voor iedereen
Wat dat betreft blijven mij artsen moeilijke mensen. Dus krijg er niet veel bij voor elkaar. Ben dus heel benieuwd wat vandaag en morgen gaat brengen. Komt wel goed.