duizeligheid en licht bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Frederique30, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ja dat fenomeen ken ik. Ik drink ook al meer dan 35 dagen niks meer... Denk dan weet ik zeker dat ik niks beschadig. Nou drink ik sowieso niet veel gelukkig.

En met de hormoon waardes zou eigenlijk wel goed moeten zijn.. Ik ben ooit eens grondig onderzocht en daaruit bleek dat ik qua alle gebieden heel vruchtbaar was. Mijn ex heeft mij proberen te verkrachten, dus toen ben ik door een grote medische molen gehaald. Maar ga het toch even vragen, you never know, wat daar uit komt.

x

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hey colo en Kayleigh,
    nou nog status quo lees ik. Waardeloos. Tijdens mijn langste cyclsu heb ik me ook wel lang opgeblazen gevoeld verrot.
    colo, vandaag nog de ha gbeld?
    kayleigh, jij hebt ook al het nodige achter de rug in je leven lees ik. Ondanks dat alles toen oke was, is het misschien wel prettig om te weten als het nu nog steeds oke is?

Ik kwam er wel achteraf achter dat die testen wel voor je eigen risico komen. Het kost de wereld niet, maar ik had toen wel zoiets van owh oke.

Tja kan ik verder nog tegen jullie zeggen om te steunen? Onduidelijkheid is gewoon niet om blij van te worden. Op naar de ha alletwee?

dikke knuf voor beiden

3. Infantem Amor

Mijn cyclus zit nu op 63 dagen, sinds mijn laatste ongi van 23 augustus. Soms weet ik het niet meer.

En veel mee gemaakt. Tja het zijn allemaal levenslessen geweest. Als ik moet vertellen wat ik nu allemaal al mee heb gemaakt zit ik hier morgen nog. Maar mijn relaties zijn allemaal erg trubbelig geweest. De een heeft me proberen te verkrachten zoals ik al vermeldde en de andere had heel veel trubbels (manisch depressief, epileptisch en alcohol verslaafd, kwam daar laat achter allemaal) en heeft mijn zusje bedreigt. Gelukkig ben ik met mijn verloofde erg gelukkig!!

Maar word nog steeds regelmatig gecontroleerd. Ben nu 10 jaar verder, maar ze controleren mij nog omdat hun toen hebben gevonden dat ik erg vruchtbaar zou zijn. Mijn baarmoeder ligt perfect en mijn vruchtbaarslijm is erg goed. Alleen die keer ben ik echt binnenste buiten gekeerd. Meer omdat ik dan aangifte kon doen. (Jammer is dat ze dan uiteindelijk bij 18 of 21 jaar het strafblad schoon wissen en hij dan gewoon verder kan met zijn leven en dat hij dan zelfs nog een studie voor politie agent kan volgen. Blok hem nu maar op hyves en facebook etc want daar probeert hij me nog altijd te volgen).

Gelukkig ligt het meeste achter me en kan ik nu verder met mijn verloofde die echt alle geduld van de wereld met me heeft gehad. En nog steeds, hij wacht met ALLES tot ik er aan TOE ben.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Tjee zeg heftig hoor. Wat is het af en toe scheef he. Hopelijk laat de persoon uit je verleden je snel met rust.

Gelukkig ben je je lot uit de loterij toch tegengekomen :) Nog 2,5 week voor dat jullie dat lekker gaan vieren!

5. Infantem Amor

Gelukkig woont de ene in Frankrijk (de laatste) en de ander gaat als het goed is naar Duitsland verhuizen.. Heb alleen via facebook enz last dat ze me toe proberen te voegen etc..
    Toevallig kreeg ik vandaag van die uit Frankrijk een verzoek tot vriendschap op fb.

En dit is zeker een lot uit de loterij en ja nog maar 2,5 week... Ben zo benieuwd. En verder heb ik nagenoeg geen zenuwen.

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Dames, goeiemorgen. Hoe gaat t met iedereen? Waar zijn onze zwangere dames eigenlijk gebleven?

@Kayleigh, mooi dat je geen zenuwen hebt. Hopelijk blijft dat zo en kun je op en top genieten.

7. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Goeiemorgen meiden!
    Sorry dat ik al erg lang niks meer van me heb laten horen.
    Maar ik ben dus vorige week vrijdag ontzettend ziek geworden! Misselijkheid, weinig binnen kunnen houden.... Ik ben bang dat ik mijn moeder achterna ga, want die was tijdens alle drie de zwangerschappen ontzettend ziek! Helaas heeft zij er zelfs door in het ziekenhuis gelegen!
    Ik voel me ook ontzettend slap, alles wat ik de ene dag eet lus ik de volgende niet meer, Het enige wat ik goed binnen houd zijn soepstengels.... Ik heb gelukkig deze week vrij en we moeten maar kijken hoe het volgende week op het werk gaat ( daar weten ze nog van niks)
    Maar buiten dat volgens mij weinig te klagen, mijn buikje groeit lichtjes en woensdag hebben we al de echo!

@ Kayleigh Jeetje jij hebt ook wel het nodige meegemaakt meis! Gelukkig dat je nu idd je lot uit de loterij hebt zoals bouwjaar zo mooi zei! En fijn dat je geen zenuwen hebt! De voorpret is ook zo ontzettend leuk en daar moet je echt van genieten!!

@ Colo Wat balen zeg ik lees dat er nog steeds niks veranderd is!! Heb je de ha al gebeld?

@ Bouwjaar hoe is het verder met jou?

Nou allemaal een hele fijne dag meiden! En als het lukt laat ik me weer wat wat vaker zien! ( 's ochtends voel ik me over het algemeen beter dan 's avonds)

8. Infantem Amor

Hoi Lautje,

Daar moet je niet te veel aan denken ;) Is misschien moeilijk maar wel beter. Jij bent toch anders dan je moeder en als je je erop focust is de kans wel groter. En soepstengels met bouillion is niet zo erg... Is minder dat je misselijk bent, maar als je dan dus bij de soepstengels bouillion pakt krijg je wel je zouten binnen. Daardoor ga je goed drinken en dat is het belangrijkste. Ik weet niet hoe licht of zwaar je bent, maar baby's kunnen goed op onze vet reserves leven. ;) Vriendin van me heeft amper gegeten tijdens de zwangerschap omdat ze ziek was en die klein licht overal 2 jaar in voor ;)

En over mijn verleden. Tja ik ben er van overtuigt dat alles zijn reden heeft. Ik ben er wel door geworden wie ik ben. En mijn vrienden en kennissen gebruiken me soms als psycholoog.
    Ik heb mij een aantal jaar gewoon afgezonderd en ben veel medische boeken gaan lezen en ziektes enz uit gaan pluizen, vandaar mijn adviezen ;)... Het helpt me nu wel in mijn opleiding en mijn leven...

9. Infantem Amor

Pfff... Dromen, dromen en nog eens dromen... En telkens uit bed moeten omdat ik naar toilet moet... Fijn en dan morgen lange dag werken :S... En mijn arts blijft maar zeggen als je 3 maanden niet ongi bent geweest laat je maar weer wat van je horen...

Ik snap dat echt niet... Maar ja toch maar proberen te slapen ;)
    Tot ziens, ergens in de avond..

x,

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    En nog een beetje kunnen slapen?

Blugh pas na 3 maanden... lekker vervelend. Heb je eigenlijk een idee wanneer je eisprong geweest is? Doordat ik dat nu in de smiezen houd, weet ik wel wanneer nod ongeveer is. Voor mij is het nu daar op wachten...

11. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Hai meiden!

@Lautje22: jemig dat je ineens zo beroerd bent geworden zeg! dat is balen! Maar onthoudt: het is voor een heel goed doel!!! :D spannend hoor de echo!

@kayleigh: ja die dromen...ik heb dat ook nog steeds zo erg!
    Echt raar is dat he.

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, ook de klachten worden wat minder heb ik het idee...echt zo raar! Maar ik moet donderdag naar de arts, dan vraag ik wel of hij mijn bloed wilt checken, ben wel benieuwd naar wat hij er over te zeggen heeft!
    K denk zelf dat ik geen eisprong gehad hebt maar dan word ik meestal wel ongi...k snap niet waarom het nu zo ontregelt is ineens :(

12. Infantem Amor

Ik blijf dromen en dromen. Vannacht echt 5x eruit geweest.
    Komende woensdag moet ik van de HA even langs komen want hij vind het toch niet normaal dat ik al 2x niet ongi ben geworden. Terwijl ik daarvoor nog te horen kreeg maar te wachten tot de 3x geen ongi van de vrouwelijke HA.

Zweet me soms echt rot, heb best wel intensief werk dus dan is dat helemaal erg. Heb nu even een uurtje niks te doen, denk duik ff op de pc van het werk haha...

Kan jullie niet missen.

Mijn oma zegt dat ik er het zelfde uit zie als zij toen ze van mijn pa zwanger was :D...
    Wel leuk zij woont in de wijk waar ik verzorgende ben, dus als ik smiddags moet werken zoals vandaag en morgen dan lunch ik bij haar. Ze verteld me steeds meer dingen over haar leven vroeger. Mijn opa is helaas overleden toen mijn pa 14 jaar was, dus zij heeft veel zelf (alléén) moeten doen.

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @lautje ik hoop dat je misselijkheid wel weer afzakt. Een vriendin van mij die is in haar hele zwangerschap ongeveer 4 weken niet misselijk geweest. Met alle liefde natuurlijk, maar soms wel wat lastig. En ik hoop al helemaal dat je niet je moeder achterna ga !

@Colo & Kayleigh, ik wil jullie hoop niet de grond in boren maar ik droom ook veel de laatste weken. Ik vraag me nu opeens zomaar af of het dan komt door het komt doordat we er onbewust veel mee bezig zijn ofzo. Al weet ik niet of dat kan. Nouja ik ik bedenk ook maar wat.
    Fijn dat jullie naar de ha kunnen, als die lui nou ff meteen HCG meebepalen lijkt me dat het meest duidelijk over je wel-of-niet vraag.:)

14. Infantem Amor

Ja dat hoop ik ook. Ga er voor mij zelf vanuit dat we 11-11-11 met zijn tweeën voor het altaar staan. En als we er met zijn drieën bij zijn is dat alleen maar een leuk cadeau hihi...

Heb vandaag te horen gekregen dat het met het huis allemaal op gaat schieten dus ik ben sowieso een stukje vrolijker als de rest van de week. Want begin deze week was ik niet echt vrolijk pff wat een geregel allemaal... Maar nu word het weer leuk!

En ik pin me niet vast op mijn pendels maar hoop dat er 2 kloppen ;) zo niet dan is het ook goed hihi...

15. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    @ bouwjaar: dat heb ik ook al eerder aangegeven hier dat die dromen idd wel eens konden zijn dat we er teveel mee bezig zijn in ons koppie...hoewel ik het vreemd vind omdat dat ik zo vaak ergens mee in me kop loop of heb gelopen (mn operatie bijv) en toen helemaal niet zo droomde...snap je? ik vind wel dat er een verband is tussen het niet ongi worden en steeds dikkere pens en borsten krijgen en de dromen :)

@kayleigh: wat leuk dat je oma dat zei...weet ze dat jullie proberen zwanger te worden??? bij mij weet alleen 1 vriendin het, verder niemand, wil ook niet dat ze het weten, tenzij het jaren gaat duren, dan zou ik het wel vertellen aan mijn ouders en een paar hechte vrienden.
    Nu na een jaar proberen zou ik het soms wel eens van de daken willen schreeuwen dat het ons niet lukt en dat iedereen in onze omgeving maar lekker zwanger wordt en wij niet :) (sorry, gun het iedereen maar ben soms echt jaloers!)
    Trouwens dat zweten...heb jij dat overdag?
    Ik heb sinds vorige week het soms zo heet ineens, en dan krijg ik helemaal rode wangen en soms zelfs rode oortjes :)
    terwijl ik het altijd koud heb!!! Zit nu zelf in mijn tshirt omdat ik het stikheet had in mijn trui.
    En warrig ben ik trouwens ook onwijs! Ik doe echt de stomste dingen en ik vergeet ook elke keer de gekste dingen die normaal zo vanzelfsprekend zijn!

Net weer een cb. test gedaan, nog net zo negatief als zondag...ben nu officieel 5 dagen overtijd als ik van mijn langste cyclus uitga (35 dagen)...echt zo raar...ik heb dit in jaren niet meer gehad, ik ben notabene in april dit jaar naar de gyn. gegaan vanwege mijn 2 wekelijkse cyclus (!!!!)...en nu dit weer :$

16. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    dek wle dat mijn arts alles uit gaat sluiten dus dan denk ik dat hij dat ook mee zal laten prikken, k zal t ff in de gaten houden. Weet jij trouwens dat als je HCG heel weinig aanmaakt het dan wel in een bloedtest naar boven komt?
    Heb nog altijd een klein beetje hoop dat dat het is bij mij, dat ik nog niet genoeg HCG heb aangemaakt...:)

17. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    ow trouwens na mijn cb test gelijk een ovutest in de urine gehouden, best een 2e donkere streep...:(

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat dmv bloed test veel lagere waarden te meten zijn, maar ik weet helemaal niet of er een ondergrens is qua meetbare waarde. Volgens mij is het wel eerder aantoonbaar. Het komt toch eerst in je bloed en wordt dan door je nieren uitgescheiden waardoor je een urine test kan doen.

Vreemd van die ovu-test trouwens. Het schijnt dat wanneer je zwanger bent kan een ovulatietest een positief resultaat geven.... maar zou een ovu-test gevoeliger zijn dan een zw-test? Lijkt me ook vreemd.
    Maar goed als je het gevoel hebt dat je buik en borsten groter worden... spannend.

Gisteren eerst bij een vriendin langs geweest, die 2 weken terug bevallen is, wat een moppie is dat toch. En gisteren waren m'n broer en schoonzus met de kids weer gezien. Wat zijn dat ook een lieve hummeltjes :) Owh ik hoop zo dat het niet nog eeuwen gaat duren bij ons. Volgens mij heeft onze halve omgeving wel door dat wij ze ook wel willen, al hebben we er nooit iets over gezegd.

19. Lautje22

Lautje22 Actief lid

22 sep 2011
    366
    0
    0
    N-B
    Goeiemorgen meiden!
    Nou vandaag toch maar proberen om te werken...
    Stond vanmorgen op en jawel hoor weer alles eruit :(
    Heel rustig aan gedaan op de fiets en vandaag ook maar rustig aan doen op het werk. Heb in ieder geval een jaarvoorraad soepstengels bij :D
    En tsja ik hoop ook niet dat ik ons mam achterna ga.. Helaas hebben wij allebei HMS (hypermobiliteitssyndroom) waardoor we van ons zelf al meer hormonen aanmaken. In de zwangerschap wordt dit dus nog zo veel meer, waardoor we dus zo ziek worden.
    Maar het hoeft idd niet zo te zijn dat ik het net zo erg krijg, maar de kans is wel groot.
    Nou ja laten we maar van het beste uitgaan en gewoon zeggen dat dat niet zo is ;) Ik vind het wel erg spannend om woensdag al de echo te hebben!
    Eerst leek het nog zo ver weg en nu is het al over twee dagen!

Maar genoeg over mij, hoe voelen jullie je vandaag??

20. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    #580 Bouwjaar1979, 31 okt 2011
    Laatst bewerkt: 31 okt 2011
    Tja hier, zo weer lekker aan het werk.

Vanmogen keek ik op de wekker en dacht dat ik me een uur verslapen had. Licht aangedaan, gekeken of de wekker wel aanstond (daardoor ging de radio aan) en toen besefte ik em opeens dat ik nog 20 min kon blijven liggen ;) (vent werd niet eens wakker :()

Verder die stomme temperatuur. Hoewel ik aan de ene kant weet dat het niks zegt op dit moment, denk ik toch hmm toch weer 0.1 lager... Ik heb nu ook heel sterk het gevoel dat het weer niks geworden is. Voel me momenteel even moedeloos :(. OMG, hoe moet dat als je al een jaar bezig bent?
    Zal ik stoppen met meten? Eigenlijk wil ik het meten en dan pas over 2 weken zien hoe het gelopen is.

@Lautje nog 2 daagjes dan krijg je lekker wat te zien...:)

En hoe is het met de anderen? Lekker weekend gehad?

Deel Deze Pagina