@ Colo, mijn oma weet alleen dat ik al 2 maanden niet ongi ben. Even als dat mijn moeder dat weet. Maar niemand weet dat wij echt aan het proberen zijn zwanger te raken. En dat zweten doe ik de hele dag en dan soms heb ik een ijskoude rilling. @ Lautje, ik hoop dat het je vandaag gaat lukken op het werk. Ik ben ondertussen steeds vaker misselijk. @ Bouwjaar, ik schrok vanmorgen wakker dat ik dacht te moeten werken. Um nou ja heb gewoon vrij tot 14.30 :S Dus ik kon gewoon blijven liggen.
@ Kayleigh dank je wel, tot nu toe gaat het redelijk. Heb het alleen steenkoud en dat terwijl het zo'n mooi weer is! Maar die misselijkheid van je... Pff lastig hoor als je lichaam zo alle kanten op gaat! @ Bouwjaar Misschien is even stoppen met tempen wel rustiger voor jezelf. Mits je dan natuurlijk niet de drang krijgt het alsnog te doen want dan zou je daar misschien gefrustreerd over raken dat je niet mag tempen van jezelf Ik ben zelf niet zo'n voorstander om zelf te tempen, omdat ik denk dat ik daar dan erg veel mee bezig zal zijn.
Ik heb het een tijdje steenkoud gehad en dat is nu totaal omgeslagen naar het gloeiend heet hebben en dan af en toe een ijskoude rilling. Twee weken terug kroop ik snachts helemaal tegen mijn vriend aan en nu heb ik liever dat die aan de andere kant ligt zo warm heb ik het. En voor Bouwjaar: Ik zou net als Lautje denk ik helemaal met dat tempen bezig zijn. En ben ik het eens met haar dat het verstandig is er even mee te stoppen, maar als je er gefrusteerd door raakt is het geen optie Succes...
Dames jullie hebben me overtuigd. Ik heb besloten dat ik niet meer ga tempen tot ik weer ongi wordt en het allerleukste zou zijn als het niet meer nodig is. Voornaamste reden is eigenlijk dat als ik weet wanneer mijn eisprong geweest is ik ook weet wannneer nod ongeveer is. Anders zou ik vanwege de onregelmaat van de cycli weer niet weten wanneer ik zou kunnen testen. (ook kostenbesparend dus ) @Lautje vaag eigenlijk dat je het koud hebt, progesteron werkt temp verhogend en dan zou ik dus juist verwachten dat je het warm hebt. @Kayleigh vaag dat het bij jou zo omgeslagen is...tja wie weet
Haha ja nou moet wel zeggen dat ik het altijd koud heb hoor. Maar ik heb er voornamelijk last van als ik op mijn werk ben. Ik denk dat ik te weinig werk @ Bouwjaar ik denk dat het heel verstandig is om even niet te tempen! Anders focus je toch steeds op die cijfers, dus ik vind het een hele verstandige beslissing!
Ik ga weer met Lautje mee haha (mee loper ben ik he )... Erg verstandig even te stoppen met tempen. En Lautje, werk je in de buurt van een airco?
@ Kayleigh Nee dat niet eens, maar moet zeggen dat ik in een oud schoolgebouw zit want natuurlijk ook minder geisoleerd is. Maar las net dat het helemaal niet zo vreemd is om het koud te hebben tijdens je zwangerschap... Daar gaan we dan maar vanuit Ik ben altijd al een koukleum geweest
Haha, ja dan is het zeker niet zo gek dat je het koud hebt. Voor mij is het ook niet zo vreemd het vaak warm te hebben. Tijdens mijn werk kom ik bij oudere die hun kachel op 23/24 graden hebben staan, ook in de zomer! Maar is wel typisch dat ik het 2 weken terug zo koud had en nu weer heel warm... Zo ik ga even mijn oppaskinders halen op school. Kunnen ze makkelijk zelf maar ze vinden het geweldig als ik ze op ga halen. Om half 3 zijn ze uit, als we dan thuis zijn kan ik weer kletsen Mijn oppaskinders zijn oud genoeg om hun eigen ding te doen, alleen moeders vind het fijn als er iemand is omdat ze nogal eens ruziën. Meisje van 12, jongetje van 10 en een meisje van 10 jaar dus die leeftijd liggen ook zo lekker bij elkaar hihi...
Pfff ja dan kan ik het me voorstellen dat je het vaak warm hebt! Ik ken opa's en oma's waarbij dat ook zo is dat ik gewoon zelfs van mijn stokkie ga! Lekker even een wandelingetje tussendoor! Volgens mij vond ik dat ook altijd super als mijn moeder me kwam ophalen uit school, dus kan me goed voorstellen dat je oppaskindjes dat ook erg gezellig vinden!
Haha ja dat flauw vallen doe ik soms ook bijna haha... En ja dat vinden ze heerlijk. Maar soms zijn ze ook super vervelend.. Ze zijn op zo'n leeftijd dat uitproberen leuk is.. En puberen helemaal hot is haha...
Ik vind ze nu wel heel leuk, vooral de jongste dat is echt een kopie van mij haha. Ik pas al 7 jaar op bij hun. En de jongste is wat dat betreft echt met mij opgegroeid. De oudste kan ik soms echt der nek om draaien want die haalt streken uit of kan het bloed onder mijn nagels uit halen, dat ik gek van der word. Maar ja alle leeftijden hebben zo hun leuk en minder leuke dingen
Ja net wat je zegt, zo heeft elke leeftijd wel wat. Wel erg leuk dat je al zo lang bij ze oppast! Dan krijg je van al hun leeftijden toch wel alles mee en zie je hoe ze zich ontwikkelen. En zeker als er dan zo'n lief kopietje van je bij is
Ik ben benieuwd hoeveel vingers ze straks nog heeft... Vind het geweldig om te kokkerellen en ik mag niet meer mee helpen, dus ze gaat voor mij muffins bakken in de hoop dat ik beter eet. De wijsneus. 10 jaar oud haha
Haha nou wel lief hoor dat ze je zo in de gaten houd Laten we hopen dat de vingertjes eraan blijven zitten. Maarre ik ga op mijn gemak lekker richting huis fietsen, ik heb mijn tijd er weer op zitten Nou Kayleigh succes met het kokkerellen en ik hoop dat het heerlijke muffins worden
Haha alleen de oven mag ik doen dat durft ze niet. Dus de vingertjes zijn nog heel. Ik ben benieuwd wat voor muffins het worden. Maar zij let altijd heel goed op mijn... Succes met naar huis fietsen.
Goeiemorgen meiden! Hoe is het met jullie? Hier gelukkig wat beter dan gister. Heb vanochtend in ieder geval niet over te hoeven geven en daardoor voelde ik me al wat beter! Morgen onze eerste echo! Vind het ontzettend spannend! Hoop zo dat alles goed is! Maar vanavond mogen we eerst ons fotoboek op gaan halen van ons trouwen! Ook erg veel zin in
Hier gaat het redelijk vandaag. Vind het zo spannend wat er morgen uit komt bij de HA, maar ik ben bang gewoon een teleurstelling en dat mijn lichaam me in de steek laat. Heb me nog nooit zo in de steek gelaten gevoeld door mijn eigen lichaam haha. Vanavond weer eens kijken wat het hondje van vriendin van me doet. Die blijft normaal altijd bij haar wie er ook binnen is, behalve als ik er ben dan krult ze zich helemaal op tegen mijn buik en als ik naar toilet moet loopt ze als een waakhond mee. dat deed ze 3 jaar geleden toen mijn vriendin zwanger was van haar dochter ook bij haar. Fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt. Hoop dat dit zo blijft. Je moet morgen eens vragen hoe het met de foliumzuur zit hoe lang je die MOET slikken, want mijn schoonzus was heeeeeel ziek tijdens het slikken daarvan en bij de 10 weken mocht ze er mee stoppen en het was aanzienlijk minder. En gaaf je fotoalbum op mogen halen. Onze fotograaf is een vriendin van mijn zusje en mijn zusje doet de styling op onze bruiloft (zij doen beide een studie en vonden ons een leuk project haha)
Nou ik ben ook benieuwd wat eruit komt bij je ha! Maar dat is trouwens een goede tip van die foliumzuur.. Zal het onthouden! Ja eindelijk mogen we het ophalen, bene r wel erg benieuwd naar! Weet wel hoe het eruit ziet, want we hebben al een presentatie gehad van de fotograaf. Maar als het in een echt boek zit is het toch anders! Krijgen nu ook alle foto's mee van de shoot. Oh dat is wel een leuk project voor je zus en de zus van haar vriendin! Ook voor jullie wel fijn, want de lijn bij wie je moet zijn is nu korter! En als je iets niet bevalt qua styling kun je het meteen zeggen Gelukkig hadden wij ook een hele fijne fotograaf! Is toch wel belangrijk op zo'n dag!
Ja dat is zeker belangrijk. Nou ja mijn zusje doet echt een styling opleiding, die heeft op de catwalk van de Dutch Design Week in Eindhoven een model (het model is onze fotograaf) mogen laten lopen met haar creatie. Ik zal in mijn album zo 2 foto's zetten van haar creatie. Deze creatie is zelfs door Japanse journalisten gefotografeerd!! Ben zo trost op die 2 meiden. Dus die maken er ook echt wel een mooi trouwalbum van En dat van dat foliumzuur zou ik inderdaad even vragen, want mijn schoonzus merkte meteen het verschil. Die hing iedere dag paar keer boven de pot en nu ze gestopt is gaat het perfect. En ja die HA ben ik benieuwd naar. Denk/ ben bang dat ik weer zonder pardon naar huis word gestuurd en dat ik te horen krijg het is stress.. Nou ja die stress komt vooral omdat ik niet weet waar ik aan toe ben..