Dpo staat voor days past ovulation, dus de dagen na je eisprong Andere meiden ook last van vreetbuien? Ik sinds vandaag, blijf gewoon honger houden!
hoi hoi meiden! Iedereen fijne kwaaltjes Ik heb niet echt ergens last van... ook geen vreetbuien. ben wel een beetje moe en zeurderig gevoel in mn onderrug, maar dat kan ook best bij menstruatie horen
hoi hoi ik heb alles ff zitten lezen en ik moet ook rond 10 11 okt ongi worden, het is onze eerste ronde. ben 11 aug gestopt met de pil en 12, 13 aug ongi geworden. kreeg de 23ste pijn onder in me buik dus dacht me eisprong maar was wel erg vroeg dan en de 25ste weer pijn dus weet niet precies waanneer me ei was maar wel goed geklust. en sinds dien is de pijn niet meer weg gegaan echt een drukend trekkend gevoel heel laag onderin me buik. en gister avond had ik zo,n pijn kon bijna niet gaan zitten. en sinds vandaag nergens last van. alleen een opgeblazen gevoel en zere tepels. ben zo benieuwd of het iets betekend. het kan bij mij nog wel ontpillen zijn. maar ik hoop voor ons allemaal dat we straks een mooie positieve test in handen mogen hebben.
Goeiemorgen Dames! Heb even alles bijgelezen hoor Gisteren weinig ast gehad, behalve 's avonds opboeren en een vol tot misselijk gevoel. Weer iets nieuws.... Vannacht erg slecht geslapen en daarom nog steeds bekaf Maar van die vreetbuien heb ik dus ook eigenlijk geen last! Fijne dag allemaal!
Hoe lang zijn jullie nu bezig dan? Ik heb ook gewoon echt geen geduld, weet je je begint eraan en denkt nog positief maar als je dan al voor de zoveelste keer wordt teleurgesteld dan denk ik dus echt: kan ik wel zwanger worden Maar idd wat je zegtositief blijven!!! ga m'n zinnen maar weer verzetten, nog steeds geen ongi te bekennen, vannacht liggen zweten en onwijs liggen dromen over de gekste dingen (dat zweten ken ik alleen van als ik ongi ben) k vind t zo raar, k heb normaal veel meer last van pijntjes , zere (.)(.) en krampjes vlak voor mn ongi maar nu dus helemaal niet! Zal dat juist positief zijn? Nou jullie moeten me maar moed inpraten idd Ow en nog een voordeel, ik kan nu voorlopig niet meer testen want ik heb nu geen enkele test meer in huis!!! dus w8en en w8en dan maar op de ongi... Suc6 vandaag weer meiden die gaan testen en ook degene die niet gaan testen met de gedachtespinsels ow ja en vreetbuien? chocoladepepernoten 1 zak in 24 uur leeg, kitkat,roze koek bedoelen jullie dat soort vreetbuien??? nou ben ik altijd al wel een vreetzak hoor maar soms ook helemaal niet maar nu wel elke dag!
hoi diane! T kan idd van het ontpillen zijn, je moet je bedenken dat je een tijd (neem ik aan) de pil geslikt hebt dus een hoop hormonen. Je lichaam moet nu ineens zelf alles regelen wat betreft je menstruatecyclus. Ik ben zelf al 3 jaar niet meer aan de pil om medische redenen, k ben maanden lang niet ongesteld geweest maar in die tijd was ik ook heel erg ziek dus het kon ook daar aan liggen. Ik bedoel er mee te zeggen dat je niet gelijk van een zwangerschap uit moet gaan gezien je 1 rondebezig bent, alles kan natuurlijk en het is ook heeeeeel goed mogelijk natuurlijk maar ben bang dat je anders straks een grote teleurstelling krijgt mocht het achteraf blijken dat je niet zwanger bent. Verder hoop ik natuurlijk dat het gauw raak is voor je hoor! Ik zal voor je duimen enne...mijn zus was ook 4 maanden na de pilstop zwanger dus het kan idd best snel gaan!!! Suc6 !
@colo we zijn pas net begonnen maar ik wil het al twee jaar. Dus in die zin wacht ik al lang!!! Ik kan volgende week pas testen... X
Hier nog geen veranderingen. Merk wel dat ik wat puistjes heb dus misschien ga ik toch ongi worden....
hoi dames! Ik ben maar even uit het zonnetje gegaan om jullie verhalen te lezen @ Colo: ik moet dinsdag of woensdag ongesteld worden. Ik had namelijk de 18e en 19e een positieve ovulatietest. Dus nog even afwachten We moeten dus allemaal wachten.. zucht! Maar gelukkig is het lekker weer en is een weekend vaak druk volgepland... dat scheelt. Gaat er nog iemand testen vandaag of morgen? Liefs!
Hee meiden! Hier ook nog steeds wachtende, vandaag nog precies een week voordat ik kan testen, ik ben echt zo benieuwd! Heb sinds afgelopen weekend onwijs last van veel afscheiding, ik voel het soms gewoon vloeien, heb nu maar een inlegkruisje ervoor want is anders ook niks! Verder nog steeds heel moe en borsten nog steeds pijnlijk, ook misselijkheid nog steeds, in vlagen. Hoe is het met jullie verder?
Hoi Essje! Nou morgen is mijn nod, en als ik niet ongi wordt probeer ik woensdag te testen. Wat je zegt van afscheiding herken ik! Maar ja ik wacht nu nog even de laatste dagen af! Verder trouwens helemaal nergens geen last meer van! Is de laatste dagen echt afgenomen dus ben erg benieuwd....
Ow Lautje wat spannend! Dat je het volhoud om woensdag pas te testen, hoop dat ik dat ook red! Maar ik moet nog wachten tot volgende week maandag! Hoop voor ons dat we beide op roze gaan zou echt leuk zijn samen zwanger te zijn! Kunnen we daar lekker over kletsen! Voor jou ook de eerste of niet?
Nou ik hoop zelf ook dat ik het volhoud hoor En wat ik nog meer hoop is dat we idd samen op roze gaan! Want dat lijkt me idd heel erg leuk als we dat samen zouden zijn! Ja voor ons is het ook de eerste, eerste ronde, eerste kindje. Stiekem durf ik erg weinig op te hopen omdat het dus de eerste ronde is. Maar dat wil uiteraard niks zeggen! Maar ja ik heb nu ook zo weinig klachten... En ook dat wil ook weer niks zeggen! Lastig he dat wachten
Dit is voor mij de tweede ronde, vorige ronde hadden we ook al een paar licht posi testen maar uiteindelijk toch ongi geworden, vroege miskraam dus.. Maar kan dus wel raak zijn in ronde 1
Oh dat is wel erg jammer Ik hoop dat deze ronde een hele positieve voor jullie gaat worden! Had trouwens al wel stiekem een vroege test gedaan hoor Maar die was echt Omo wit. Maar goed ik was misschien gewoon te vroeg dus vandaar dat ik nu echt wil proberen om te wachten! Maar doordat al mijn klachten verdwijnen denk ik toch steeds meer dat ik ongesteld ga worden.. Maar probeer ondanks dat toch positief te blijven
Ja was inderdaad jammer, maar we zitten nog lekker in het begin, dus nu nog niet heel erg.. En deze ronde is tot nu toe nog heel hoopgevend! Ik denk ook dat je misschien te vroeg heb getest, en je kwaaltjes dat zegt eigenlijk ook niet heel veel, er zijn genoeg vrouwen die geen kwaaltjes hebben en laatst nog las ik ook dat een ander haar kwaaltjes steeds minder werden en uiteindelijk helemaal weg en toen toch getest en gewoon zwanger! Ik hoop het echt voor je meis zou mooi zijn in de eerste ronde!
Oh fijn voor jullie dat deze ronde in ieder geval hoopgevend is! Ga echt voor jullie duimen! Ja het is ook net wat je zegt, er is eigenlijk geen pijl op te trekken omdat ieder lichaam toch anders is... Moet zeggen dat ik die laatste dagen wachten toch wel lastig vind! Ik heb moeite me op m'n werk te concentreren