Ja dat wachten is echt slopend! Ik heb het nu al en moet nog een hele week! Hoop echt dat ik het volhoud maar heb echt nu al testdrang! En tja.. Er is inderdaad echt geen pijl op te trekken! We zien het wel meis
Nou meis succes nog vandaag en hou me op de hoogte! Ben echt heel benieuwd ik ga Maar even aan de slag vandaag! Even afleiding Zoeken! Haha
Dat is goed! Ga ik ook weer eens wat doen Een hele fijne dag vandaag en ik hou je zeker op de hoogte!
hier ook nog ruim een week wachten heb nog steeds afentoe een trekkend en drukkend gevoel in mijn onderbuik en sinds een paar dagen droom ik elke nacht terwijl ik nooit droom maar nou echt elke avond maar ga nergens vanuit. en meiden succes deze week, zie dat er veel mensen vanaf vandaag mogen testen SPANNEND ik duim voor jullie.
He dames, Ik hoop dat jullie het nog ff volhouden en positief testen. Ben 2 weken over tijd, maar durf niet te testen, omdat het vorige 2 keren niks was, telkens als ik besloot te testen, was ik 2 dagen later ongi. Heb nu wel hoofdpijn (duizeligheid), rare smaak in mijn mond (ijzer smaakje) en krampen in mijn onderbuik. Mijn temp is normaal 36,3 en nu rond de 37 graden. Van de week toch maar de stap nemen om te testen.
Jeetje kayleigh! Als ik jou was zou ik vandaag nog testen! Het klinkt heel hoopvol allemaal!! Hou je ons op de hoogte?
Straks even over die drempel stappen. Ben bang dat er niks uit komt. En vooral mijn vriend is dan erg teleurgesteld. Ik vind dat ook jammer, maar ben daar iets makkelijker in. Maar om zijn teleurgestelde gezicht te zien doet me dan wel pijn. Toch maar testen straks en ik hou jullie op de hoogte..
Heb getest maar die is negatief. Wel raar eigenlijk want ik heb wel de "kwaaltjes" en ben nu 2 weken over tijd. Mijn huisarts had mij de vorige maand door gestuurd naar de gyn voor een echo en daarop zag ze dat ik ongi zou worden binnen een halve week. Dat is nu al weer 2,5 week geleden. Nou had een vriendin van mij ook 5 testen nodig om zekerheid te krijgen, maar blijft lastig. Niet wetende hoe of wat :S
Jeetje wat balen meis, maar zolang je ongi er nog niet is, is er nog een kansje ik blijf voor je duimen!
Hee meiden, vanmiddag echt bijna twee uur lang onwijze steken en krampen in mijn onderbuik gehad, net alsof ik mega ongesteld zou worden maar had geen bloedverlies.. Heb dit de vorige keer niet gehad, maar zou dit nou een innesteling geweest zijn? Iemand ervaring hiermee?
@Essje: Niet de reactie die je wil, maar dit heb ik dus ook afgelopen week gehad, overtijd, heftige krampen, ik was al aan het fantaseren over een zomerkindje, , maar dus toch ongesteld, maar weer eens bewijs dat we het echt niet weten tot we die positieve test in handen hebben, , maar ik duim voor je dat het bij jou anders is! Wie weet... geniet van de spanning, weer wat te fantaseren, .
Goeiemorgen meiden! @ Essje ik durf er weinig over te zeggen, heb zelf wel een dag gehad na mijn eisprong dat ik megakramp had! Maar zal even mijn update van mijn ochtend doen! Ik had me namelijk voor gehouden morgen af te wachten, omdat ik vandaag misschien wel of niet ongesteld zou worden. Echter mijn man zou het wel leuk vinden als ik vroeg met hem op zou staan om toch alvast een eerste testje te doen.... Hij begint immers vroeg en is laat thuis. Nou goed ik toch er mee ingestemd... Testje gedaan, ik denk ga nog even terug liggen.. Man ongeduldig als ie is zag niks na een minuut of wat dus hij maakte aanstalten om te gaan. Ik ga na 5 minuten naar de badkamer zie ik toch een lichte streep op de kv test! Ik doe het raam open en roep hem terug Zullen de buren wel leuk gevonden hebben 's ochtends vroeg Nou nog maar een cb test gedaan en ook die gaf licht positief aan!
Nou ik heb vluchtig een foto gemaakt met mijn telefoon, maar die is niet echt goed van kwaliteit. Ben nu ook op mijn werk dus kan hier niet uploaden Dank je wel, ja we gaan duimen dat dit kleintje blijft plakken! Op dit moment dringt het ook niet echt door zeg maar...