@bouwjaar spannend meid! Ik zeg rennen naar de kv straks haha @Lautje oow meis wat een goed nieuws!! Laat je wel een foto van je knaltest zien binnenkort?! @kayleigh misschien toch even langs de huisarts gaan en verder vragen? Die onzekerheid is ook niks natuurlijk Hier nog steeds last van kwaaltjes en raar gevoel in mijn buik. Nog vijf dagen wachten(wat een hel!) ik hoop zo dat hij op positief gaat!
@bouwjaar1979: ja ik temp sinds deze ronde weer, was er ff een paar rondes mee gestopt omdat ik t zat was maar er is echt nooit een stijging te zien bij mij volgens mij terwijl de ovutesten waar ik mee bezig ben toch wel regelmatig een dikke vette 2e streep laten zien, gek he daarom laat ik me nu niet leiden door mijn lage temp...t zegt volgens mij niet altijd wat ik doe het wel elke ochtend maar zeker niet elke x op t zelfde tijdstip omdat als ik vrij ben er geen zin in heb om vroeg wakker te worden (moet er namelijk half 7 uit als ik moet werken ) wel doe ik t voor ik uit bed stap. wel nog vreselijk duizelig weer vandaag en gisteren 2 paracetamols gegeten omdat mijn hoofdpijn niet weg wilde ow ja en sinds gisteren rommelt mijn darm behoorlijk!!! en natuurlijk...nog steeds geen ongi...
Hee meiden, even een nieuwtje! Heb net getest en er is nu al een licht streepje te zien!! hoop Zo dat hij donkerder word! Ben stiekem al heel happy maar weet natuurlijk ook dat het alsnog fout kan gaan net als vorige maand
Ik hoop het ook meiden ik hoop het ook! Ik ga vrijdagochtend pas weer testen om duidelijk verschil te zien
@Essje GEFELICITEERD alvast. Hopen dat het ok is allemaal! Wanneer is je NOD ook alweer? Die van mij waarschijnlijk zaterdag. Ik kan nu dus echt niet meer wachten om te testen hihihi. Nog ff volhouden dan maar. De duizeligheid wordt steeds erger, hopelijk een goed teken X
@lautje gefeliciteert @essje ook voor jou een voorzichtige felicitatie. @bouwjaar ik zou ook als ik jou was ff naar kruitvat wel spannend meis ik duim voor je. hier zijn bijna alle klachten van me krampen enzo weg dus ik weet het niet wat het word. heb alleen nog wel steeds dromen en ruik alles beter rook gister en vandaag zelfs me mascara tijdens opdoen wist niet eens dat hij een geur had hahah maar toch echt.
nou meiden, hier een foto van mn test, niet met ochtendurine gedaan, en hij is echt heel licht maar wel goed zichtbaar, hoop dat jullie hem kunnen zien op de foto nu 5 dagen voor NOD!
ik hoop echt dat het goed blijft gaan, wanneer zal ik weer testen? ik had vrijdagochtend in gedachte, maar weet niet of ik het volhoud morgenochtend niet te testen! ow meiden, ik vind het zo spannend p.s. Lautje, die banner staat je echt zoo goed!!
@colo, nee inderdaad niet echt prettig. Zeker als ik opsta van een stoel dan is het echt eventjes zwart voor m'n ogen. Heb jij er ook zoveel last van dan? Ik heb het normaal echt nooit. Als ik toch ongi word dan ga ik even naar de ha. En ik ben nu ook echt misselijk aan het worden. Alleen word ik dat altijd vlak voordat ik ongi moet worden dus daar kan het ook aan liggen!
Zo nou even heen en weer gespurd naar het kv. Ik wacht wel tot morgenochtend of als ik het uit kan zweten tot vrijdagochtend. Ik voel me vandaag anders dan gister, wat ik voelde lijkt minder/ weg en de boobs tja ik voel wel iets maar of dat nou anders was dan vorige keer...geen idee. Niet zo op gelet toen, we waren op vakantie. Ik heb een dipje, geen hoop en ben bang dat ik vrijdag de kurken weer uit de kast kan trekken en mezelf heb nodeloos gek heb gemaakt . En het zou zo leuk zijn. 10 oktober is ons 12-jarig jubileum (btw ongetrouwd) en ik heb voor zondag ergens een tafeltje gereserveerd. @Essje, licht is niet wit @colo en frederique ik hoop dat de misselijkheid voor jullie een teken is. @diane wanner is jouw nod?
ach bouwjaar, ik snap dat je een dip hebt en dat je even klaar bent met alles, je moet pas testen wanneer het voor jou goed voelt.. ik hoop voor je dat het raak is en dat je dan een extra mooie jubileum dag hebt samen! ik duim voor je meis
dus meiden: er is nog hoop voor iedereen !!!, dat zie je maar weer... wie wordt de volgende???!!! @frederique: ik heb het altijd voor ik ongi ga worden maar dan meestal een dag ervoor en meestal ook rond m'n eisprong. T kan ook aan m'n oren liggen hoor want ik heb t wel vaker. Maar niet iedere dag ofzo, nu dus wel...
Ik heb wel spannende dingen op komst. Maar dat uit zich bij mij in misselijkheid alleen. Ik ga komende 11 november trouwen en krijg komende maand de sleutel van mijn huis. Maar zoals ik al zei heb ik normaal alleen misselijkheid. Ik heb een echo gehad, daarop was te zien dat ik toen bijna ongi zou worden, maar dat is ondertussen al weer 2,5 a 3 weken geleden en ben nog niet ongi. @ Essje: hoop dat streepje zo mooi blijft