Dag dames, Kon hier zo snel niets over vinden dus vandaar dat ik een nieuw onderwerp plaats. Ik ben 4,5 week zwanger en als ik sta en over mijn onderbuik wrijf (echt net boven de vagina zeg maar) heb ik het gevoel dat dat opgezet is... Als ik lig of zit dan is het weg maar als ik sta dan voel ik een redelijk harde verhoging (noem het geen bult want dat klinkt weer heel drastisch). Vannacht wilde ik een beetje op mijn buik gaan liggen en ook toen had ik het gevoel alsof ik op een bobbel lag... Maar dat kan toch nog helemaal niet zo vroeg? Mijn vraag aan jullie is dus... Ben ik nou gek of voel ik toch wel degelijk een bobbel in m'n onderbuik Alvast bedankt voor de reacties!!!
Hoi! Het kleintje kun je nu nog niet voelen, maar het is wel zo dat je lichaam al ruimte aan het maken is voor de baby Je darmen maken nu plaats voor de baarmoeder en dat is waarschijnlijk wat je voelt
Dat het de kleine niet zou zijn dat wist ik wel hoor want die is net 1 milimeter ofzo maar het viel me op en ik wilde inderdaad gewoon weten of ik nu al wel iets kon voelen?! Dus het zijn mijn darmen die plaats maken voor de baarmoeder... okay!!! Weten we dat ook weer thnx!
Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is maar bij mij was het na de 8e week wat minder. Best jammer vond ik! Het is hartstikke leuk om iets te voelen
het wordt even wat minder, toen kon ik wel weer op mijn buik slapen alleen nu gaat het weer niet, want nu kan ik niet op mijn boobies liggen hahah
Hahaha, ja dat herken ik. Ik ben vandaag 10 weken, maar heb nog geen nacht op mijn buik kunnen slapen omdat mijn boobies veel te gevoelig zijn
als ik voel is het bij mij ook al wat harder.. moet je je buik nog maar eens over 2 weken voelen! ik voel me nog niet op een ballonnetje liggen maar word dan wel misselijker als ik er op lig.. (heel vervelend want ik slaap meestal het liefst op mijn buik..)
Ben blij dat ik dus niet de enige ben die dit dus voelt want ik dacht: Ik maak mezelf gek en voel iets wat ik wil voelen! Thnx voor jullie reacties allemaal!
Het wordt alleen maar erger haha en slapen op je buik zal er niet meer bij zijn! Gefeliciteerd. (het zijn nu inderdaad je darmen die wat omhoog worden geduwd en uitzetten vanwege de hormonen die je stoelgang wat stiller zetten)
Hihi, ben je zeker heeeel slank? Ben nu 4 keer zwanger geweest, ook van een 2-ling, maar nog nooit heb ik dat gevoelt, maar ik ben ook niet slankjes.. (Helaas allemaal miskramen bij mij rond 10 weken..)
Slank zijn heeft er niets mee te maken hier maatje 44 en vanaf NOD al ballonnetje in mijn buik gevoel hihi sliep altijd op mijn buik
Hier ook het ballonnetje, was ook opzoek naar het juiste woord Dacht ook dat ik me verbeeldde haha Maar gelukkig hebben jullie het ook en het zijn dus de darmen