duizeligheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door didi1981, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. didi1981

didi1981 Lid

11 aug 2008
    36
    0
    0
    juf
    emmen
    Haj ladies,

Ik heb de laatste dagen last van duizeligheid, vooral tegen de avond word het wat meer, wie herkent dit en wat is bij jullie de oorzaak.. Ik eet wel weinig vlees en krijg regelmatig kritiek daarop, maar ik vind het zo vies dat als ik het al zie vaak moet kokhalzen, zou het daarvan komen. Probeer nu elke dag een ei te eten als compensatie, kijken of dat helpt. Ik zou het fijn vinden als er mensen zijn met ervaring en deze willen delen..

love, didi

2. H en J

H en J Lid

16 dec 2007
    38
    0
    0
    Hoi Didi,

Ik heb daar ook last van, bij mij komt het door de combinatie van lage bloeddruk (hiervoor kun je wat meer zout eten of bijvoorbeeld wat dropjes als je daar ook last van hebt) en een laag HB gehalte (daarvoor kun je Floradix kopen bij de reformzaak). Ik zou wanneer je bij de verloskundige bent even vragen of ze beiden wil controleren.
    Ik heb zelf ook vaak het geval alsof ik flauw ga vallen, vooral als ik even stil moet staan bijvoorbeeld in de rij voor de kassa e.d.

Sterkte ermee!

3. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    ik heb t ook gehad, maar dan ging ik iets eten. stukje ontbijtkoet of evergreen ofzo. hielp wel een btje. dropjes kunnen helpen bij lage bloeddruk. gewoon ff laten controleren door de vk.

4. didi1981

didi1981 Lid

11 aug 2008
    36
    0
    0
    juf
    emmen
    thanx ladies,
    ik heb idd wel wat lage bloeddruk ( meet elke dag zelf ), maar als ik bij de vk ben ben ik vaak wel wat zenuwachtig en dan is mn bloeddruk precies goed hahaha, stom he ?

Deel Deze Pagina