hoi, gisteren waren we bij mijn zus en dachten voor de grap laten we even proberen. we weten niet precies hoe ver ik ben omdat me laatse menstuatie maar 1 dag was en ook heel weinig. kan dus 6 wk tot max 10 weken zijn. morgen heb ik een echo en weet ik meer. we luisterde en luisteren maar hoorde alleen die van me iegen of wat gezoef alsof erwat bewoog. dit kan alles zijn natuulrijk. opeens hoorde we het bekende treintje heel erg kort denk 10 seconde maar wel herken baar en zeiden bijde he dit is ie. wij weer verder zoeken maar konden niks meer vinden wat op een treintje leek. nu is het wel normaal dat je goed moet zoeken dus maak me daar geen zorgen over maar kan dit het hartje zijn geweest. we hebben echt lopen zoeken bij schaambeen en net erachter als dit lukte. we hebben bijde een zwangerschap achter de rug en zij zelf is nu 21 wk zwanger dus we herkene het geluid wel meteen. als dit het hartje zou zijn geweest wat we 90%zeker weten dan moet ik toch verder zijn dan 6 weken? morgen weet ik het want dan heb ik een echo maar ben op van de zenuwen haha
Ik kon pas heel laat echt goed het hartje horen, maar met 11 weken hoorde ik ook afentoe het hartje.. ze hebben dan nog heel veel ruimte en zijn nog zoo klein dus ik dnek dat het is maar 6 weken zwanger is wel heel snel!
Ik denk dat je dan wel verder dan 6 weken bent idd, want rond die tijd probeert de VK het nog niet eens, omdat je het toch niet hoort. Bij mij hoorden we het met 9 weken bij de VK en dat was erg vroeg, volgens de VK, (en als ik het zo hier op het forum las, waren de meeste meiden de 10 weken al wel voorbij, voordat het hartje hoorbaar was). Maar goed, spannend dus hoever je bent,
ik hoorde het hartje bij deze zwangerschap met 8 w 4 d <--- eerder had ik ook nog niet geluisterd grtz Ramona
Ik heb het gisteren geprobeerd, maar kon nog niet vinden. Probeer het later wel weer, was gewoon ff nieuwsgierig of het al zou lukken
Hallo Allemaal, Ik ben nu bijna 12 weken zwanger, en probeer al bijna 2 weken het hartje te vinden zonder resultaat .Ik hoor alleen overal in me buik me eigen hartslag... Iemand tips om het hartje sneller te kunnen vinden?!
Hoi Dames, Wat gaaf zeg.. doen jullie dat met zo'n angel sound? waar kan je zoiets kopen bij de prenental? En hoeveel kost zoiets... Ik ben morgen 9 weken... zou het dan ook bij mij lukken? Liefs, Wonder
Hoi Wonder, Ze zijn te koop bij de Kijkshop voor 40,- Veel kans dat het wel lukt hoor... heel goed zoeken & absoluut niet in de stress raken mocht je het hartje niet kunnen vinden vooral veel (baby) olie gebruiken!