Duizeligheid

Discussie in 'De lounge' gestart door Dahlia, 10 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik moet twee weken wachten voordat ik kan testen. ;) Dus dan duren twee weken best lang.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Zo, we zijn net bij de huisarts geweest en het blijkt dat hij een beetje vocht in de oren heeft zitten. En als hij dan helemaal naar achteren gaat met zijn hoofd als hij met zijn werk iets moet doen bij het plafond bijvoorbeeld, dan raakt zijn evenwichtsoorgaantje heel erg geirriteerd waardoor die duizeligheid ineens veroorzaakt word...
    Daar heeft hij wat voor gekregen.

Ik heb ook gelijk maar even mijn navel laten zien aan de huisarts, want daar had ik een raar rood sneetje zitten, aan het randje. En dat bleek een schimmel te zijn. ;) Kreeg er geen zalfje voor ivm zwanger worden, maar moet het deppen met azijn gemengd met water. Dan moet het over gaan zegt ze.

Heeft iemand daar ervaring mee?

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ziekte van meniere misschien?

is een evenwichtstoornis, ergste symptoom is plotselinge duizeligheid, ook soms gehoorverlies.
    In je binnenoor zitten namelijk 2 vloeistoffen, die zijn apart van elkaar gescheiden door een soort schotje, een mebraan. Als dat gaat lekken komen die vloeistoffen met elkaar in contact en wordt er een verkeerd signaal doorgestuurd naar je evenwichtsorgaan in je hersenen en wordt je duizelig. Collega van mij heeft dat ook. Die kan zo inene omvallen.

Deel Deze Pagina