Ik heb sinds vandaag 2x roze afscheiding gehad na het plassen, heel licht roze. Ik heb ook echt steekjes in mijn buik die soms doorschieten naar mijn borsten. Voor de rest heb ik nog steeds dezelfde symptomen als de dagen hiervoor zoals; boeren, bredere borsten, zachte tepelhof, zwaar vermoeid al om 11u in de ochtend(maar ja ben ook al om 5.30 klaarwakker de laatste tijd). Ik weet echt niet meer wat ik moet denken. Iemand ervaring hiermee? Roze afscheiding? Duid dat altijd op een vroege miskraam of kan het toch ook iets positiefs zijn??
Ik heb vannacht haast niet geslapen. Ik werd om half4 wakker en kon de slaap niet hervatten. Nu ging ik net plassen en ik plaste daarna helder bloed dus dat betekend voor mij dat ik niet zwanger ben, helaas. Jullie allemaal nog veel succes.
Hallo dames, ik ben nieuw op de site en wil ook graag meer hierover weten... Ik heb ook sinds 2 dagen de zelfde klachten pijn in me onderbuik, licht roze afscheiding, borsten voelen anders aan, net zag ik wat rare dingetjes in me urine... ha ook all had ook allang ongi moeten zijn
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap met 12 weken bloed verloren. Ik was toen ook enorm bang, wat bleek.... mijn placenta lag laag voor mijn baarmoedermond. In de verloop van mijn zwangerschap trok die zelf weer naar boven. Dus was dus niets aan de hand. Wat ik je kan mee geven... het is niet altijd een slecht teken. Maar als je bang bent, ga naar de huisarts of verloskundige en vraag desnoods om een inwendige echo. dan weet je t zeker. Heel veel succes en sterkte