hoi hoi, ik ben nu 3 maanden goed aan het oefenen gegaan ben 3 mei ongesteld geweest en nu al een paar dagen last van stekende pijn in mijn rechter lies, ook heb ik gisteren een beetje rood roze en bruin slijm gehad bij het afvegen, ook aardige buikkrampen erbij. ik heb al vanaf de ovaluatie hele vloeibare afscheiding en dat is nu nog wel een beetje. zijn er hier meer meiden die hier last van hebben. of misschien weten wat het kan zijn. gr deborah
herken het wel. Zie dat je op dag 20 zit. Ik had dit ook op dag 20. 2,5 dag gevloeid. Maar weet niet of dit een innesteling is. Bij mij ook 1 groot vraagteken haha
ik weet t ook niet haha. heb 2 maanden op 29 dagen cyclus gezeten, en nu op 28 dagen, als je sommige sites moet geloven kan het wel zo zijn, maar het blijft toch gissen tot de tijd dat je mag gaan testen. en hoe is het bij jou nu?
ik weet niet zo goed wanneer ik moet tetsten omdat afgelopen maand een rare cyclus is geweest. Denk dat ik er volgend weekend 1 tegen aan gooi. Heb wel wat rare symptomen. raar gevoel in mijn buik. weet niet hoe ik dit moet omschrijven veel dromen veel moe veel boeren diarree terwijl ik spastische darmen heb bij mijn eerste zwangerschap mega zere borsten. Nu niks. Toen wist ik het dat ik zwanger was nu echt geen enkel idee. Ik wacht rustig af. De afgelopen 6 maanden heb ik elke maand wat anders gevoeld. Bij de 1ste was het gelijk raak. Dus alles is nieuw
ja dan valt het niet mee nee om inzicht te krijgen, voor ons is dit de eerste dus weet nog helemaal niks hiervan. en vriendinnen hebben allemaal weer andere symptonen gehad, ik ga volgend weekend ook maar een test doen, hoop voor je dat het zo is je ben al even bezig dus nu mag t weer wel he. misschien dat we toch nog duidelijkheid krijgen van iemand hier.
De symptomen die jij noemt heb ik ook zo ongeveer gehad. Ik had mijn eisprong 25 maart en de 29ste begon ik me een pijn in me buik te krijgen links(ligt eraan welke kant je ei zit). Ik kon niet meer lopen en niet meer staan en dikke kramp. Ik had geen bloed. Dit nam de hele avond zo aan en de volgende dag (30e) had ik precies hetzelfde weer om dezelfde tijd. Later bleek dit innesteling zijn want ik zit nu zelf op 11 weken. Ik hoop voor je dat het innesteling is! Succes
ja, heb exact het zelfde, rechtsonder mn navel tot mn lies , heel vervelend gevoel, en mn onderrug doet zeer :S
Ik heb dit ook verschillende keren gehad. Maar niet zwanger. Wij kunnen eigenlijk nieteens op de normale manier zwanger worden.. Heb gisteren en eergisteren ook roze/bruin verlies gehad, en iets daarvoor krampen. Wat het is? Geen idee, maar bij mij iig geen zwangerschap. Hoop natuurlijk dat dit bij jou wel het geval is !
bedankt voor jullie reacties. heb van de week 2 keer bij de dokter gezeten, en een echo laten maken. ik was ben ook zwanger alleen we weten niet of het er nu nog is en of het anders wel goed blijf gaan. heb al een paar dagen last van bloedverlies enz. dus we hopen op het beste. meer kunnen we niet doen. voor degene die zwanger zijn gefeliciteerd, en voor de niet zwangere op naar een nieuwe ronde. gr
ja dat vroeg ik me ook af. ik ben de hoop na de afgelopen dagen wel verloren eerlijk gezegt, ik moet maandag weer bellen voor een vervolg echo en dan gaan ze kijken hoe of wat. het is nog steeds afwachten. gr
ik heb al meerdere keren getest maar steeds negatief, de dokter wil dat ik een bloedtest laat doen(heb t niet op naalden) en dan kijken wat daaruit komt, ben nog steeds niet ongesteld geworden.