Hoi! Ik moet pas volgende week ongesteld worden, maar heb nu al 3 dagen af en aan last van lichte ongesteldheidsachtige krampen. Ik heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad, maar kan me niet herinneren wanneer dat begon (aangezien ik er toen niet zo mee bezig was). Zijn er hier nog anderen waarbij dat begon een week voor NOD? Ook als ik me rek gaan de spieren in mijn onderbuik weer hevig pijn doen Wat ze behalve bij de vorige zwangerschap, nooit deden. Ook moet ik de volgende week de hele week dansen (terwijl ik dit normaal nooit doe) hoe verstandig is dit? Ik kan er namelijk niet onderuit... Ik heb btw een hele onregelmatige cyclus varierend van 21 tot 35 dagen.. ik heb nu het gemiddelde genomen. Ook mijn eisprong varieert van dag 15 tot dag 17 van de cyclus...
Dansen kan in ieder geval geen kwaad. Je kunt geen miskraam krijgen door sporten. Als je een miskraam krijgt was er -hoe droevig ook- gewoon iets niet goed met het vruchtje of met je baarmoeder. Maar dat was ook het geval geweest als je miet had gesport.