Geen afscheiding na miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mpo, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Afgelopen maandag heeft de gyn geconstateerd dat ik een miskraam heb gehad. Vermoedelijk is het direct na de 4 weken mis gegaan.
    Mijn hcg was ook nog maar 20.
    Ik verlies sinds het laatste beetje bloed van vorige week donderdag geen druppel afscheiding, is dit normaal?

Dus maandag 8 april miskraam
    Op maandag 22 april hcg 20

2. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    Ik had dat ook na mijn mk. Duurde ruime week.

3. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Ik zit nu in week 3 na de mk....en nog steeds kurkdroog. Vandaag wel meer buikpijn en lage rugpijn dus had verwacht dat er vandaag nog wat zou gebeuren maar nog steeds niks....
    We hebben het geaccepteerd dat het mis gegaan is en willen nu gewoon door naar de volgende ronde. Hoop niet dat ik heeeel lang moet gaan wachten op mijn volgende eisprong (of menstruatie) :(.

4. Jj14

Jj14 Actief lid

22 mrt 2013
    187
    0
    0
    NULL
    Overijssel
    #4 Jj14, 26 apr 2013
    Laatst bewerkt: 26 apr 2013
    Heel herkenbaar! Aan die mk kun je niets meer veranderen, dus 'snel' weer opnieuw proberen :) Dat wachten kan zo frustrerend zijn.
    Ik heb zelf ovulatietesten gedaan om te kijken of en wanneer ik weer een eisprong had. Deze had ik relatief snel. Mijn vk had gezegd dat ik zo'n 4 tot 6 weken na de mk weer ongi moest worden. Anders moest ik weer bellen.

Ik heb trouwens eerst een zwangerschapstest na de mk gedaan om zeker te weten dat het hcg uit mijn lijf is. Als dat er nog is dan krijg je ook geen eisprong.

Deel Deze Pagina